quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Scheer je benen, en ga dan liften
Ik ruik een Djeez bericht "ouwe doos rand tiener aan"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Whop whop, zo wat drinken met vriendinnen. Komt ook een tweeling mee van broertje van vriendin van me. Alleen zijn ze 17 maar zo knap.Op een oude fiets moet je het leren toch?
Tieners hé, en het scheelt maar 4 jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ruik een Djeez bericht "ouwe doos rand tiener aan"
Ja je hebt er 4 euro knallers afgesnoept?quote:
Ben je nou al ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OUDquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tieners hé, en het scheelt maar 4 jaar.
If she’s got a basket on her bicycle, she’s too young for you man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Whop whop, zo wat drinken met vriendinnen. Komt ook een tweeling mee van broertje van vriendin van me. Alleen zijn ze 17 maar zo knap.Op een oude fiets moet je het leren toch?
If she only owns Snow White on DVD, she's too young for you man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
If she’s got a basket on her bicycle, she’s too young for you man.
If she still has the parental controls, on her TV, in her bedroom, she's too young for you broquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
If she only owns Snow White on DVD, she's too young for you man.
Gewoon doen tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Nee zeker niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja je hebt er 4 euro knallers afgesnoept?
Maakt dat het tekort aan nieuwe tracks goed?
ik dacht dat het hier om ging : "Op een oude fiets moet je het leren toch?"quote:
Ik zou het doen. Of die chicks nou 4 jaar jonger of 4 jaar ouder zijn.quote:
Het zijn jongens he geen chicks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Of die chicks nou 4 jaar jonger of 4 jaar ouder zijn.
Chicks van 16 kunnen tegenwoordig verbazingwekkend veel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Chicks van 16 kunnen tegenwoordig verbazingwekkend veel.
Ik had jouw meer in geschat als een trabantboyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo even paar screens gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |