quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met die getrouwde vrouw aan het........ *vul zelf maar in*
MIquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil jij me wel per direct inlichten hier over?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neehoor, dat zou me ervan moeten weerhouden, maar het is iets met een bal en kaatsen. Ik maakte een grapje, hij ging in mijn ogen te ver, dan ben ik niet de minste om daar even op in te gaan en dan zeg ik via de dm het volgende:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Hij is 14, jij bent 17, bijna 18?
Dus omdat jij kut behandeld bent, geeft je dat nu het recht een knul van 14 uit te foeteren? Doe normaal en gedraag je eens naar je leeftijd.
Dat was al op het moment dat ik me allang had teruggetrokken.quote:kindje, je kan het niet aan. Doe maar gewoon niet, je zet jezelf alleen maar voor lul
Nou, ik moet zeggen dat sommige van mijn sneren wel lekker gevat en scherp waren. Dat pleit toch wel een klein beetje in mijn voordeel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen vanmiddag, dus ik weet niet precies hoe of wat. Maar VH kan ook flink kinderachtig zijn ja
.
VH ging in broertje stijl posten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen vanmiddag, dus ik weet niet precies hoe of wat. Maar VH kan ook flink kinderachtig zijn ja
.
Ik moest stiekem wel lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat sommige van mijn sneren wel lekker gevat en scherp waren. Dat pleit toch wel een klein beetje in mijn voordeel.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij me wel per direct inlichten hier over?
Over de DM weet ik niks, dat kan me niet schelen ook. Ik heb het puur over het topic. Daar ging jij gewoon over de schreef en had je de volwassene moeten zijn. Jij begon met persoonlijk worden en wie kaatst kan de bal terug verwachten, hoe je dat zelf mooi zei.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neehoor, dat zou me ervan moeten weerhouden, maar het is iets met een bal en kaatsen. Ik maakte een grapje, hij ging in mijn ogen te ver, dan ben ik niet de minste om daar even op in te gaan en dan zeg ik via de dm het volgende:
[..]
Dat was al op het moment dat ik me allang had teruggetrokken.
Dan slik ik volgens hem drugs, fuck you en hou je bek dit dat... Dan gaat hij hier weer door, weer bitchen tegen iedereen, VH er ook nog bij, iedereen huillie. Ik doe er niks meer aan, hij valt me nog steeds aan ik zeg er 1 keer wat van en niet eens iets lulligs en ik heb het dan weer gedaan. Hij mag dan 14 zijn, maar als je zulke taal in je mond neemt, dan neem ik aan dat je daarna kan handelen.
WTFquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]Zijn buurvrouw ofzo? Ik weet ook niet alles, ik weet alleen dat getrouwd was, en dat ze het met Outpost wilde doen
Waarom heb ik niet zo'n buurvrouw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]Zijn buurvrouw ofzo? Ik weet ook niet alles, ik weet alleen dat getrouwd was, en dat ze het met Outpost wilde doen
Okee een jongere buurvrouw dan die het met me wil doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |