Bij die meeste triple, quadruple kills staan ze gewoon op een rijtje te wachten... gewoon met vrienden gemaakt in een private match...quote:
Het lijkt wel alsof hij aan het einde aan het stikken is in zn lach. Wel vette fragmovie alleen geloof niet dat alles buiten een private match om is gebeurdquote:
Ja, meestal. Maar ging me om de montage zelf en het muziek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij die meeste triple, quadruple kills staan ze gewoon op een rijtje te wachten... gewoon met vrienden gemaakt in een private match...
Ben nu 3de jaars. Nog nooit een hele week hoeven blokken op mijn kamer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo fucking jaloers, zit al een week te blokken op m'n zolderkamertje
Ik zal aan je denken als ik volgende week lekker in mijn eigen vuil lig te rottenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo fucking jaloers, zit al een week te blokken op m'n zolderkamertje
quote:Treyarch werkt aan Call of Duty 'voor nieuwe console'
Laatste update: 5 oktober 2011 11:29 info .HOOFDDORP -
Call of Duty: Black Ops-ontwikkelaar Treyarch werkt aan een Call of Duty-game voor een nieuwe console.
Dit blijkt uit een vacature geplaatst op de website van de studio.
De vacature vraagt om een senior software engineer, die in een team komt te werken dat "[Treyarchs] enorm succesvolle game naar een nieuwe console" moet brengen. Het is waarschijnlijk dat met "enorm succesvolle game" de Call of Duty-serie bedoeld wordt.
Of "nieuwe console" ook daadwerkelijk een nieuwe spelcomputer betekent of enkel een platform waarvoor een Call of Duty nog nooit verschenen is, zoals de PlayStation Vita of Wii U, is niet bekend.
De taakomschrijving van de baan stelt dat de medewerker zich bezig zal houden met "het aanpassen van graphics en andere belangrijke aspecten van [Treyarchs] engine om deze geschikt te maken voor een nieuw platform".
Mogelijk gaat het om een overzetting van een eerdere Call of Duty-game, omdat Treyarch met "onze enorm succesvolle game" lijkt te spreken over een specifieke titel die reeds verschenen is.
Vanavond en morgen zuipen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ben nu 3de jaars. Nog nooit een hele week hoeven blokken op mijn kamer.
Maar dat ligt meer aan de studie dan aan mij denk ik.
Black Ops is al verschenen voor de Wiiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon de Wii denk ik, volgens mij is Cod 4 de enige game die op de WII is verschenen tot nu toe en dat was ook een port van treyarch
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon de Wii U denk ik, volgens mij is Cod 4 de enige game die op de Wii is verschenen tot nu toe en dat was ook een port van treyarch
Vanavond ga ik naar club snor in P, morgenavond heb ik een feestje. Maar misschien verschuift die ook nog wel naar de stad.quote:
club snor in P?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Vanavond ga ik naar club snor in P, morgenavond heb ik een feestje. Maar misschien verschuift die ook nog wel naar de stad.
Ja is een feestje waar iedereen een oplak- of getekende snor heeft en dan beetje zuipen enzo. In Plein 79quote:
Homefront momentjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef PierreTT het volgende:
Mannen en vrouw, ik ben een tevreden mens. Forza 4 is tot nu toe extreem goed
Over Homefront gesproken:quote:
quote:Crysis-maker Crytek neemt de ontwikkeling van het vervolg op Homefront op zich. Dit heeft uitgever THQ bekendgemaakt middels een persbericht.
De tweede Homefront, die nog geen officiële naam heeft meegekregen, staat gepland voor een release gedurende het fiscale jaar 2014. Dit loopt van 1 april 2013 tot 31 maart 2014.
Meer details over de game zijn nog niet bekend. CEO van Crytek, Cevat Yerli, laat wel weten dat de studio voor het vervolg de vrijheid krijgt van THQ om de wereld van Homefront op een andere manier in beeld te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |