Ik kan me nog precies herinneren waar ik precies zat in Terminal en met welk wapen toen ik dat hoordequote:
Ik had net die gebruikt, maar dan met kanker treyarch. Ik zie nu dat die het niet doet.quote:
Ik weet alleen dat ik kapot ging van het lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kan me nog precies herinneren waar ik precies zat in Terminal en met welk wapen toen ik dat hoorde
Die van jou was andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had net die gebruikt, maar dan met kanker treyarch. Ik zie nu dat die het niet doet.
OKE!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef dreamzk het volgende:
Gasten waar the fuck gaat dit allemaal over, lach me kapot!
Forza4 boys, hou jullie mond over hoe vet het is, ik krijg hem pas bij sinterklaas
En frankii voeg mij bij het lijstje toe voor forza4, mw3 en bf3. En maak even nieuwe voor cs:go welke ik ook ga spelen!
Je hebt zin in de game?quote:
disc 2 is maar 3gbquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Fucking hell, ook compleet badgesysteem erin met titles, emblems, allesEerst maar eens disc 2 installeren
Die bmw challenge pack is geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Fucking hell, ook compleet badgesysteem erin met titles, emblems, allesEerst maar eens disc 2 installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |