quote:
Dollyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Jaclyn Smith was Kelly
Farrah Fawcett was Jill
De laatste was ook de naam van een rondborstige zangeres.
yeah I know, maar kon het niet latenquote:
Fijn he dat soort inkoppertjes!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
yeah I know, maar kon het niet laten
geen idee meer, keek het als kind altijd, maar omg echt geen flauw idee
Kate speelde idd Angel nummer 3 in de serie.quote:
rennecke +1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef rennecke het volgende:
Kelly, jill en sabrina heten ze (geloof ik )
ben nu begonnen aan de nieuwe serie van deze dames
is leuk om te kijken
Ze was wel mooi dacht ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:30 schreef rennecke het volgende:
Welke actrice speelde Diana in de serie V (1983)
was een mooie vrouw om te zienquote:
Diana wordt door dezelfde actrice gespeeld in de 2009 versie (ze is alleen ouder uiteraardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:42 schreef rennecke het volgende:
[..]
was een mooie vrouw om te zien
maar de diana in de nieuwe V serie (2009 versie)
ziet er beter uit
als het geraden is zal ik ff het verschil laten zien
sorry kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Diana wordt door dezelfde actrice gespeeld in de 2009 versie (ze is alleen ouder uiteraard)
zeg mij voor de rest niksquote:
Billy Turf?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:13 schreef trabant het volgende:
Kwel ons niet met zulke superlatieven. Denk eens aan een vreetzak.
ben nu benieuwd wat het goede antwoord isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....een vreetzak, dan denk ik aan Billy Turf....of Dik Trom mss.
Zullen we even op die Oost-Duitse auto moeten wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:25 schreef rennecke het volgende:
[..]
ben nu benieuwd wat het goede antwoord is
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we even op die Oost-Duitse auto moeten wachten.![]()
![]()
nou dan weet je meer als mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef Eska het volgende:
Ik weet alleen z'n voornaam nog; Stompie.
Eska +1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef Eska het volgende:
Ik weet alleen z'n voornaam nog; Stompie.
Oh, je hoefde ook alleen de voornaam maar te horen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Kingstown het volgende:
Eska +1
Stompie Seipei was de volledige naam.
Ik gok op Lypton Village. Daaruit zijn U2 en The Virgin Prunesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:23 schreef Eska het volgende:
Muziekvraagje is het geworden.
In 1979 besluit een groepje muzikanten hun bandnaam te veranderen. De nieuwe naam wordt U2. Hoe heette de band eerst?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef trabant het volgende:
Niet de Hootenanny Singers, zoveel is zeker.
Nee, da's ook niet het juiste antwoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef Kingstown het volgende:
Ik gok op Lypton Village. Daaruit zijn U2 en The Virgin Prunesafgesplitst.
Geen idee of U2 daarvoor eventueel nog een andere naam had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farts are jazz to assholes
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef trabant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee![]()
The Hootenanny Singers ken ik welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef trabant het volgende:
Niet de Hootenanny Singers, zoveel is zeker.
[ Bericht 19% gewijzigd door Rewimo op 13-10-2011 18:46:07 ]Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:14 schreef trabant het volgende:
Maak die opmerking dan maar vet. Hebben we meteen de volgende vraag.
Kom op, doe een gooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Eska het volgende:
Geen idee, maar ik vind het wel een leuke vraag.
Dat is goed (sorry Dees).quote:
Joh, schaam je niet: ik weet niet eens wie Bernadette isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Dan had Lenny het toch harder nodig gehad dan Bernadette, Bernadette heeft trouwens nooit het songfestival gewonnen
Sing me a song, zo'n klein chanson, blues, ballets of rock, kinderliedjes mag ook. Die Bernadettequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, schaam je niet: ik weet niet eens wie Bernadette is
Ik zal morgen eens op YouTube kijken. M'n geheugen laat me vooralsnog in de steekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sing me a song, zo'n klein chanson, blues, ballets of rock, kinderliedjes mag ook. Die Bernadette
Nederlandse of buitenlandse meidengroep?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Het was een wilde gok
We blijven in de muziek
Welke meidengroep scoorde in 1975 een wereldhit, met een nummer dat zelfs in Engeland op nummer 1 stond.
Pussycat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Het was een wilde gok
We blijven in de muziek
Welke meidengroep scoorde in 1975 een wereldhit, met een nummer dat zelfs in Engeland op nummer 1 stond.
Voila. Mierzoetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens op YouTube kijken. M'n geheugen laat me vooralsnog in de steek
Volgens mij heb ik een paar jaar in coma gelegen toen, want ik ken het echt nietquote:
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef miss_sly het volgende:
Klopt ook, Mississippie, maar daar had ik niet naar gevraagd. Ik had de titel er niet bijgezet, want dat was wel een enorme weggever dan.
Schaam jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een paar jaar in coma gelegen toen, want ik ken het echt niet
Allemaal bands die heel veel bekender zijn dan Bernadette.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]En die vraag van Kingstown weet ik ook al niet
2 keer goed!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Een o ja vraag dus.
Golden Earring, BZN, Doe Maar, Maywood.
Nee...ook zonder de Wind niet.quote:
Die waren niet Nederlands, Earth & Fire wel.quote:
Oooohh die!! nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Disana +1
Met you and me.
En deze was er ook nog als laatste:
Jeetje, ik ben verbaasd dat dat van 1980 is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef Kingstown het volgende:
En deze was er ook nog als laatste:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
Ik had er maar 1 goed, mag Deisyy de volgende vraag doen?
Voor mijn gevoel was het ook eerder ja....als bonus alle nummer 1 hits uit 1980 (niet netjes gesorteerd)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben verbaasd dat dat van 1980 is.(al had ik er ook zo gauw geen ander jaartal aan kunnen hangen, moet ik zeggen)
2 van de 4.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:15 schreef cafca het volgende:
Oerend Hard
Deurdonderen
Mamma woar is mien pils
De boer is troef
Rene +1quote:
Poeh....tegen België?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:25 schreef rennecke het volgende:
Wanneer speelde nederland zijn eerste interland en tegen wie
nee nog verder terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Poeh....tegen België?
Erg lang geleden....1930 ofzo.
belgie wel goed jaartal nog nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
België wel goed?
Jaartallen gokken....tsja, nog 1 keer dan 1912?
hier is het antwoordquote:
Is juistquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef Kingstown het volgende:
Volgens mij heb ik deze vraag al eens voorbij zien komen in het voetbaltriviant topic en als ik het me goed herinner was het Beerschot.
Owja, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:43 schreef tong80 het volgende:
Sorry was even weg omdat ik vandaag 49 word.
Gruppo Sportivo. Back To 78.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:16 schreef cafca het volgende:
Piet Dekker stond met zijn blote jeweetwel op de elpeehoes van het eerste album van Doe Maar, maar welke band had een elpee waar een blote man zo op stond dat zijn geslachtsdeel werd vervangen door het pieleke van de pickup, als je de plaat oplegde?
Nice....heb hem zelf nog in de kast staan en draai het nog wel eens.quote:
Wat was er fout aan Feijenoord ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Gravedigger het volgende:
@Tomg80: stel volgende keer wel even je vraag juist. Er is verschil tussen FeYenoord en FeIJenoord!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
En spel mijn naam eerst goed
Oeroeboeroe Eucalypta en Pauklus zelf
quote:
Tokio....I'm on my way...in my new Toyota it's not so far away.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice....heb hem zelf nog in de kast staan en draai het nog wel eens.
Die van 10 mistakes is ook grappig btw.
Dat is de tegenwoordige naamquote:
Ah ja. Logischquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:38 schreef Gravedigger het volgende:
Wel even goed lezen. Ik vraag naar de voorzitter en niet naar de FRACTIEvoorzitter!
Ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
sint elsewhere, de gaafste ziekenhuisserie ooit
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Ik weet alleen de tv serie nog
sint elsewhere, de gaafste ziekenhuisserie ooit
ik weet dus ook hoe hij er uit ziet, maar niet hoe hij heet
Hij deed me altijd aan higgins denken van Magnum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
spoiler voor als ik straks rugby aan het kijken benIk heb net het laatste restje honkbal nog meegekregen....we zijn Wereldkampioen geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hier gaat het NL-D van de stille zuidzee plaats vinden....NZ tegen AUS in de halve finale van de Rugby WK....niet alleen een plaats in de finale staat op het spel maar vooral 's lands eer...quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste restje honkbal nog meegekregen....we zijn Wereldkampioen geworden.![]()
Enjoy it!quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier gaat het NL-D van de stille zuidzee plaats vinden....NZ tegen AUS in de halve finale van de Rugby WK....niet alleen een plaats in de finale staat op het spel maar vooral 's lands eer...
Go the ALL BLACKS!!
Rewimo +1quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Was zij niet het meisje van "I don't like Mondays" (Boomtown Rats), dat op school mensen neerschoot omdat ze een hekel had aan maandagen?
Lockerbie (Schotland)quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:28 schreef Rewimo het volgende:
Om maar even in het Verenigd Koninkrijk te blijven:
Waar stortte op 21 december 1988 een vliegtuig neer door een aanslag, een zaak die eigenlijk nog steeds niet helemaal opgelost is?
Ik ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Toen zat ik al een paar jaar niet meer op school
quote:
Klopt. Ik heb t al gegoogled, en het heeft niks met de decembermoorden te makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef Gravedigger het volgende:
Decembermoord was toch 1983 in Fort Zeelandia?
Volgens mij weet niemand dit, en zijn we met z'n allen aan t gokken.....quote:
Nee hij was bevriend met Herman Brood. En een graag geziene gast in talkshows.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier het antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 17-10-2011 06:42:49 ]Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Geen idee. Kalknagels ?quote:
Had ze maar negen tenen ?quote:
Dat is de legende, dat ze er aan haar rechtervoet zes had. Maar dat komt door een onduidelijke foto en het schijnt niet waar te zijn.quote:
Welke BNer heeft minder dan 10 vingers ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is de legende, dat ze er aan haar rechtervoet zes had. Maar dat komt door een onduidelijke foto en het schijnt niet waar te zijn.
Jouw beurt
Hij wás leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke BNer heeft minder dan 10 vingers ?
Een zweepje, dat welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef trabant het volgende:
Heb je ook nog een apart zadel nodig om zo'n SM te berijden?
Ik zou gewoon instappen.
Beschouw dit maar als een fout antwoordquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
Neen.
Bij het eerstvolgende fout antwoord zal ik een tipje geven.
Woody Allen is tevens leider en klarinettist van de Woody Allen New Orleans Jazzband waarmee hij redelijk succesvol internationaal optreedt.quote:
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Eska het volgende:
Diane Keaton zat ook in veel van zijn films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |