DEZE JOCHIE!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klere droge kachel kachel
stoere jongen babbel babbel
house noten knabbel knabbel
Silk gaat op vakantie?quote:
Serieus antwoord en een blijk van waardering. Zou prettig zijn. Dat is alles wat ik zo graag wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik luister altijd serieus naar je, maar je wilt ook serieus antwoord.
toen ik op een forum kwam was ik allang uit huisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus toen je nog een LovelyToddler was, zei mama altijd: "Je zult je wel netjes gedragen op een forum he!"?
Daar moet ik in de buurt zijn geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)a,+Portugal&t=h&z=12
Het kost me alleen een rib uit m;n lijf en ik moet voor dag en dauw opstaan. Maar voor Silk heb ik het over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel weer zin om even bij te kletsen.
en toen ik het zong was het niet grappig. eikel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klere droge kachel kachel
stoere jongen babbel babbel
house noten knabbel knabbel
Joh!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen ik op een forum kwam was ik allang uit huis
Je hebt wel veel voor me overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil, doe ik dat.
dus jij en heloef, zonder mij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het kost me alleen een rib uit m;n lijf en ik moet voor dag en dauw opstaan. Maar voor Silk heb ik het over.
Het is een hele oude ommuurde stad die altijd bol staat van de festiviteiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar moet ik in de buurt zijn geweest.
Maar toch props dat je het zomaar wist. Je street credibility is weer omhoog. Ik weet niet. Morgen wil ik naar Mr Polska. Maar overmorgen is er Superstijl. En dan kan ik ook schone Duitserinnen en Hongaarsen mitnehmen.quote:
Ja ik hoor het al, voor mij heb je het niet over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het kost me alleen een rib uit m;n lijf en ik moet voor dag en dauw opstaan. Maar voor Silk heb ik het over.
echt gastquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Toch typisch, als het hier te kusjekroel wordt zeikt men daarover. Komen ik en faye hier met een soort van ruzieding, moeten we dat ook maar ergens anders doen. Het is ook werkelijk waar nooit goed.
Ik moet toch oefenen met vroeg opstaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt wel veel voor me over(Of heb je veel voor die zak chips over?
)
Dat ik het zomaar wist, ik heb er mee door de school gelopen vandaag. Mensen mij raar aankijken enzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toch props dat je het zomaar wist. Je street credibility is weer omhoog. Ik weet niet. Morgen wil ik naar Mr Polska. Maar overmorgen is er Superstijl. En dan kan ik ook schone Duitserinnen en Hongaarsen mitnehmen.
Jamaar Silkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dus jij en heloef, zonder mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |