Dat komt door die plaat voor je kopquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Toch typisch, als het hier te kusjekroel wordt zeikt men daarover. Komen ik en faye hier met een soort van ruzieding, moeten we dat ook maar ergens anders doen. Het is ook werkelijk waar nooit goed.
Ik ben nog steeds een harde poging aan het doen om hem te negeren. Ik hou mezelf een plank voor de kop dat hij nu gewoon een user is..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt gast
doe dat lekker op msn of bel elkaar
Nee ik ben er uit en ik heb Sam zelfs al uitgezetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Melting het volgende:
ZIt jij er nog in Symph? Ik kan namelijk niet inloggen.
Ik heb gister Moskau gezongen door de stad en station. Geloof me, de blikken waren erger.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik het zomaar wist, ik heb er mee door de school gelopen vandaag. Mensen mij raar aankijken enzo.
We hebben een nieuw kindje gevonden na de Pope of Dope.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klere droge kachel kachel
stoere jongen babbel babbel
house noten knabbel knabbel
Strak gespeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet toch oefenen met vroeg opstaan.
Plaat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat komt door die plaat voor je kop
Dat lost vast iets opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een harde poging aan het doen om hem te negeren. Ik hou mezelf een plank voor de kop dat hij nu gewoon een user is..
Hij neemt het niet serieusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt gast
Ik heb jou niet op msn en noch heb ik je telefoonnummer, maar als je graag wilt dat ik via DM met jou bespreek dat hier geen relatieperikelen mogen (positief noch negatief), dan hoor ik het graag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt gast
Waarom hebben jullie eigenlijk altijd ruzie hier?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een harde poging aan het doen om hem te negeren. Ik hou mezelf een plank voor de kop dat hij nu gewoon een user is..
Ja zo heb ik er in t verleden heel veel gezien. Ik ben vroegah met mn ouders ieder jaar naar Zuid Europa geweest en daar een rond reis gemaakt van 4 weken (Vaak naar een ander land). Veel gezien maar iets te veel om zulke details nog te weten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een hele oude ommuurde stad die altijd bol staat van de festiviteiten.
Kom dan ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dus jij en heloef, zonder mij?
Preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij moet haar ook serieus nemen
Zou ik ook doen![]()
Komm wir tanzen auf dem Tischquote:
Ik ken het vanwege voetbalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:03 schreef SiIk het volgende:
Je bent ook uitgenodigd hoor Faye
Mijn reis gaat hier naartoe overigens:
http://maps.google.nl/map(...)a,+Portugal&t=h&z=11
bespreek je puberliefdes maar met je eigen moederquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op msn en noch heb ik je telefoonnummer, maar als je graag wilt dat ik via DM met jou bespreek dat hier geen relatieperikelen mogen (positief noch negatief), dan hoor ik het graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |