dat mag ik toch hopenquote:
Een goed antwoordquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee wat ik zoek in de AKQ?
Weet ik niet, volgens mij heb je er niets meer te zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee wat ik zoek in de AKQ?
Mooi, dan ga ik even Expeditie Robinson kijken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij heb je er niets meer te zoeken
Want?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja godver werk ik twee weken aan de directory, besluiten ze het niet te printen
Vraag het zijn standbeeld...quote:
Ach, de bieb is ook goed...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zoooo verrr, helemaal bij het station
Er zijn 3 limbos. Welke? G-Low(Angelyrical), P2 or McBiggah?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Terin/, die mongolen van Holland in tha Hood zijn weer op TV. Die Limbo met z'n kut-accent en maar denken dat 'ie de ster is...![]()
De rest is trouwens net zo erg...
Die eerste natuurlijlk, die is me iets te nadrukkelijk aanwezig en is echt debiel...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn 3 limbos. Welke? G-Low(Angelyrical), P2 or McBiggah?
Ja die werd vorige keer keihard uitgelachen toen 'ie beweerde dat 'ie wel flow en swagger had. Ging 'ie gelijk gepikeerd lopen doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste natuurlijlk, die is me iets te nadrukkelijk aanwezig en is echt debiel...
Ja, nog even verhaal halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die werd vorige keer keihard uitgelachen toen 'ie beweerde dat 'ie wel flow en swagger had. Ging 'ie gelijk gepikeerd lopen doen
Het was allemaal oneerlijk en hij had het verdiend te winnen enzo...blablabla
Word je er voor betaald dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze hebben gewoon besloten dat een papieren directory niet meer nodig is. nadat ze me de opdracht gegeven hadden. En dit is dus niet per se school maar mijn baas. ik ben hier niet als leerling maar als werknemer
ja meneerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word je er voor betaald dan?
Zo ja, take the cash and move on...
Ja wat een achterlijke druifquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de wannabee repperts worden afgeslacht en Gay-Low helemaal...
Dat zij Lambada had verkracht kan ik nooit meer vergeven...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de wannabee repperts worden afgeslacht en Gay-Low helemaal...
Gruss dich...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gutenabend leutewieder zuruck in die Heimat
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zij Lambada had verkracht kan ik nooit meer vergeven...
Edit: Ik zit ergens fout, help me herinneren...
Teksten zoals:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een klain half uurtje geleden op TV, onze nationale trots op rep-gebied...
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Teksten zoals:
Die gasten kunnen helemaal niets
Zelfs niet op die omafiets
?
Mooiste opmerking: 'Ik wil internationaal doorbreken' en dan bij een Amerikaanse producer met een Nederlandstalige rap aan komen kakken die je dan ook nog eens onverstaanbaar brabbelt en verknalt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.
Ik denk dat ik de komende dagen Sinterklaasrijmen ga bedenken en ik gooi ze ergens neer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende dagen Sinterklaasrijmen ga bedenken en ik gooi ze ergens neer.
Ja, hij spit ze wel hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?
Ik ga gewoon voor limericks en haiku's...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?
Aight, chill!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor limericks en haiku's...
Bij nader inzien toch alleen maar limericks en volrijmen. Anders komen de kinderen nooit kijken...quote:
Die Bosatlas van de geschiedenis van Nederland lijkt me trouwens wel erg fraai. Is het wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Voor wie het nog niet gezien hadEn nee ik heb mezelf niet in beeld gezien
http://www.streetfire.net(...)es_part-1_208428.htmquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zit top gear vietnam special te kijken...
nu wil ik dus naar vietnam
Extreem coole aflevering trouwens.
Die heb ik toevallig opgenomenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zit top gear vietnam special te kijken...
nu wil ik dus naar vietnam
Extreem coole aflevering trouwens.
Schuif dan maar aan.quote:
Dan moet je maar dromen over lekker eten.quote:
Ik ook!quote:
Weltrustenquote:
Het is een fantastische uitgavequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Die Bosatlas van de geschiedenis van Nederland lijkt me trouwens wel erg fraai. Is het wat?
En je hebt geen buren die het in ontvangst willen/kunnen nemen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bezorgen is nog een van de dingen die me weerhoudt om veel online te bestellen. De meeste webshops snappen nog steeds niet dat mensen een baan hebben en us overdag niet thuis zijn. Ze bieden alleen de mogelijkheid overdag te laten bezorgen, want goedkope verzending, terwijl er 's avonds of in het weekend bezorgen ook mogelijk is.
Sterker nog, bij ons is dat verboden...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan je vertellen dat veel bedrijven er niet op zitten te wachten dat werknemers hun prive post daar laten afleveren
Mijn leidinggevende laat pakjes van Zalando op kantoor leverenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan je vertellen dat veel bedrijven er niet op zitten te wachten dat werknemers hun prive post daar laten afleveren
Zit je vlak bij een nudistenkamp?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende laat pakjes van Zalando op kantoor leveren
Of eerder hysterisch...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je vlak bij een nudistenkamp?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:14 schreef borisz het volgende:
Bondscoach net op radio 1 dat NL in de finale staat van het WK Honkbal
En de finale gaat niet uitgezonden worden op tv.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/2641196/historische-stunt-honkballers.html
Het zal weer eens nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de finale gaat niet uitgezonden worden op tv.
NOS kiest ervoor om gedurende de uren dat de finale is gewoon herhalingen van andere sporten op de tv te plempen. Een kabel omsteken, net als 3fm altijd doet tijdens de vrijdagnacht, blijkt te moeilijk/ te duur te zijn.quote:
Mooi, want ik kan morgen niet richting stadion.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
En voor de liefhebbers van die andere sport:
Eredivisie Live 10-daagse 14 tm 23 oktober (gratis)
Kun jij toevallig ESPN Sports ontvangen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, want ik kan morgen niet richting stadion.
Zondagochtend rugby en dan ook nog honkbal meepikken...
19-20 ofzo. Wat je zelf niet te koud vindt. 18 is vaak te koud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:58 schreef wyccie het volgende:
Wat is een normale temperatuur om je thermostaat op in te stellen met dit weer nu?
Buiten is het 13 graden (zonnig, droog, geen wind).
Ja het is licht frisjes maar dat is inderdaad heerlijk als je bezig bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef wyccie het volgende:
Het liefst zet ik 'm pas in november aan, maar helaas heeft mijn huisgenootje het al op 21 gezet.
Ik kwam uit de douche en kleedde me aan, had 't hartstikke heet. Gauw de radiatorknop van 1 naar 0 gedraaid.![]()
Buiten in de zon is het lekker warm. Heb gerend in de Ooijpolder en met singlet en short zweette ik nog steeds peentjes.
Heerlijk weer om buiten te zijn dus.
Ja, ik heb het +pakket van UPC...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun jij toevallig ESPN Sports ontvangen?
Als ik 's nachts niet kan slapen dan kijk ik altijd honkbal en American Football.
Ik zit nog steeds bij KPN.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb het +pakket van UPC...
Volgens Rachid Finge zend de NOS uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
Er is nog wat hoop. Op de site van de KNBSB staat dat de finale via radio, tv en internet te volgen zal zijn. Fingers crossed.
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:11:31@Phaedar Die zenden we wel degelijk uit hoor. :-) #NOS reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |