quote:Zoiets voor de OP dan?
Battlefield 3
Frankii
Rossdale
Kneusteun
Tauchmeister
Bozz
Mainframes
Modern Warfare 3
PierreTT
Kutkabouter
Tlicious
Dr.Pringles
Gears of War 3
Kneusteun
Koningstoma
Michhas
FIFA 12
Kneusteun
Soldmayor
Nicklas
Forza 4
Nicklas
PierreTT
Dr.Pringles
etc etc
Zullen we het bij enkel MP games houden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:54 schreef tliciouz het volgende:
Bf3 kan er bij mij ook bij net als skyrim.
Ook een optiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zullen we het bij enkel MP games houden?
Sowieso.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook een optie. En blijven we MW2 dan nog steeds in de TT gebruiken?
Ja anders ga ik me Wii , PS3 en iOS games er ook bijzettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zullen we het bij enkel MP games houden?
Ja maar dat weet toch iedereen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zit nog altijd te denken dat het handiger geweest was mijn fok naam gelijk te hebben aan xbl account
Scharpdressedman <--> Mainframes
Je hebt over een uur weekendquote:
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zit nog altijd te denken dat het handiger geweest was mijn fok naam gelijk te hebben aan xbl account
Scharpdressedman <--> Mainframes
zeker als ze na een maand gaan zeikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:04 schreef KneusTeun het volgende:
Het is wel nice dat de meeste nu op BF3 zitten.
Waar zou er na een maand over gezeken moeten worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zeker als ze na een maand gaan zeiken
Vooral nice dat er alles bij elkaar uiteindelijk toch weer meer uren in MW3 gaan zitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:04 schreef KneusTeun het volgende:
Het is wel nice dat de meeste nu op BF3 zitten.
Bij jou misschien, maar geloof me, dat in mijn friendlist de uren toch 4x meer besteed gaan worden in BF dat was bij bad company 2 ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral nice dat er alles bij elkaar uiteindelijk toch weer meer uren in MW3 gaan zitten.
Gebruik dan de lijst die het meest up-to-date isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Battlefield 3
Frankii
Rossdale
Kneusteun
Tauchmeister
Bozz
Mainframes
Tliciouz
Michhas
Kutkabouter
Modern Warfare 3
PierreTT
Kutkabouter
Tliciouz
Dr.Pringles
Nicklas
Michhas
Gears of War 3
Kneusteun
Koningstoma
Michhas
FIFA 12
Kneusteun
Soldmayor
Nicklas
Forza 4
Nicklas
PierreTT
Dr.Pringles
Kutkabouter
AC: RevelationsFUCK YEAH
Frankii
Michhas
Kutkabouter
Saints Row 3
Nicklas
Michhas
Soul Calibur 5
Michhas
wat niet? Dat is hetzelfde als bij MW3.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Waar zou er na een maand over gezeken moeten worden?
De beta heeft geen flikker duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat niet? Dat is hetzelfde als bij MW3.
Maar ik ga die discussie hier niet nog een keer aan, ieder zijn ding.Ik heb er niks mee en de beta heeft dat gewoon duidelijk gemaakt
Ik vrees dat ik de uren voor BF3 aardig hoog ga houden. In BFBC2 ook giga veel uren zitten. Maar haal het niet bij Bassie, die had 700+quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral nice dat er alles bij elkaar uiteindelijk toch weer meer uren in MW3 gaan zitten.
Voor jou niet danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
De beta heeft geen flikker duidelijk gemaakt.
voor jou ook niet, de beta is een beta, niet een demo.quote:
Er staat nu dat de beta beter was he?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
voor jou ook niet, de beta is een beta, niet een demo.
Bij BFbc2 was de beta ook totaal anders dan de game. Veel beter
Nou voor de beta was het nog even kijken of ik hem ging halen, na de beta niet meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
voor jou ook niet, de beta is een beta, niet een demo.
Bij BFbc2 was de beta ook totaal anders dan de game. Veel beter
Dat heb ik dadelijk ook hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je eerste auto kiezen.Net 10 min lopen twijfelen.
Door die klote matchmaking jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb de Nissan Micra gekozen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heb ik dadelijk ook hoor. Kut postbode is nog niet geweest
hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb de Nissan Micra gekozen.Meteen al 3 achievements binnen.
Shit, wordt je level 1 en mag je weer een auto uitkiezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha. Volgens mij ligt Pierre nog te slapen
vanaf lvl 4 krijg je upgrades voor 100% kortingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, wordt je level 1 en mag je weer een auto uitkiezen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Door die klote matchmaking ja
Kensershard AC multiplayeren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Battlefield 3
Frankii
Rossdale
Kneusteun
Tauchmeister
Bozz
Mainframes
Tliciouz
Michhas
Kutkabouter
Modern Warfare 3
PierreTT
Kutkabouter
Tliciouz
Dr.Pringles
Nicklas
Michhas
Tauchmeister
Gears of War 3
Kneusteun
Koningstoma
Michhas
FIFA 12
Kneusteun
Soldmayor
Nicklas
Tauchmeister
Forza 4
Nicklas
PierreTT
Dr.Pringles
Kutkabouter
AC: Revelations
Frankii
Michhas
Kutkabouter
Rossdale
Saints Row 3
Nicklas
Michhas
Soul Calibur 5
Michhas
F1 2011
Rossdale
Soldmayor
Nicklas
Tauchmeister
Ik snap niet wat er leuk is aan die MP, heb die beta gespeeld van Rev maar was al snel weer weg.quote:
Je kunt mensen zo gigantisch hard naaien dat het gewoon hilarisch isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is aan die MP, heb die beta gespeeld van Rev maar was al snel weer weg.
Het is leuk als je het met meerdere mensen speelt, dan hoor je ineens ergens vandaan:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is aan die MP, heb die beta gespeeld van Rev maar was al snel weer weg.
Weet jij dan welke games Sandertje gaat kopen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:30 schreef Bozz187 het volgende:
Battlefield 3
Frankii
Rossdale
Kneusteun
Tauchmeister
Bozz
Mainframes
Tliciouz
Michhas
Kutkabouter
Modern Warfare 3
PierreTT