SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Hootenanny Singers ken ik welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef trabant het volgende:
Niet de Hootenanny Singers, zoveel is zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Rewimo op 13-10-2011 18:46:07 ]Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:14 schreef trabant het volgende:
Maak die opmerking dan maar vet. Hebben we meteen de volgende vraag.
Kom op, doe een gooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Eska het volgende:
Geen idee, maar ik vind het wel een leuke vraag.
Dat is goed (sorry Dees).quote:
Joh, schaam je niet: ik weet niet eens wie Bernadette isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Dan had Lenny het toch harder nodig gehad dan Bernadette, Bernadette heeft trouwens nooit het songfestival gewonnen
Sing me a song, zo'n klein chanson, blues, ballets of rock, kinderliedjes mag ook. Die Bernadettequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, schaam je niet: ik weet niet eens wie Bernadette is
Ik zal morgen eens op YouTube kijken. M'n geheugen laat me vooralsnog in de steekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sing me a song, zo'n klein chanson, blues, ballets of rock, kinderliedjes mag ook. Die Bernadette
Nederlandse of buitenlandse meidengroep?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Het was een wilde gok
We blijven in de muziek
Welke meidengroep scoorde in 1975 een wereldhit, met een nummer dat zelfs in Engeland op nummer 1 stond.
Pussycat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Het was een wilde gok
We blijven in de muziek
Welke meidengroep scoorde in 1975 een wereldhit, met een nummer dat zelfs in Engeland op nummer 1 stond.
Voila. Mierzoetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens op YouTube kijken. M'n geheugen laat me vooralsnog in de steek
Volgens mij heb ik een paar jaar in coma gelegen toen, want ik ken het echt nietquote:
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef miss_sly het volgende:
Klopt ook, Mississippie, maar daar had ik niet naar gevraagd. Ik had de titel er niet bijgezet, want dat was wel een enorme weggever dan.
Schaam jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een paar jaar in coma gelegen toen, want ik ken het echt niet
Allemaal bands die heel veel bekender zijn dan Bernadette.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]En die vraag van Kingstown weet ik ook al niet
2 keer goed!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Een o ja vraag dus.
Golden Earring, BZN, Doe Maar, Maywood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |