SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frankii op 14-10-2011 13:23:05 ]I am the Milkman! My milk is delicious!
En binnenquote:
Bij mij moet ie nog aankomen in Tilburg, hij zit nog niet in de distributiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En binnen. en jtag xbox ook binnen
Ik waarschijnlijk wel, maar over een jaar ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Michhas het volgende:
Homootjes die geen Soul Calibur gaan halen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk wel, maar over een jaar ofzo
Trek het je niet nou eens niet zo serieus aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Let jij even op je taalgebruik jongeman?
Alleen die bergtrack uit de demo en de top gear test track toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel nieuwe tracks zijn er in totaal bij forza4?
Inderdaad, en je boy Michhas heeft over 4 uurtjes vakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhu, even lekker aan't klooien. 't is vrijdagmiddag he
Tot over een week?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
Hij is binnen, omgomgomgomgomg! Eerst alles installeren op de HD nu, dan alle packs downloaden, en dan rammen!
Ik zal je vanavond om 8 uur even bellen, zodat je niet vergeet te eten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
Hij is binnen, omgomgomgomgomg! Eerst alles installeren op de HD nu, dan alle packs downloaden, en dan rammen!
Ja, later! Alles nu installeren, alles downloaden en dan beginnenquote:
je bent zlef een homoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Michhas het volgende:
Homootjes die geen Soul Calibur gaan halen
Maar ik stomp jou wel naar de grond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:
Ik kan me nog precies herinneren waar ik precies zat in Terminal en met welk wapen toen ik dat hoordequote:
Ik had net die gebruikt, maar dan met kanker treyarch. Ik zie nu dat die het niet doet.quote:
Ik weet alleen dat ik kapot ging van het lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kan me nog precies herinneren waar ik precies zat in Terminal en met welk wapen toen ik dat hoorde
Die van jou was andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had net die gebruikt, maar dan met kanker treyarch. Ik zie nu dat die het niet doet.
OKE!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef dreamzk het volgende:
Gasten waar the fuck gaat dit allemaal over, lach me kapot!
Forza4 boys, hou jullie mond over hoe vet het is, ik krijg hem pas bij sinterklaas
En frankii voeg mij bij het lijstje toe voor forza4, mw3 en bf3. En maak even nieuwe voor cs:go welke ik ook ga spelen!
Je hebt zin in de game?quote:
disc 2 is maar 3gbquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Fucking hell, ook compleet badgesysteem erin met titles, emblems, allesEerst maar eens disc 2 installeren
Die bmw challenge pack is geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Fucking hell, ook compleet badgesysteem erin met titles, emblems, allesEerst maar eens disc 2 installeren
Toch net even de mediamarkt binnen gelopen en daar lag hij te wachten op mijquote:
Je bent serieus van sinterklaas?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Toch net even de mediamarkt binnen gelopen en daar lag hij te wachten op mijDe pijn die ik toen voelde
Nee ik ben een arme student en mn pa vindt het spel er zo vet uit zien dat hij het wel wil geven op 5 december. Nu had ik dus de keuze, of 1.5 maand wachten en 60e uitsparen of nu kopen en 60e die ik hard nodig heb voor andere dingen uitgeven en kostbare tijd die ik nu nodig heb voor mn tentamens verspillenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent serieus van sinterklaas?
Nja ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee ik ben een arme student en mn pa vindt het spel er zo vet uit zien dat hij het wel wil geven op 5 december. Nu had ik dus de keuze, of 1.5 maand wachten en 60e uitsparen of nu kopen en 60e die ik hard nodig heb voor andere dingen uitgeven en kostbare tijd die ik nu nodig heb voor mn tentamens verspillen
Yes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef KoningStoma het volgende:
Moet ik serieus m'n locale gaan veranderen om het spel in het engels te krijgen?
CS:GOquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef dreamzk het volgende:
Gasten waar the fuck gaat dit allemaal over, lach me kapot!
Forza4 boys, hou jullie mond over hoe vet het is, ik krijg hem pas bij sinterklaas
En frankii voeg mij bij het lijstje toe voor forza4, mw3 en bf3. En maak even nieuwe voor cs:go welke ik ook ga spelen!
Wel als je voor 2 maanden azie aan het sparen bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik zie het probleem niet?
[..]
Yes!
Zo is het toch een mooie deal?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel als je voor 2 maanden azie aan het sparen bent
Waar doe je dat uberhaupt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef KoningStoma het volgende:
Moet ik serieus m'n locale gaan veranderen om het spel in het engels te krijgen?
En ja, dat moet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef KoningStoma het volgende:
Gaat hem niet worden met een controllertquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende:
Yeeeey ik krijg CS buddies
B43
B .
B82
B83
B83
B84
B85
B14
B .
Wie snapt het?
M4a1quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende: