dat mag ik toch hopenquote:
Een goed antwoordquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee wat ik zoek in de AKQ?
Weet ik niet, volgens mij heb je er niets meer te zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee wat ik zoek in de AKQ?
Mooi, dan ga ik even Expeditie Robinson kijken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij heb je er niets meer te zoeken
Want?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja godver werk ik twee weken aan de directory, besluiten ze het niet te printen
Vraag het zijn standbeeld...quote:
Ach, de bieb is ook goed...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zoooo verrr, helemaal bij het station
Er zijn 3 limbos. Welke? G-Low(Angelyrical), P2 or McBiggah?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Terin/, die mongolen van Holland in tha Hood zijn weer op TV. Die Limbo met z'n kut-accent en maar denken dat 'ie de ster is...![]()
De rest is trouwens net zo erg...
Die eerste natuurlijlk, die is me iets te nadrukkelijk aanwezig en is echt debiel...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn 3 limbos. Welke? G-Low(Angelyrical), P2 or McBiggah?
Ja die werd vorige keer keihard uitgelachen toen 'ie beweerde dat 'ie wel flow en swagger had. Ging 'ie gelijk gepikeerd lopen doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste natuurlijlk, die is me iets te nadrukkelijk aanwezig en is echt debiel...
Ja, nog even verhaal halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die werd vorige keer keihard uitgelachen toen 'ie beweerde dat 'ie wel flow en swagger had. Ging 'ie gelijk gepikeerd lopen doen
Het was allemaal oneerlijk en hij had het verdiend te winnen enzo...blablabla
Word je er voor betaald dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze hebben gewoon besloten dat een papieren directory niet meer nodig is. nadat ze me de opdracht gegeven hadden. En dit is dus niet per se school maar mijn baas. ik ben hier niet als leerling maar als werknemer
ja meneerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word je er voor betaald dan?
Zo ja, take the cash and move on...
Ja wat een achterlijke druifquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de wannabee repperts worden afgeslacht en Gay-Low helemaal...
Dat zij Lambada had verkracht kan ik nooit meer vergeven...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de wannabee repperts worden afgeslacht en Gay-Low helemaal...
Gruss dich...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gutenabend leutewieder zuruck in die Heimat
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zij Lambada had verkracht kan ik nooit meer vergeven...
Edit: Ik zit ergens fout, help me herinneren...
Teksten zoals:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een klain half uurtje geleden op TV, onze nationale trots op rep-gebied...
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Teksten zoals:
Die gasten kunnen helemaal niets
Zelfs niet op die omafiets
?
Mooiste opmerking: 'Ik wil internationaal doorbreken' en dan bij een Amerikaanse producer met een Nederlandstalige rap aan komen kakken die je dan ook nog eens onverstaanbaar brabbelt en verknalt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.
Ik denk dat ik de komende dagen Sinterklaasrijmen ga bedenken en ik gooi ze ergens neer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze zouden kampioen Sinterklaasrijm kunnen zijn.
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende dagen Sinterklaasrijmen ga bedenken en ik gooi ze ergens neer.
Ja, hij spit ze wel hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?
Ik ga gewoon voor limericks en haiku's...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat gewoon vet je lyrics droppen?
Aight, chill!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor limericks en haiku's...
Bij nader inzien toch alleen maar limericks en volrijmen. Anders komen de kinderen nooit kijken...quote:
Die Bosatlas van de geschiedenis van Nederland lijkt me trouwens wel erg fraai. Is het wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Voor wie het nog niet gezien hadEn nee ik heb mezelf niet in beeld gezien
http://www.streetfire.net(...)es_part-1_208428.htmquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zit top gear vietnam special te kijken...
nu wil ik dus naar vietnam
Extreem coole aflevering trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |