Jongen, die man zit nu zo in dat spel, die speelt gewoon door in zijn slaap!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Respect voor Pi-AirIk denk dat hij nu droomt over Forza.
Nu 2 dagen niet spelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Respect voor Pi-AirIk denk dat hij nu droomt over Forza.
Heb je nu serieus vanaf 13.00 tot half 5 lopen racenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:33 schreef PierreTT het volgende:
Zo, Forza marathon zit erop6 vd 10 seizoenen al uitgespeeld, en toch pas op 2,5% van ht spel zitten
WTFquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:30 schreef Kutstudent het volgende:
En dan krijg je een klapband en rij je met 40 per uur een doornstruik in.
Eh, daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je nu serieus vanaf 13.00 tot half 5 lopen racen?!
Sick dude
Doet niet, maar ik denk dat ik weet welke afbeelding je bedoelt en iddquote:
Die Steve Jobs haircutquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doet niet, maar ik denk dat ik weet welke afbeelding je bedoelt en idd
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:50 schreef SoldMayor het volgende:
Even voor alle haters.
LEWIS HAMILTON!!!!!!!!!!
die heb ik nog liggenquote:
Ja gewoon op de brommer, volle snelheid, en ineens knalt m'n achterband. Hij scheurde gewoon letterlijk open.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je nu serieus vanaf 13.00 tot half 5 lopen racen?!
Sick dude
[..]
WTF?!
Wtf lag er nou nog op mijn kamer waarvoor ik naar beneden moest strompelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja gewoon op de brommer, volle snelheid, en ineens knalt m'n achterband. Hij scheurde gewoon letterlijk open.Ik zo zat als een tor dus ik kon 'm niet houden en reageerde veel te laat, rij ik zo een dijkje af de struiken in.
Dikke schram op m'n gezicht, mazzel dat dat takje me niet 3 cm naar rechts raakte, anders was ik nu aan 1 oog blind geweest.
Muts en sjaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wtf lag er nou nog op mijn kamer waarvoor ik naar beneden moest strompelen?
Sowieso.quote:
Toen je ff weg was, was het inderdaad beterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso.Toen ik weg was ook, ff naar de opium, ik heb zitten janken van het lachen man daar, die mensen van 15 en 16 allemaal.
Dat dacht ik wel. Ik dacht, laat ik die jongen ook nog ff een leuke avond gunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen je ff weg was, was het inderdaad beter
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen je ff weg was, was het inderdaad beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |