SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frankii op 14-10-2011 13:23:05 ]I am the Milkman! My milk is delicious!
En binnenquote:
Bij mij moet ie nog aankomen in Tilburg, hij zit nog niet in de distributiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En binnen. en jtag xbox ook binnen
Ik waarschijnlijk wel, maar over een jaar ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Michhas het volgende:
Homootjes die geen Soul Calibur gaan halen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk wel, maar over een jaar ofzo
Trek het je niet nou eens niet zo serieus aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Let jij even op je taalgebruik jongeman?
Alleen die bergtrack uit de demo en de top gear test track toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel nieuwe tracks zijn er in totaal bij forza4?
Inderdaad, en je boy Michhas heeft over 4 uurtjes vakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhu, even lekker aan't klooien. 't is vrijdagmiddag he
Tot over een week?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
Hij is binnen, omgomgomgomgomg! Eerst alles installeren op de HD nu, dan alle packs downloaden, en dan rammen!
Ik zal je vanavond om 8 uur even bellen, zodat je niet vergeet te eten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
Hij is binnen, omgomgomgomgomg! Eerst alles installeren op de HD nu, dan alle packs downloaden, en dan rammen!
Ja, later! Alles nu installeren, alles downloaden en dan beginnenquote:
je bent zlef een homoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Michhas het volgende:
Homootjes die geen Soul Calibur gaan halen
Maar ik stomp jou wel naar de grond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:
Ik kan me nog precies herinneren waar ik precies zat in Terminal en met welk wapen toen ik dat hoordequote:
Ik had net die gebruikt, maar dan met kanker treyarch. Ik zie nu dat die het niet doet.quote:
Ik weet alleen dat ik kapot ging van het lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kan me nog precies herinneren waar ik precies zat in Terminal en met welk wapen toen ik dat hoorde
Die van jou was andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had net die gebruikt, maar dan met kanker treyarch. Ik zie nu dat die het niet doet.
OKE!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef dreamzk het volgende:
Gasten waar the fuck gaat dit allemaal over, lach me kapot!
Forza4 boys, hou jullie mond over hoe vet het is, ik krijg hem pas bij sinterklaas
En frankii voeg mij bij het lijstje toe voor forza4, mw3 en bf3. En maak even nieuwe voor cs:go welke ik ook ga spelen!
Je hebt zin in de game?quote:
disc 2 is maar 3gbquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Fucking hell, ook compleet badgesysteem erin met titles, emblems, allesEerst maar eens disc 2 installeren
Die bmw challenge pack is geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Fucking hell, ook compleet badgesysteem erin met titles, emblems, allesEerst maar eens disc 2 installeren
Toch net even de mediamarkt binnen gelopen en daar lag hij te wachten op mijquote:
Je bent serieus van sinterklaas?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Toch net even de mediamarkt binnen gelopen en daar lag hij te wachten op mijDe pijn die ik toen voelde
Nee ik ben een arme student en mn pa vindt het spel er zo vet uit zien dat hij het wel wil geven op 5 december. Nu had ik dus de keuze, of 1.5 maand wachten en 60e uitsparen of nu kopen en 60e die ik hard nodig heb voor andere dingen uitgeven en kostbare tijd die ik nu nodig heb voor mn tentamens verspillenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent serieus van sinterklaas?
Nja ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee ik ben een arme student en mn pa vindt het spel er zo vet uit zien dat hij het wel wil geven op 5 december. Nu had ik dus de keuze, of 1.5 maand wachten en 60e uitsparen of nu kopen en 60e die ik hard nodig heb voor andere dingen uitgeven en kostbare tijd die ik nu nodig heb voor mn tentamens verspillen
Yes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef KoningStoma het volgende:
Moet ik serieus m'n locale gaan veranderen om het spel in het engels te krijgen?
CS:GOquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef dreamzk het volgende:
Gasten waar the fuck gaat dit allemaal over, lach me kapot!
Forza4 boys, hou jullie mond over hoe vet het is, ik krijg hem pas bij sinterklaas
En frankii voeg mij bij het lijstje toe voor forza4, mw3 en bf3. En maak even nieuwe voor cs:go welke ik ook ga spelen!
Wel als je voor 2 maanden azie aan het sparen bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik zie het probleem niet?
[..]
Yes!
Zo is het toch een mooie deal?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel als je voor 2 maanden azie aan het sparen bent
Waar doe je dat uberhaupt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef KoningStoma het volgende:
Moet ik serieus m'n locale gaan veranderen om het spel in het engels te krijgen?
En ja, dat moet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef KoningStoma het volgende:
Gaat hem niet worden met een controllertquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende:
Yeeeey ik krijg CS buddies
B43
B .
B82
B83
B83
B84
B85
B14
B .
Wie snapt het?
M4a1quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende:
Yeeeey ik krijg CS buddies
B43
B .
B82
B83
B83
B84
B85
B14
B .
Wie snapt het?
Holy shitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
M4a1
Ammo
Armor
Flash
Flash
HE
Smoke
Deagle
Ammo
Baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
M4a1
Ammo
Armor
Flash
Flash
HE
Smoke
Deagle
Ammo
Propsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
M4a1
Ammo
Armor
Flash
Flash
HE
Smoke
Deagle
Ammo
WTFquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
M4a1
Ammo
Armor
Flash
Flash
HE
Smoke
Deagle
Ammo
Hoe gaan ze dat dan doen? Ik neem aan dat je niet in de standaard free time van 7sec zo'n kit kan bij elkaar kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden met een controllert
Gewoon selectiescherm met de d-pad neem ik aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat dan doen? Ik neem aan dat je niet in de standaard free time van 7sec zo'n kit kan bij elkaar kopen.
I like your style. Ga je hem op de 360 spelen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef Pixell het volgende:
Af en toe scroll ik wel eens door jullie topic (want het is hier hilarisch)! En op cs vraag moest ik ff reageren, dat heb ik helemaal kapot gespeeld
Je bent als de zoon die ik nooit heb gehadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef Pixell het volgende:
Af en toe scroll ik wel eens door jullie topic (want het is hier hilarisch)! En op cs vraag moest ik ff reageren, dat heb ik helemaal kapot gespeeld
Triestelingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef RickvH het volgende:
Iemand zin in demolition of domination spawntrappen?
Weet ik niet, CS is wel zo'n game waarvan ik denk dat ze er met hun poten vanaf moeten blijven, maar als hij goed is...waarom niet (cs source en al die uitbreidingen waren dik kut, 1.5 ftw!)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
I like your style. Ga je hem op de 360 spelen?
Bok eens op jij mafkees!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef RickvH het volgende:
Iemand zin in demolition of domination spawntrappen?
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ze te moeilijk gaan doen. CS 1.5 en 1.6 waren juist zo goed omdat het zo basic was. Schieten op console leer je snel, heb zelf ook de overstap gemaakt en bevalt me primaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Weet ik niet, CS is wel zo'n game waarvan ik denk dat ze er met hun poten vanaf moeten blijven, maar als hij goed is...waarom niet (cs source en al die uitbreidingen waren dik kut, 1.5 ftw!)
Toch heb ik altijd wel moeite met shooters op de console, dan mis ik toch mijn muis en toestenbord
Tactical insertion met ghost pro en een silenced ACR FTW jwzzzzzzzz. En dan die nukes farmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
Zeker een noobtuber die met een claymore voor zich in een hoekje gaat zitten
Niks tegen Frankii hè. Kom vechten anders!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
Nee, ik heb denk ik 5-6 kills met de noobtube. Claymore eveneens erg weinig. Verder meeste kills met de FAL.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
aap, kom 1 tegen 1 danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
Dat "doeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee, ik heb denk ik 5-6 kills met de noobtube. Claymore eveneens erg weinig. Verder meeste kills met de FAL.
Doei
Als je hier alleen komt om zo te doen ben je sowieso niet welkom.quote:
Tempo ligt me soms wat hoog en dan die sensitivity die nooit goed staat. Bij rainbow six Vegas ging het nog wel en ik heb halo 3 ook helemaal grijs gedraaid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ze te moeilijk gaan doen. CS 1.5 en 1.6 waren juist zo goed omdat het zo basic was. Schieten op console leer je snel, heb zelf ook de overstap gemaakt en bevalt me prima
en we zitten overal in het landquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
rustig vriennd anders stat dalijk die mw2sc knokploeg voor je deur
Worldwide nigger, worldwide.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en we zitten overal in het land
Pas maar op, Frankii slaat je zo om de oren met een spekpannenkoek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en we zitten overal in het land
Yarp.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:55 schreef Michhas het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet op dat plaatje sta
Proestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vergat onze knuffelallochtoon:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mister welquote:
Check hem naar die booty van Tamara kijken danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fsmxi, de playerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check hem naar die booty van Tamara kijken dan
En ik dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel, koffie over m'n toetsenbord, letterlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij die meeste triple, quadruple kills staan ze gewoon op een rijtje te wachten... gewoon met vrienden gemaakt in een private match...quote:
Het lijkt wel alsof hij aan het einde aan het stikken is in zn lach. Wel vette fragmovie alleen geloof niet dat alles buiten een private match om is gebeurdquote:
Ja, meestal. Maar ging me om de montage zelf en het muziek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij die meeste triple, quadruple kills staan ze gewoon op een rijtje te wachten... gewoon met vrienden gemaakt in een private match...
Ben nu 3de jaars. Nog nooit een hele week hoeven blokken op mijn kamer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo fucking jaloers, zit al een week te blokken op m'n zolderkamertje
Ik zal aan je denken als ik volgende week lekker in mijn eigen vuil lig te rottenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo fucking jaloers, zit al een week te blokken op m'n zolderkamertje
quote:Treyarch werkt aan Call of Duty 'voor nieuwe console'
Laatste update: 5 oktober 2011 11:29 info .HOOFDDORP -
Call of Duty: Black Ops-ontwikkelaar Treyarch werkt aan een Call of Duty-game voor een nieuwe console.
Dit blijkt uit een vacature geplaatst op de website van de studio.
De vacature vraagt om een senior software engineer, die in een team komt te werken dat "[Treyarchs] enorm succesvolle game naar een nieuwe console" moet brengen. Het is waarschijnlijk dat met "enorm succesvolle game" de Call of Duty-serie bedoeld wordt.
Of "nieuwe console" ook daadwerkelijk een nieuwe spelcomputer betekent of enkel een platform waarvoor een Call of Duty nog nooit verschenen is, zoals de PlayStation Vita of Wii U, is niet bekend.
De taakomschrijving van de baan stelt dat de medewerker zich bezig zal houden met "het aanpassen van graphics en andere belangrijke aspecten van [Treyarchs] engine om deze geschikt te maken voor een nieuw platform".
Mogelijk gaat het om een overzetting van een eerdere Call of Duty-game, omdat Treyarch met "onze enorm succesvolle game" lijkt te spreken over een specifieke titel die reeds verschenen is.
Vanavond en morgen zuipen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ben nu 3de jaars. Nog nooit een hele week hoeven blokken op mijn kamer.
Maar dat ligt meer aan de studie dan aan mij denk ik.
Black Ops is al verschenen voor de Wiiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon de Wii denk ik, volgens mij is Cod 4 de enige game die op de WII is verschenen tot nu toe en dat was ook een port van treyarch
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon de Wii U denk ik, volgens mij is Cod 4 de enige game die op de Wii is verschenen tot nu toe en dat was ook een port van treyarch
Vanavond ga ik naar club snor in P, morgenavond heb ik een feestje. Maar misschien verschuift die ook nog wel naar de stad.quote:
club snor in P?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Vanavond ga ik naar club snor in P, morgenavond heb ik een feestje. Maar misschien verschuift die ook nog wel naar de stad.
Ja is een feestje waar iedereen een oplak- of getekende snor heeft en dan beetje zuipen enzo. In Plein 79quote:
Homefront momentjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef PierreTT het volgende:
Mannen en vrouw, ik ben een tevreden mens. Forza 4 is tot nu toe extreem goed
Over Homefront gesproken:quote:
quote:Crysis-maker Crytek neemt de ontwikkeling van het vervolg op Homefront op zich. Dit heeft uitgever THQ bekendgemaakt middels een persbericht.
De tweede Homefront, die nog geen officiële naam heeft meegekregen, staat gepland voor een release gedurende het fiscale jaar 2014. Dit loopt van 1 april 2013 tot 31 maart 2014.
Meer details over de game zijn nog niet bekend. CEO van Crytek, Cevat Yerli, laat wel weten dat de studio voor het vervolg de vrijheid krijgt van THQ om de wereld van Homefront op een andere manier in beeld te brengen.
Instant buy!quote:
Moet ff kijken, ben nog in Delft, dus kijken of ik dat haal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja is een feestje waar iedereen een oplak- of getekende snor heeft en dan beetje zuipen enzo. In Plein 79
Dit ziet eruit als pure aidsquote:
Neenee, ze doen alsof, en dan bij xbox filmpjes zeggen dat het ps3 is, maar dit is het toch echt.quote:
Ik ben boodschappen gaan doen, en toen alles gaan opruimenquote:
idd die ga ik (wel) halenquote:
Hoppa, weer spelen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben boodschappen gaan doen, en toen alles gaan opruimen.
Ik durf niet meer naar de pub vanavond manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)oitant-in-Arnhem.ece
vond al dat die lui veel in arnhem waren de laatste tijd.
was bij 29quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar de pub vanavond man
Oh shitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was bij 29
ik gok dat galid niet dat pand heeft kunnen krijgen en het dus maar op deze manier probeerde
Beter organiseren we binnenkort weer gewoon een meet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, kom je ook naar Den Bosch vanavond? Gaan we eens even hard doorzuipen.
Wanneer ga jij Forza kopen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
28 oktoberquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beter organiseren we binnenkort weer gewoon een meet.
quote:
Dat doe je maar een andere keer. Meeten met iemand die zo hard shinet als ik is veel belangrijker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef badboynova het volgende:
[..]![]()
Dan is vrouw mens hier jarig, dus moet ik thuis blijven om haar het te geven als verjaardags presentje
Beter pakken we volgende week een avondjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
Je kent mijn heks zeker nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat doe je maar een andere keer. Meeten met iemand die zo hard shinet als ik is veel belangrijker.
Een punnani die beurs is gebeukt, wat is mijn prijsquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een punnani de beurs is gebeukt, wat is mijn prijs.
Dan wel in utje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beter pakken we volgende week een avondje
Maar Arnhem zit niet aangesloten aan het nachtnetwerk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
Arnhem is al meer dan een uur in de bus/trein. Utrecht is 2 uur
2uur?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
Arnhem is al meer dan een uur in de bus/trein. Utrecht is 2 uur
Jij was single toch? nou stoma grijp je kansquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Arnhem zit niet aangesloten aan het nachtnetwerk.Misschien dat je bij iemand wilt blijven slapen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij was single toch? nou stoma grijp je kans
Scheer je benen, en ga dan liftenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het nachtnet.. Daar hebben ze hier überhaupt nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Scheer je benen, en ga dan liften
Ik ruik een Djeez bericht "ouwe doos rand tiener aan"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Whop whop, zo wat drinken met vriendinnen. Komt ook een tweeling mee van broertje van vriendin van me. Alleen zijn ze 17 maar zo knap.Op een oude fiets moet je het leren toch?
Tieners hé, en het scheelt maar 4 jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ruik een Djeez bericht "ouwe doos rand tiener aan"
Ja je hebt er 4 euro knallers afgesnoept?quote:
Ben je nou al ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OUDquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tieners hé, en het scheelt maar 4 jaar.
If she’s got a basket on her bicycle, she’s too young for you man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Whop whop, zo wat drinken met vriendinnen. Komt ook een tweeling mee van broertje van vriendin van me. Alleen zijn ze 17 maar zo knap.Op een oude fiets moet je het leren toch?
If she only owns Snow White on DVD, she's too young for you man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
If she’s got a basket on her bicycle, she’s too young for you man.
If she still has the parental controls, on her TV, in her bedroom, she's too young for you broquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
If she only owns Snow White on DVD, she's too young for you man.
Gewoon doen tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Nee zeker niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja je hebt er 4 euro knallers afgesnoept?
Maakt dat het tekort aan nieuwe tracks goed?
ik dacht dat het hier om ging : "Op een oude fiets moet je het leren toch?"quote:
Ik zou het doen. Of die chicks nou 4 jaar jonger of 4 jaar ouder zijn.quote:
Het zijn jongens he geen chicks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Of die chicks nou 4 jaar jonger of 4 jaar ouder zijn.
Chicks van 16 kunnen tegenwoordig verbazingwekkend veel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Chicks van 16 kunnen tegenwoordig verbazingwekkend veel.
Ik had jouw meer in geschat als een trabantboyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo even paar screens gemaakt.
Ik deed een hihiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weer een natte droom gehad jonge?
If she hasnt dialed in for the internet, she's to young for you man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
If she’s got a basket on her bicycle, she’s too young for you man.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Forza gaat nog leuk worden.
Godver godver nu begin ik nog harder te twijfelen....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Forza gaat nog leuk worden.
sowiesoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:12 schreef Pixell het volgende:
Gvd het is koud buiten! Op de fiets gaan is af te raden..
watjuh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:12 schreef Pixell het volgende:
Meer bier drinken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:12 schreef Pixell het volgende:
Gratis auto's voor stomaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan eigenlijk alles op je auto plakken en met een capture card kan je van alles overtrekken.
Kolerequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:33 schreef PierreTT het volgende:
Zo, Forza marathon zit erop6 vd 10 seizoenen al uitgespeeld, en toch pas op 2,5% van ht spel zitten
Whehe een tauchmeisterquote:
Jongen, die man zit nu zo in dat spel, die speelt gewoon door in zijn slaap!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Respect voor Pi-AirIk denk dat hij nu droomt over Forza.
Nu 2 dagen niet spelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Respect voor Pi-AirIk denk dat hij nu droomt over Forza.
Heb je nu serieus vanaf 13.00 tot half 5 lopen racenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:33 schreef PierreTT het volgende:
Zo, Forza marathon zit erop6 vd 10 seizoenen al uitgespeeld, en toch pas op 2,5% van ht spel zitten
WTFquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:30 schreef Kutstudent het volgende:
En dan krijg je een klapband en rij je met 40 per uur een doornstruik in.
Eh, daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je nu serieus vanaf 13.00 tot half 5 lopen racen?!
Sick dude
Doet niet, maar ik denk dat ik weet welke afbeelding je bedoelt en iddquote:
Die Steve Jobs haircutquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doet niet, maar ik denk dat ik weet welke afbeelding je bedoelt en idd
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:50 schreef SoldMayor het volgende:
Even voor alle haters.
LEWIS HAMILTON!!!!!!!!!!
die heb ik nog liggenquote:
Ja gewoon op de brommer, volle snelheid, en ineens knalt m'n achterband. Hij scheurde gewoon letterlijk open.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je nu serieus vanaf 13.00 tot half 5 lopen racen?!
Sick dude
[..]
WTF?!
Wtf lag er nou nog op mijn kamer waarvoor ik naar beneden moest strompelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja gewoon op de brommer, volle snelheid, en ineens knalt m'n achterband. Hij scheurde gewoon letterlijk open.Ik zo zat als een tor dus ik kon 'm niet houden en reageerde veel te laat, rij ik zo een dijkje af de struiken in.
Dikke schram op m'n gezicht, mazzel dat dat takje me niet 3 cm naar rechts raakte, anders was ik nu aan 1 oog blind geweest.
Muts en sjaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wtf lag er nou nog op mijn kamer waarvoor ik naar beneden moest strompelen?
Sowieso.quote:
Toen je ff weg was, was het inderdaad beterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso.Toen ik weg was ook, ff naar de opium, ik heb zitten janken van het lachen man daar, die mensen van 15 en 16 allemaal.
Dat dacht ik wel. Ik dacht, laat ik die jongen ook nog ff een leuke avond gunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen je ff weg was, was het inderdaad beter
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen je ff weg was, was het inderdaad beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |