quote:
Dollyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Jaclyn Smith was Kelly
Farrah Fawcett was Jill
De laatste was ook de naam van een rondborstige zangeres.
yeah I know, maar kon het niet latenquote:
Fijn he dat soort inkoppertjes!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
yeah I know, maar kon het niet laten
geen idee meer, keek het als kind altijd, maar omg echt geen flauw idee
Kate speelde idd Angel nummer 3 in de serie.quote:
rennecke +1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef rennecke het volgende:
Kelly, jill en sabrina heten ze (geloof ik )
ben nu begonnen aan de nieuwe serie van deze dames
is leuk om te kijken
Ze was wel mooi dacht ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:30 schreef rennecke het volgende:
Welke actrice speelde Diana in de serie V (1983)
was een mooie vrouw om te zienquote:
Diana wordt door dezelfde actrice gespeeld in de 2009 versie (ze is alleen ouder uiteraardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:42 schreef rennecke het volgende:
[..]
was een mooie vrouw om te zien
maar de diana in de nieuwe V serie (2009 versie)
ziet er beter uit
als het geraden is zal ik ff het verschil laten zien
sorry kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Diana wordt door dezelfde actrice gespeeld in de 2009 versie (ze is alleen ouder uiteraard)
zeg mij voor de rest niksquote:
Billy Turf?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:13 schreef trabant het volgende:
Kwel ons niet met zulke superlatieven. Denk eens aan een vreetzak.
ben nu benieuwd wat het goede antwoord isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....een vreetzak, dan denk ik aan Billy Turf....of Dik Trom mss.
Zullen we even op die Oost-Duitse auto moeten wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:25 schreef rennecke het volgende:
[..]
ben nu benieuwd wat het goede antwoord is
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we even op die Oost-Duitse auto moeten wachten.![]()
![]()
nou dan weet je meer als mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef Eska het volgende:
Ik weet alleen z'n voornaam nog; Stompie.
Eska +1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef Eska het volgende:
Ik weet alleen z'n voornaam nog; Stompie.
Oh, je hoefde ook alleen de voornaam maar te horen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Kingstown het volgende:
Eska +1
Stompie Seipei was de volledige naam.
Ik gok op Lypton Village. Daaruit zijn U2 en The Virgin Prunesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:23 schreef Eska het volgende:
Muziekvraagje is het geworden.
In 1979 besluit een groepje muzikanten hun bandnaam te veranderen. De nieuwe naam wordt U2. Hoe heette de band eerst?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef trabant het volgende:
Niet de Hootenanny Singers, zoveel is zeker.
Nee, da's ook niet het juiste antwoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef Kingstown het volgende:
Ik gok op Lypton Village. Daaruit zijn U2 en The Virgin Prunesafgesplitst.
Geen idee of U2 daarvoor eventueel nog een andere naam had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farts are jazz to assholes
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef trabant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |