Ik kan wel -- om met Portugalervaring te spreken -- zeggen dat ontbijten met kipseparatieburgers niet lekker is. Of het is wel lekker maar verder de hele dag aan de schijterij en alles. Chips moet prima gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou dat lekker zijn, chips ontbijten?
Miauw.quote:[..]
Nu ben ik nieuwsgierig.
Waar reed je heen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz dat zegt me geen reed.![]()
[..]
Ah lekker daar heen gegaan na dr pensioen?
als hij nou eens voor 1 keer serieus naar me zou luisteren, dan zou ik het allemaal accepterenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat man/vent/jongetje
maar insom is erger
oh dat geloof ik wel...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Insom, Heloef en Outpost om precies te zijn!Oh en ikzelf denk ik ook wel!
http://maps.google.nl/map(...)a,+Portugal&t=h&z=12quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz dat zegt me geen reet.![]()
[..]
Ah lekker daar heen gegaan na dr pensioen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heuj ik doe niets.
[..]
Zout en romig
Mensen die geaardheid zien als een binair dingetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik betwijfel de geaardheid van een persoon als diegene als man niet over dit soort dingen kan praten.
Ik luister altijd serieus naar je, maar je wilt ook serieus antwoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als hij nou eens voor 1 keer serieus naar me zou luisteren, dan zou ik het allemaal accepteren
Dus je ben hier morgen rond half 7?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan wel -- om met Portugalervaring te spreken -- zeggen dat ontbijten met kipseparatieburgers niet lekker is. Of het is wel lekker maar verder de hele dag aan de schijterij en alles. Chips moet prima gaan.
Hahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]Die link wilde ik net hier zetten
AUGURK IN DE WAFFEL WAFFELquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je haalt me de augurk woorden uit de mond.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die geaardheid zien als een binair dingetje.
sja en als hij dat niet doet, dan moet hij maar voelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als hij nou eens voor 1 keer serieus naar me zou luisteren, dan zou ik het allemaal accepteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb wel weer zin om even bij te kletsen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
Zal ik morgen ook naar schiphol gaan?
Als jij dat graag wil, doe ik dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dus je ben hier morgen rond half 7?
Dus toen je nog een LovelyToddler was, zei mama altijd: "Je zult je wel netjes gedragen op een forum he!"?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat geloof ik wel...
ik ook... ik uit me alleen niet zo op een forum![]()
iets met opvoeding enzo![]()
Ik zeik niet, ik stel een vraag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeik niet muts.Ik heb t al verbedert.
![]()
Waarvoor?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Godver Stephie, I need you brother.
Wat is er morgen op Schiphol?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
Zal ik morgen ook naar schiphol gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |