quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef Palomar het volgende:
Los van dat het tokkies zijn, je bent wel flink de l*l als er studenten boven je komen wonen als jij gewoon werkt...
Mwoa, niet altijd.. Ik woon tussen 2 studentenhuizen en heb zélden last van ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef Palomar het volgende:
Los van dat het tokkies zijn, je bent wel flink de l*l als er studenten boven je komen wonen als jij gewoon werkt...
Je hebt anders helemaal gelijk hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Niet echt lekkere babes, maar ik ben geen man natuurlijk.
Zouden ze er daarom zo ongewassen uitzien?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Na 7 uur niet meer wassen is nogal overdreven.
Dat is de nieuwe out-of-bed make up.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk 3 opgemaakte prachtige dames, zitten ze daar alsof ze net uit bed komen
Natas is voor zover ik weet (en op tv zie) áltijd prima opgemaakt op tv, of bedoel je privé?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe out-of-bed make up.
Natas gebruikt het ook vaak.
Mij wel, 2 van de 3 dames hebben geen stem, die zijn net wakkerquote:
Ik heb nu ook van alle kanten bekeken hoe het kapsel moet zitten, maar ik snap het ook niet neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
dat haar van die donkere, echt geen porum
dacht ik ook alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
Shaniquaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die shaniqua de hele dag heel hard 50 cent en beyonce aan staan
die geblondeerde uitgegroeide stukkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook van alle kanten bekeken hoe het kapsel moet zitten, maar ik snap het ook niet neeBig hair
Afschuwelijke weave.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
Ook dat, getoupeerd en oranje steeltjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
die geblondeerde uitgegroeide stukken![]()
Stuur maar door naar T&S
Nou inderdaad zeg, een keer naar de kapper zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
Jammer dat er geen enkele tuin bij zit dit seizoenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Silven het volgende:
Ik voel alvast een nieuwe vloer aankomen...
Laatst toch met die hele grote boom?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen enkele tuin bij zit dit seizoen
Ja oke, maar ik wil 2 tuinen naast elkaar, dit zijn elke keer bovenwoningen en flats.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst toch met die hele grote boom?
Ja het is de laatste tijd wel heel veel vloeren en geluidsoverlast.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik wil 2 tuinen naast elkaar, dit zijn elke keer bovenwoningen en flats.
waarbijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Morgen ben ik er weer gewoon bij trouwens
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Morgen ben ik er weer gewoon bij trouwens
Ik denk dat Fayette coupe Hysterica heeft en dat dit al een uur met de stijltang-coupe isquote:
Want de andere zien er wel gekamt uit.quote:
Ik vind natas gewoon de meest leuke van alle vrouwen in de afleveringquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind die onderbuurvrouw ook niks...
OK, maar bij haar is het wel het ergst.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Want de andere zien er wel gekamt uit.
Niks mis met de middelste.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, van drie keer in de week stappen ga je er al snel als een crackhoer uitzien.
Waren dat hun pyjama's trouwens?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, van drie keer in de week stappen ga je er al snel als een crackhoer uitzien.
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Kom maar op met die nieuwe vloer, dan zijn we klaar.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Majkool het volgende:
TNS NIPO?Is dat niet heel iets anders?
De Hond heeft een enquête de straat in gegooid....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Majkool het volgende:
TNS NIPO?Is dat niet heel iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |