Wat was er fout aan Feijenoord ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Gravedigger het volgende:
@Tomg80: stel volgende keer wel even je vraag juist. Er is verschil tussen FeYenoord en FeIJenoord!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
En spel mijn naam eerst goed
Oeroeboeroe Eucalypta en Pauklus zelf
quote:
Tokio....I'm on my way...in my new Toyota it's not so far away.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice....heb hem zelf nog in de kast staan en draai het nog wel eens.
Die van 10 mistakes is ook grappig btw.
Dat is de tegenwoordige naamquote:
Ah ja. Logischquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:38 schreef Gravedigger het volgende:
Wel even goed lezen. Ik vraag naar de voorzitter en niet naar de FRACTIEvoorzitter!
Ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
sint elsewhere, de gaafste ziekenhuisserie ooit
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Ik weet alleen de tv serie nog
sint elsewhere, de gaafste ziekenhuisserie ooit
ik weet dus ook hoe hij er uit ziet, maar niet hoe hij heet
Hij deed me altijd aan higgins denken van Magnum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
spoiler voor als ik straks rugby aan het kijken benIk heb net het laatste restje honkbal nog meegekregen....we zijn Wereldkampioen geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hier gaat het NL-D van de stille zuidzee plaats vinden....NZ tegen AUS in de halve finale van de Rugby WK....niet alleen een plaats in de finale staat op het spel maar vooral 's lands eer...quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste restje honkbal nog meegekregen....we zijn Wereldkampioen geworden.![]()
Enjoy it!quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier gaat het NL-D van de stille zuidzee plaats vinden....NZ tegen AUS in de halve finale van de Rugby WK....niet alleen een plaats in de finale staat op het spel maar vooral 's lands eer...
Go the ALL BLACKS!!
Rewimo +1quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Was zij niet het meisje van "I don't like Mondays" (Boomtown Rats), dat op school mensen neerschoot omdat ze een hekel had aan maandagen?
Lockerbie (Schotland)quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:28 schreef Rewimo het volgende:
Om maar even in het Verenigd Koninkrijk te blijven:
Waar stortte op 21 december 1988 een vliegtuig neer door een aanslag, een zaak die eigenlijk nog steeds niet helemaal opgelost is?
Ik ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Toen zat ik al een paar jaar niet meer op school
quote:
Klopt. Ik heb t al gegoogled, en het heeft niks met de decembermoorden te makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef Gravedigger het volgende:
Decembermoord was toch 1983 in Fort Zeelandia?
Volgens mij weet niemand dit, en zijn we met z'n allen aan t gokken.....quote:
Nee hij was bevriend met Herman Brood. En een graag geziene gast in talkshows.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier het antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 17-10-2011 06:42:49 ]Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Geen idee. Kalknagels ?quote:
Had ze maar negen tenen ?quote:
Dat is de legende, dat ze er aan haar rechtervoet zes had. Maar dat komt door een onduidelijke foto en het schijnt niet waar te zijn.quote:
Welke BNer heeft minder dan 10 vingers ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is de legende, dat ze er aan haar rechtervoet zes had. Maar dat komt door een onduidelijke foto en het schijnt niet waar te zijn.
Jouw beurt
Hij wás leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke BNer heeft minder dan 10 vingers ?
Een zweepje, dat welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef trabant het volgende:
Heb je ook nog een apart zadel nodig om zo'n SM te berijden?
Ik zou gewoon instappen.
Beschouw dit maar als een fout antwoordquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
Neen.
Bij het eerstvolgende fout antwoord zal ik een tipje geven.
Woody Allen is tevens leider en klarinettist van de Woody Allen New Orleans Jazzband waarmee hij redelijk succesvol internationaal optreedt.quote:
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Eska het volgende:
Diane Keaton zat ook in veel van zijn films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |