quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Een mooie leeftijd om met FOK! pensioen te gaan dacht ik zo.
Dat is volgend jaar pas als hij 50 wordt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Wishful thinkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
Gefeliciteerd.
Dat er maar aardig wat pareltjes tussen je topics zitten.
Google eens op Methusalem.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Feli tong! Nog vele jaren en hopelijk nog vele topics die het bloed onder de nagels van jankerds als boem-dikkie vandaan halen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli tong80![]()
Gebak, drank en wilde damesch voor iedereen![]()
![]()
Ik huil dagelijks in een hoekje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Feli tong! Nog vele jaren en hopelijk nog vele topics die het bloed onder de nagels van jankerds als boem-dikkie vandaan halen.
Nou kijk, als mensen precies 1 jaar lang niet dood zijn gegaan vinden sommige onderontwikkelde mensen dit een bijzondere prestatie. En nouwja.... elke reden voor een feestje is een goede reden.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Die opmerking komt al een jaar of 10 iedere keer op 14 oktober voorbijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |