dat mag ik toch hopenquote:
Een goed antwoordquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee wat ik zoek in de AKQ?
Weet ik niet, volgens mij heb je er niets meer te zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee wat ik zoek in de AKQ?
Mooi, dan ga ik even Expeditie Robinson kijken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij heb je er niets meer te zoeken
Want?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja godver werk ik twee weken aan de directory, besluiten ze het niet te printen
Vraag het zijn standbeeld...quote:
Ach, de bieb is ook goed...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zoooo verrr, helemaal bij het station
Er zijn 3 limbos. Welke? G-Low(Angelyrical), P2 or McBiggah?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Terin/, die mongolen van Holland in tha Hood zijn weer op TV. Die Limbo met z'n kut-accent en maar denken dat 'ie de ster is...![]()
De rest is trouwens net zo erg...
Die eerste natuurlijlk, die is me iets te nadrukkelijk aanwezig en is echt debiel...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn 3 limbos. Welke? G-Low(Angelyrical), P2 or McBiggah?
Ja die werd vorige keer keihard uitgelachen toen 'ie beweerde dat 'ie wel flow en swagger had. Ging 'ie gelijk gepikeerd lopen doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste natuurlijlk, die is me iets te nadrukkelijk aanwezig en is echt debiel...
Ja, nog even verhaal halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die werd vorige keer keihard uitgelachen toen 'ie beweerde dat 'ie wel flow en swagger had. Ging 'ie gelijk gepikeerd lopen doen
Het was allemaal oneerlijk en hij had het verdiend te winnen enzo...blablabla
Word je er voor betaald dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze hebben gewoon besloten dat een papieren directory niet meer nodig is. nadat ze me de opdracht gegeven hadden. En dit is dus niet per se school maar mijn baas. ik ben hier niet als leerling maar als werknemer
ja meneerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word je er voor betaald dan?
Zo ja, take the cash and move on...
Ja wat een achterlijke druifquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de wannabee repperts worden afgeslacht en Gay-Low helemaal...
Dat zij Lambada had verkracht kan ik nooit meer vergeven...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de wannabee repperts worden afgeslacht en Gay-Low helemaal...
Gruss dich...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gutenabend leutewieder zuruck in die Heimat
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zij Lambada had verkracht kan ik nooit meer vergeven...
Edit: Ik zit ergens fout, help me herinneren...
Teksten zoals:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een klain half uurtje geleden op TV, onze nationale trots op rep-gebied...
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Teksten zoals:
Die gasten kunnen helemaal niets
Zelfs niet op die omafiets
?
Mooiste opmerking: 'Ik wil internationaal doorbreken' en dan bij een Amerikaanse producer met een Nederlandstalige rap aan komen kakken die je dan ook nog eens onverstaanbaar brabbelt en verknalt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.
Ik denk dat ik de komende dagen Sinterklaasrijmen ga bedenken en ik gooi ze ergens neer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende dagen Sinterklaasrijmen ga bedenken en ik gooi ze ergens neer.
Ja, hij spit ze wel hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?
Ik ga gewoon voor limericks en haiku's...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?
Aight, chill!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor limericks en haiku's...
Bij nader inzien toch alleen maar limericks en volrijmen. Anders komen de kinderen nooit kijken...quote:
Die Bosatlas van de geschiedenis van Nederland lijkt me trouwens wel erg fraai. Is het wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Voor wie het nog niet gezien hadEn nee ik heb mezelf niet in beeld gezien
http://www.streetfire.net(...)es_part-1_208428.htmquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zit top gear vietnam special te kijken...
nu wil ik dus naar vietnam
Extreem coole aflevering trouwens.
Die heb ik toevallig opgenomenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zit top gear vietnam special te kijken...
nu wil ik dus naar vietnam
Extreem coole aflevering trouwens.
Schuif dan maar aan.quote:
Dan moet je maar dromen over lekker eten.quote:
Ik ook!quote:
Weltrustenquote:
Het is een fantastische uitgavequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Die Bosatlas van de geschiedenis van Nederland lijkt me trouwens wel erg fraai. Is het wat?
En je hebt geen buren die het in ontvangst willen/kunnen nemen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bezorgen is nog een van de dingen die me weerhoudt om veel online te bestellen. De meeste webshops snappen nog steeds niet dat mensen een baan hebben en us overdag niet thuis zijn. Ze bieden alleen de mogelijkheid overdag te laten bezorgen, want goedkope verzending, terwijl er 's avonds of in het weekend bezorgen ook mogelijk is.
Sterker nog, bij ons is dat verboden...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan je vertellen dat veel bedrijven er niet op zitten te wachten dat werknemers hun prive post daar laten afleveren
Mijn leidinggevende laat pakjes van Zalando op kantoor leverenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan je vertellen dat veel bedrijven er niet op zitten te wachten dat werknemers hun prive post daar laten afleveren
Zit je vlak bij een nudistenkamp?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende laat pakjes van Zalando op kantoor leveren
Of eerder hysterisch...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je vlak bij een nudistenkamp?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:14 schreef borisz het volgende:
Bondscoach net op radio 1 dat NL in de finale staat van het WK Honkbal
En de finale gaat niet uitgezonden worden op tv.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/2641196/historische-stunt-honkballers.html
Het zal weer eens nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de finale gaat niet uitgezonden worden op tv.
NOS kiest ervoor om gedurende de uren dat de finale is gewoon herhalingen van andere sporten op de tv te plempen. Een kabel omsteken, net als 3fm altijd doet tijdens de vrijdagnacht, blijkt te moeilijk/ te duur te zijn.quote:
Mooi, want ik kan morgen niet richting stadion.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
En voor de liefhebbers van die andere sport:
Eredivisie Live 10-daagse 14 tm 23 oktober (gratis)
Kun jij toevallig ESPN Sports ontvangen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, want ik kan morgen niet richting stadion.
Zondagochtend rugby en dan ook nog honkbal meepikken...
19-20 ofzo. Wat je zelf niet te koud vindt. 18 is vaak te koud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:58 schreef wyccie het volgende:
Wat is een normale temperatuur om je thermostaat op in te stellen met dit weer nu?
Buiten is het 13 graden (zonnig, droog, geen wind).
Ja het is licht frisjes maar dat is inderdaad heerlijk als je bezig bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef wyccie het volgende:
Het liefst zet ik 'm pas in november aan, maar helaas heeft mijn huisgenootje het al op 21 gezet.
Ik kwam uit de douche en kleedde me aan, had 't hartstikke heet. Gauw de radiatorknop van 1 naar 0 gedraaid.![]()
Buiten in de zon is het lekker warm. Heb gerend in de Ooijpolder en met singlet en short zweette ik nog steeds peentjes.
Heerlijk weer om buiten te zijn dus.
Ja, ik heb het +pakket van UPC...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun jij toevallig ESPN Sports ontvangen?
Als ik 's nachts niet kan slapen dan kijk ik altijd honkbal en American Football.
Ik zit nog steeds bij KPN.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb het +pakket van UPC...
Volgens Rachid Finge zend de NOS uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
Er is nog wat hoop. Op de site van de KNBSB staat dat de finale via radio, tv en internet te volgen zal zijn. Fingers crossed.
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:11:31@Phaedar Die zenden we wel degelijk uit hoor. :-) #NOS reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens Rachid Finge zend de NOS uit?twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:11:31@Phaedar Die zenden we wel degelijk uit hoor. :-) #NOS reageer retweet
Ik ook niet maar zou ook radio kunnen zijnquote:
Ja, die knop zie ik wel, maar waar plak ik die url van de tweet dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet of jij die knopjes boven het invoerscherm hebt voor de opmaak? Daar staat een twitterknop, daarop klikken en de url van de tweet erin zetten.
Dat niet dus...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef Etcetera het volgende:
Als je op de tweetknop druk, verschijnt er een pop-up waar je de url in moet zetten
Mjah, Twitter ligt platquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt aan een URL van een tweet?
Even je kleinkind erbij roepen om het voor je te doen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt aan een URL van een tweet?
Ik gebruik nooit Twitter via mijn webbrowser en er bestaat niet zoiets als eigenschappen of iets dergelijks daar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even je kleinkind erbij roepen om het voor je te doen...
Oh nee!
Ik heb geen flauw idee want ik gebruik geen Twitter en ik ben nog te jong voor een kleinkindquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit Twitter via mijn webbrowser en er bestaat niet zoiets als eigenschappen of iets dergelijks daar.
Maar als je het weet, hoor ik het graag van je...
Uit m'n hoofd: door op de datum van de tweet in tweetdeck te klikken (ik ga er vanuit dat je dat gebruikt) gaat m'n browser naar de specifieke link van de tweet. Die kun je gebruiken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit Twitter via mijn webbrowser en er bestaat niet zoiets als eigenschappen of iets dergelijks daar.
Maar als je het weet, hoor ik het graag van je...
Maar Twitter ligt nu ook volledig platquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Die hele Twitter-functie hier werkt bij mij niet, dus laat sowieso maar...
Tweetdeck?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd: door op de datum van de tweet in tweetdeck te klikken (ik ga er vanuit dat je dat gebruikt) gaat m'n browser naar de specifieke link van de tweet. Die kun je gebruiken.
Welke browser gebruik je eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg dus geen popup scherm als ik op die Twitter knop druk, dus het werkt sowieso niet...
IE8, zit op het werk...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je eigenlijk?
Ik Chrome en krijg 'm wel.
Dan doet de Flickr knop het zeker ook niet?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan doet de Flickr knop het zeker ook niet?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Misschien draait er een popup blocker?
Echt waar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat het script niet compatibel is, Fok! is op Chrome geschreven...
Ik zou niet weten waarom je je beperkt als je meerdere browsers hebt, maar gelukkig behoor jij tot de doelgroep...quote:
Daar heb je zeker gelijk in en Chrome heeft helemaal niet zo'n groot aandeel in de browsermarkt. Maar Chrome is wel gewoon retesnel en dat vind ik echt heel erg veel waard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou niet weten waarom je je beperkt als je meerdere browsers hebt
Ben ik met je eens, maar als je aan de MS-stack gebakken bent dan heb je die keuze niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Chrome is wel gewoon retesnel en dat vind ik echt heel erg veel waard.
Ja, dat zijn altijd van die dubbele gevoelens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Mark het volgende:
Ik ben wel blij: 20 weken echo gehad en alles ziet er erg goed uit. Toch een opluchting
Wel dubbel gevoel voor mevrouw Mark toen ze aan haar (2 maanden geleden) overleden vader moest denken
Niet waar. Dan doe je gewoon niet genoeg je best.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
en ik ben nog te jong voor een kleinkind
Circle of life. Maar leuk dat jullie (4e toch al?) kindje het goed doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Mark het volgende:
Wel dubbel gevoel voor mevrouw Mark toen ze aan haar (2 maanden geleden) overleden vader moest denken
Dat is wel heel cru.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Zo heb ik vrienden die hun aanvankelijk later geplande bruiloft expres al vervroegd hadden, omdat haar vader slecht lag.
Overlijdt hij 2 dagen voor de bruiloft alsnog...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef wyccie het volgende:
Niet waar. Dan doe je gewoon niet genoeg je best.
Volgens mij zag ik laatst op TV een Engelse opa van 28/29quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ik ben 30. Het is technisch mogelijk ja
wat een slecht geschreven nieuws berichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
Je meldt een moord en vervolgens verdwijn je minimaal 17 jaar de cel in.
Dan blijkt dat er een nieuwe verdachte in beeld is
Moet je blij zijn?
http://www.nu.nl/buitenla(...)ijkse-moordzaak.html
Muchos gracias.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@MM ook in de webversie van Twitter krijg je de URL door op de datum/tijd te klikken van de tweetDan opent de tweet in een nieuw venster/tab en kan je de url uit de balk halen
Ha, hier thuis werkt het wel in IE9...twitter:AT5 twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 10:18:02De politie heeft vanochtend bij de arrestatie van twee overvallers in West een schot gelost. http://t.co/E3DjDcWq reageer retweet
De filelezer van de ANWB?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou er iemand zijn die files wel leuk vindt?
Niemand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou er iemand zijn die files wel leuk vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand.Ja, Niemand houdt van koud douchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja het begin is erg verwarrend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat een slecht geschreven nieuws bericht
Sennheiser is inderdaad van een uitstekend merk. Die hoef je niet vlug te vervangen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het begin is erg verwarrend.
Zojuist nieuwe oordopjes gekocht voor mijn MP3-speler. zit al een paar maanden zonder(waarom? WAAROM?). Na een aantel merken te hebben gehad weer lekker terug bij Sennheiser
Fijn geluid weer. Lekkere bassen
Bij mij gaan altijd de draadjes kapot bij het aansluitpunt van de jack. Ik weet ook wel hoe dat komt. Maar ook Sennheisers moeten er dan aan geloven. Maar de dopjes zelf gaan lang meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sennheiser is inderdaad van een uitstekend merk. Die hoef je niet vlug te vervangen...
Het is een blinde 'Bring Your Own Bottle'-proeverij (ik heb dus geen idee wat voor whiskies er op tafel komen, maar het beloofd een spektakel te worden...), dus behalve de tafels, stoelen en glazen klaar zetten, kan ik niet veel doen. En om nu al te beginnen, terwijl het zondag pas zover is...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je toch de proeverij voorbereiden
Enjoy!!quote:Ik ga zo naar een feestje
Ga je weer op pad of moet je iemand oppikken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga over een uurtje even proberen een paar uurtjes te maffen. Moet vannacht zo rond 2-en op schiphol zijn
Spannendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een blinde 'Bring Your Own Bottle'-proeverij (ik heb dus geen idee wat voor whiskies er op tafel komen, maar het beloofd een spektakel te worden...), dus behalve de tafels, stoelen en glazen klaar zetten, kan ik niet veel doen. En om nu al te beginnen, terwijl het zondag pas zover is...
Mw. MM weet de whiskies trouwens wel, ze stemt haar gerechtjes er op af.
Ben jaloers en eigenlijk best wel nieuwsgierig...
[..]
Enjoy!!
Poeh, dat is pittig op dat tijdstip vanuit je woonplaats en dan nog weer terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de verandering vrienden ophalen.
Ik mag dinsdag weer naar Schiphol voor een vluchtje (en woensdag weer terug)
Dat wordt het hier ook, ik weet wie er komen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spannend
Bij "ons" nemen mensen dan vaak bijzondere dingen mee dus ik hoop voor je dat dat bij jullie ook is
Nee, ik had hetzelfde gedaan als jij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De eerste trein ging pas na vieren en een taxirit over die afstand in Nederland doe je niemand aan (als deze niet declarabel is)
Welke versie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
crown royal whiskey, is dat slecht?
Whut!? Whisky in je vriezer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Te lui om mijn vriezer te checkendaar heb ik het net ingegooid. Per ongeluk gratis gekregen geloof ik
Haal maar uit de vriezer. Nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja moest van mijn vriendinslecht idee?
ik heb er echt de ballen verstand van, geef mij maar wijn
1) Kun je meteen even kijken welke versie het is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ok onderweg. Waarom dan, for future reference?
Wat staat er allemaal op het label?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom beter? en het is gewoon. zie geen type ofzo
Uit welk jaar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Crown Royal
Fine de Luxe
Vlended Canadian Whisky
etc etc
Staat er ook niet op hoe oud de whisky is?quote:
Hou die fles zelf. Naar ik weet is het een goede whisky.quote:
quote:
thanksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Crown Royal is een blend, die hebben zelden of nooit een jaartal.
Lekker leegdrinken (niet ijskoud!!!) als je duizelig wil worden...
Even gecheckt en die fles kost zo'n $25,00...
Heb je 'm al geproefd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
thanks
en 25 voor een student is een dure fles haha
Daar ben jij toch zo'n liefhebber van?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef MadMaster het volgende:
OMG, Halloween komt er aan...
[ afbeelding ]
ik heb er niet voor betaaldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je 'm al geproefd?
Ik denk dat 'ie wat zoetig is, maar wel wat scherp van de alcohol...
Prijs maakt op zich niet uit, zo lang je het maar de prijs waard vindt...
Tip van Ome Cobra: Drink het niet als bier of wijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb er niet voor betaaldEn nee nog niet geprobeerd
Ik ben niet zo'n whiky fan gewoonlijk, maar misschien moet ik het een kans geven
Ja, maar er zijn grenzen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben jij toch zo'n liefhebber van?
Een kans geven of anders alsnog weg geven...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb er niet voor betaaldEn nee nog niet geprobeerd
Ik ben niet zo'n whiky fan gewoonlijk, maar misschien moet ik het een kans geven
Truste!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Jullie komen er verder wel uit, he?
Stelletje cultuurbarbaren/alcoholisten!quote:
Proost, zit net aan een rummetje. Klaar met werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 03:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo weer terug van Schiphol, tijd voor een biertje
trustequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jazeker
Hiervoor een Paulaner Hefe gehad en ik denk dat ik de WS lekkerder vind
en nu ga ik maar eens maffen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
It ain't alcoholism until you graduate...
Het komt alleen in zogeheten '40' bottles (40 oz)
[ afbeelding ]
Da's heul geen bierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
It ain't alcoholism until you graduate...
Het komt alleen in zogeheten '40' bottles (40 oz)
[ afbeelding ]
Aha. Dus het is meer dan een liter extra sterk goedkoop bierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toch wel
http://en.wikipedia.org/wiki/Malt_liquor
wtf? Klassiek gevalletje van bad laten overlopen? Of...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Watervallen over je trap zijn niet fijn
Wie? Wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zuigt toch wel even ezelballen...
Ja, om 0030 verder nieuws. Bij schrappen van de wedstrijd NL wereldkampioen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Damn, regen in Panama en dus vertraging van het honkbal...
Oh? dat zou wel bizar zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
Bij schrappen van de wedstrijd NL wereldkampioen.
Ja, ze willen hoe dan ook vandaag het WK afronden. Bij schrappen van de wedstrijd wint NL door de uitslag van de vorige wedstrijd tegen Cuba.quote:
Tot straks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even tukken en zet een wekker op 3.00 uur...
Ze zijn net begonnen met de warming up. Maar ondertussen begint het weer te zeiken.quote:
Ja. Maar er komt nu een wolkbreuk over het stadion. Zal wel wat langer gaan duren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat is het over vijf minuten toch?
Ja. En het tarp gaat weer over het veld. Ik ben benieuwd.quote:
Potje strippoker dan maar?quote:
Ok. Even de hoeveelheid kledingstukken gelijk maken dan. Ik heb er nu 6 aan. En jij?quote:
Dan moet je er dus twee dumpen.quote:
quote:
Toy box?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar goed, serieus. Iedereen laat me zitten dus ik zit naar Toy Box te luisteren op YouTube
Ik denk dat ik wel een fles Cobra op moet hebben wil ik daar naar luisteren.quote:
Ik zal straks ook meekijken, ik zit nu een MLB-wedstrijd (Detroit vs. Texas, red.) te kijken...quote:
ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal straks ook meekijken, ik zit nu een MLB-wedstrijd (Detroit vs. Texas, red.) te kijken...
2-9 achter, zou gek zijn als ze niet zouden klagenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die wedstrijd roept heel wat kwaad vuur op hiermensen zijn niet tevreden met detroit haha
De 5e inning dreigt ook een sof te worden...quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die wedstrijd roept heel wat kwaad vuur op hiermensen zijn niet tevreden met detroit haha
Maar dat heeft bij jouw toch nooit iets met het roken te maken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:00 schreef MaJo het volgende:
Meuningtwee weken rookvrij vandaag
begin alleen wel ziek te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat heeft bij jouw toch nooit iets met het roken te maken?
Mogguh allemaal.
Wat een schitterende wedstrijd was dat afgelopen nacht zeg!Ik bedoel meer dat ik aan de ene kant blij ben en aan de andere kant nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duik mijn mandje weer even in, hopelijk volgt Noa(alleen is ze niet zo van het op bed tukken
)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Vista vervangen heeft ALTIJD zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagj, heeft het zin om op een wat oudere laptop Vista te vervangen door Windows7 ?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vista vervangen heeft ALTIJD zijn.
Hoe moet dat dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:16 schreef MaJo het volgende:
Hihi ontdek dat je smileys ook klein kan makenKun je ze ook groot maken dan?
![]()
![]()
Ik wilde ze net een Linux-distro aansmeren, maar dat schijnt niet haalbaar te zijn...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
dank je, m'n ouders hebben het op de laptop en ik heb het vermoeden dat de traagheid vooral aan Vista ligt
Als de laptop minimaal 1GB geheugen heeft dan zou dat wel kunnen denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagj, heeft het zin om op een wat oudere laptop Vista te vervangen door Windows7 ?
Kijk, mijn huidige (vier jaar oude) laptop heeft 512MB en draait op Vista. Geloof me: dat is een ramp. Ik zit dan ook ernstig over iets nieuws te denken. (Na vier jaar geld uitgeven aan deze computer voor meer geheugen zie ik niet zitten.) Wat me tegenhoudt is de nieuwe computer weer helemaal inrichten naar mijn wensen, en mijn vele bladwijzers zijn daarbij een belangrijk punt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar in FF kun je bladwijzers exporteren
Hiero!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kijk, mijn huidige (vier jaar oude) laptop heeft 512MB en draait op Vista. Geloof me: dat is een ramp. Ik zit dan ook ernstig over iets nieuws te denken. (Na vier jaar geld uitgeven aan deze computer voor meer geheugen zie ik niet zitten.) Wat me tegenhoudt is de nieuwe computer weer helemaal inrichten naar mijn wensen, en mijn vele bladwijzers zijn daarbij een belangrijk punt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiero!
http://support.mozilla.co(...)20your%20information
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |