Nou ga je gang danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja blablablablabla er moet godverdomme meer gezopen worden.
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:53 schreef KoningStoma het volgende:
Bij de volgende xbox zien de race games er net zo uit als in autovista mode. Let maar op
Hoop dat de postbode hier wat eerder komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:59 schreef KoningStoma het volgende:
Als het aan mij ligt als de postbode hier langs is geweest. Dat is rond half 2.
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoop dat de postbode hier wat eerder komt
Voor de rest ben ik ook totaal niet gehyped ofzo, hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Kan er gewoon niet van slapen
! Zul je zien dat morgen om 13.30 wakker word en ze al zijn geweest
Weinig zin om mn deur uit te gaan, vooral nadat mn bed zo lekker warm wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:59 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiiit wat is het toch mutherfucking koud op de motor.
Brrr
Ik had je wel warm willen houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:59 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiiit wat is het toch mutherfucking koud op de motor.
Brrr
Inderdaad, en dan moet ik nog Forza halen ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weinig zin om mn deur uit te gaan, vooral nadat mn bed zo lekker warm was
heb het hele jaar door al handschoenen aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:35 schreef Frankii het volgende:
Het is dus al handschoenen tijd?
Wat gaat het snel he...
waarom niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:39 schreef KneusTeun het volgende:
fuck nu begin ik weer te twijfelen als een malle! Forza of niet
nou na gears of war fifa12 en bf lijkt het me wel ff genoeg.quote:
Is geen reddit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Jij zit ook de hele dag op Reddit hè Nick
idd een puntquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nou na gears of war fifa12 en bf lijkt het me wel ff genoeg.
Wie haalt BF nou nog meer? We zijn in ieder geval met z'n drieën zover ik weet. (Jij, ik, Ross)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nou na gears of war fifa12 en bf lijkt het me wel ff genoeg.
Bozz, mainframes, bassie, en ik heb nog een hekle lijst met fokkers uit BFbc2quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wie haalt BF nou nog meer? We zijn in ieder geval met z'n drieën zover ik weet. (Jij, ik, Ross)
Count me inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wie haalt BF nou nog meer? We zijn in ieder geval met z'n drieën zover ik weet. (Jij, ik, Ross)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:27 schreef Bozz187 het volgende:
Yay, en dan hopen dat je human jet glitch er in is gebleven, want dat geeft wel hilarische beelden
Inderdaad, voor de OP misschien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Wie gaan er aan de Forza? we moeten ff lijstjes bijhouden.
slim plan opzich jaquote:
zie je nou wel zeikzakquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:48 schreef Frankii het volgende:
Zoiets voor de OP dan?
Battlefield 3
Frankii
Rossdale
Kneusteun
Tauchmeister
Bozz
Mainframes
Modern Warfare 3
PierreTT
Kutkabouter
Tlicious
Gears of War 3
Kneusteun
Koningstoma
Michhas
FIFA 12
Kneusteun
Soldmayor
Nicklas
Forza 4
etc etc
Als iedereen die ergens bij moet gewoon ff quote heb je hem zo volquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:51 schreef Michhas het volgende:
Ik kan vanaaf wel ff een lijstje maken, alle iedereen even hier neerzet wat ze gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |