Tnx, zit nu te kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
http://uk.ufc.com/media/UFC-140-Press-Conference
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Die vechter met 1 bokshandschoen. Ik kwam niet meer bij toen ik dat voor de eerste keer zag
Spencer Miller aka Spencer the Cripplequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, zit nu te kijken.
lol @ ongeveer 04:00 uur, een oud mannetje ofzo?
Ah, did not know... Tnx!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 05:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Spencer Miller aka Spencer the Cripple
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een geweldig seizoen van TUF tot nu toe!En aan de preview van volgende week te zien, gaat het alleen maar beter worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Wordt een all out brawl! Ik zie Cerone het niet naar de grond brengen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef Geo3kant het volgende:
Siver vs Cerrone , ben ik ook benieuwd naar.
quote:Report: Tim Kennedy UFC Bound
It would appear as if Strikeforce middleweight fighter, Tim Kennedy has made the jump from Strikeforce over to the UFC.
While this cannot be confirmed 100% by either the UFC or Kennedy, UFC.com has put up his fighter profile on their website and Kennedy himself changed his employment status from Strikeforce to “The Ultimate Fighting Championship” on his personal facebook.com profile.
All clues would point to the fact that Mr. Kennedy is indeed the UFC’s latest Strikeforce acquisition.
Tim Kennedy is currently riding a two-fight win streak inside the Strikeforce cage. He boasts notable wins over the likes of Robbie Lawler, Jason Miller, Melvin Manhoef and Trevor Prangley with an overall MMA record of 14-3. His only recent loss came way of a title fight between him and “Jacare” Souza.
BJPENN.COM
ah kom op zeg, zo lastig is dat allemaal niet. Gewoon ff zelf zoeken.quote:
Ik heb em gevonden. Volgens mij begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat er een soort van link was, die elke keer ververste naar de nieuwste versie, maar volgens mij klopt dat niet. Heb em iig nu.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ah kom op zeg, zo lastig is dat allemaal niet. Gewoon ff zelf zoeken.
dus dat!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Klaphark het volgende:
TUF was wederom vermakelijk. Volgende week helemaal denk
Denk dat er ook heel wat geluk bij komt kijken, je kan ook niet binnen een week een vechter helemaal leren kennen.. en zeker niet zijn tegenstander..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vraag me af, is Bisping + coaching team nu gewoon ruk of is Mayhem + coaching team + picks nu gewoon beter?
Picks want styles make fights, een standup fighter kan je niet in een weekje trainen om superieure takedown defense + opstaan skills te krijgen.
Geluk in MMA..?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk dat er ook heel wat geluk bij komt kijken, je kan ook niet binnen een week een vechter helemaal leren kennen.. en zeker niet zijn tegenstander..
Je ziet het eigenlijk elke TUF wel weer terug; fighters die niet naar hun coach luisteren en de gameplan laten vallen verliezen meestal. De eerste keer dat ik dit zag was bij Seth Petruzelli. Die was aan het winnen in de stand up maar moest zo nodig naar de grond waar hij alleen maar klappen kreeg in de guard van Brad Imes. En Rich Franklin maar roepen: "Get up! Get up! Get up!".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik denk dat het een beetje van alles is. Mahyem kiest verrassend goed zijn matchups, Bisping probeert van iedereen een minime te maken, en zijn fighters luisteren gewoon totaal niet tijdens het gevecht. Toch vind ik niet dat Bisping het echt heel slecht doet. Hij lijkt zelf ook te begrijpen dat je geen wonderen kan verrichten in zo'n korte tijd en legt daarom veel nadruk op basisdingen. Dat is goed. Dat hij zijn fighters afmat niet. Je kunt in een week geen goede cardio kweken.
Nice punch, hij bloed ook voor unne goeiequote:
Niet verwonderlijk aangezien Palhares laatst 2e werd op de ADCC. Een van de allerbeste grapplers ter wereld dus. Als ie niet zo'n headcase was zou ik niet raar opkijken als hij binnen nu en 2 jaar champ is in de UFC.quote:
Dit, afgelopen woensdag heb ik me verrot laten slaan door een vriendin van me zodat zij haar lichaam goed leerde draaien bij hoeken. Trainen is echt heel anders dan een gevecht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef Jajong het volgende:
Plus het is trainen, ik tap ook wel eens iemand die een stuk beter is dan ik. Hoeft niet veel te zeggen.
dit is fucking Leeuwarden en fucking Badr Hari, kom op zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Prijzen van een UFC event ooit gezien?
Het is de fucking UK en fucking mark munoz vs chris leben .. kom op zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dit is fucking Leeuwarden en fucking Badr Hari, kom op zeg.
en 2 jaar later 150, "the come back of Badr"! je moet het toegeven, markting all the way baby!quote:
Waarom de fuck zou ik geld betalen aan de persoon die de sport die ik fantastisch vind (kickboksen) zo verneukt met zijn belachelijke acties?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is de fucking UK en fucking mark munoz vs chris leben .. kom op zeg[/wijsneus]
Maar vrij prijzig jamaar wel een hele vette card
(kickbox dan he, niet die UK ufc card)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond is er niets helaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 03:15 schreef Demon_Hunter het volgende:
Is er nu UFC bezig? zo ja, livestream <3
En het is altijd van zaterdag op zondag en een enkele keer van zondag op maandagquote:
Er was M1 Challenge. En vanavond/vannacht Bellator.... Maar de meesten hier zijn Ultimate Fighting fans, en geen MMA fans volgens mij ;-)quote:
MMA Elitistquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er was M1 Challenge. En vanavond/vannacht Bellator.... Maar de meesten hier zijn Ultimate Fighting fans, en geen MMA fans volgens mij ;-)
Hij vroeg om UFC, niet om mmaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er was M1 Challenge. En vanavond/vannacht Bellator.... Maar de meesten hier zijn Ultimate Fighting fans, en geen MMA fans volgens mij ;-)
Over talent gesproken.. ik kwam deze net tegen.quote:
Het is wel zo dat Bellator nog wel eens, geheel onverwacht, door de mainstream, ongekend technische hoogstandjes vertoont.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij is al oud maar hij blijft lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Over talent gesproken.. ik kwam deze net tegen.
[ afbeelding ]
Schijnen tv opnames te zijn geweest, maar dude wist niet dat het geen echte dief was
Goede comeback. Blijf altijd die evenementen heel amateuristisch vinden overkomen. Lijkt wel alsof er in die zaal maar 10 man zit...quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
Vanaf 13:35 kijken als je geen zin hebt in het hele gevecht.
Die top commentquote:
quote:Didn't know Kimbo Slice was such an environmentalist. Thanks for recycling cans, Kimbo!
Die combinatie lijkt me verdomd lastig tegen te verdedigen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
Vanaf 13:35 kijken als je geen zin hebt in het hele gevecht.
Ik zou wel Badr Hari vs Kimbo willen zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou ik geld betalen aan de persoon die de sport die ik fantastisch vind (kickboksen) zo verneukt met zijn belachelijke acties?
Denk je nou echt dat hij ook maar iets klaarspeelt in boksen?
Ik neem toch aan dat deze promos niet de deur uit gaan voordat er overleg met UFC heeft plaatsgevonden..quote:
Ik weet niet wanneer deze promo uitgezonden werd, maar wat een verschil!!quote:
Oke, dat scheelt heeeel veel ja! Die is een stuk beterquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer deze promo uitgezonden werd, maar wat een verschil!!
quote:It looks like the dreams of a 2011 K-1 World Grand Prix may finally be dead. Reports are beginning to surface that the Final 16 of the Grand Prix, scheduled for October 29 in Nanjing, China, has been cancelled, though there is still no official word from K-1.
The most credible report comes from Anil Dubar, manager to K-1 fighter Daniel Ghita, who announced on a Dutch blog that the Final 16 event was cancelled. This news is not much of a surprise, as it comes at the end of a week full of last minute scrambling on K-1's part.
De UFC heavyweight champion en de contender die als aapjes uitgestald worden in een ultra cheesy commercial, WTFquote:
Dat was me enkele weken geleden al overduidelijk toen Alistair Overeem bij UFC tekende, Tyrone Spong bekend maakte dat hij Blackzilla had gejoined om aan z'n mma carriere te werken (met een debuut in 2012) en vorige week toen Badr Hari voor een boks carriere in Amerika koos.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
Report: K-1 Grand Prix 2011 Cancelled
quote:ONCE I WAS A CHAMPION needs "LIKES" on youtube. In competition at ArcLight film fest.
Haha!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan Chandella ook niet eens uitglijden in de douche, nu ze bezig zijn met blesseren?
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind het niet zo erg. Condit wordt waarschijnlijk toch gewresteld fucked door GSP. Had sowieso al meer zin in Penn vs Diaz
Dus je hebt er nu nog maar één over?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik liep niet echt warm voor GSP Vs Condit. Was het GSP Vs. Diaz geweest, dan at ik mijn hand op.
j a ik typ een stuk langzam erquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dus je hebt er nu nog maar één over?
Dat is inderdaad wel kundig naaien jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef THEFXR het volgende:
whaha!! Dana naait Nick 2x, eerst het main event afnemen en nu weer het main event maken,maar dan voor veel minder geld![]()
quote:UFC working on tracking down Nick Diaz now
No fucking way! Hij is gewoon weer AWOL tijdens de press conferencequote:Just spoke to Cesar Gracie. He is trying to reach Nick but says he hasn't talked to him since yesterday. ...
quote:I'm hearing UFC dropped the ball on the Nick Diaz no show today!! SUCKS
quote:Nick Diaz is now on the conference call![]()
quote:Diaz: I didn't know about this call until 15 minutes ago.
quote:After easily disposing of Brian Stann at UFC 136, Chael Sonnen proceeded to issue Anderson Silva the only loser-leaves-town challenge in Octagon history. Although the middleweight king appeared unfazed by the ultimatum, Silva remained in his cageside seat and allowed his chatty challenger to taunt him.
Given the countless WWE-esque things that have come out of Sonnen’s mouth over the past couple of years, many questioned whether his threat was serious. Today on The Jim Rome Show, the controversial wrestler pulled his unprecedented proposal off the table due to Silva’s unresponsiveness.
“That offer was good when I made it, but it’s like any offer, they’ve got to expire,” Sonnen stated. “Apparently, that didn’t work. I’m doing anything I can to lure him out, and yes, I would have absolutely done that. I’ll do a winner-takes-all, I’ll do any stipulation that he wants. All he needed to do was stand up and give me a thumbs up. If he wanted to accept that offer, all he needed to do was nod to me, have one of his handlers come in the back and say, ‘Anderson accepts.’
“He did the exact opposite. He went to the media and said, ‘I do not want to fight that guy.’ So what can I do? Now I gotta come up with a new offer.”
Although Sonnen has emerged as MMA’s most creative and articulate trash talker, the 34-year-old was at a loss for words when asked if he had any additional outlandish challenges up his sleeve.
“It’s like music, there’s only so many notes,” Sonnen expressed. “Eventually I’m gonna exhaust my options. But again, whether he wants to do it or not, we’re gonna do it.
“Anderson doesn’t pick the fights. And his manger [Ed Soares] that keeps getting airtime darn sure doesn’t have anything to do with it. [UFC president] Dana White will decide. And if Dana says ‘Yes,’ then we’re fighting, and if Dana says ‘No,’ then we’re not. I don’t need Anderson’s opinion, I’ll slap Anderson the next time I see him.”
With no additional slights to sling in the Brazilian’s direction, Sonnen appeared comfortable with leaving his fate in White’s hands. However, it seems the former realtor needs a raise because he wasn’t willing to waste a $1.50 on a past opportunity to confront Silva.
“I was gonna dump a Coke on him one time,” Sonnen said in closing. “He was sitting right next to me and the waitress had just brought me a Coke, and if I thought he was worth the buck-fifty I spent on the soft drink I woulda done it.”
After manhandling Siva for nearly five complete rounds at UFC 117, Sonnen was abruptly submitted with only 110 ticks remaining on the clock. Sonnen has been pushing for a rematch ever since.
Hij heeft verboden middelen gebruikt....IN EEN TITLE FIGHT!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Eens, maar vind dat UFC het wel moet maken dit gevecht, bedoel ze geven Edgar-Maynard, Edgar-Penn en ga zo maar door ook meerdere kansen, dan denk ik dat het gevecht tussen Silva en Sonnen toch een van de mooiere was de afgelopen tijd!
Ik sprak Jerrel Venetiaan destijds toen Fedor in April in NL was. Fedor traint sochtends en smiddags.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:06 schreef roepdeman het volgende:
Volgens mij was hier iemand die daar een keer had getraind! Wie ow wie verschaft ons deze belangrijke informatie?
Ik vraag me af of hij wel genoeg in een kooi traint zodat hij leert om daar gebruik van te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:02 schreef roepdeman het volgende:
Ik denk trainen voor zijn gevecht tegen Monson.
Misschien zal hij nooit meer in een kooi vechten, M-1 is sowieso in een ring.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij wel genoeg in een kooi traint zodat hij leert om daar gebruik van te maken.
3 rounds was het toch?quote:
Groot gelijk heeft ie. Het is gewoon overwerken. Hij moet 60% langer werken, heeft 60% meer kans op blessures, en het is niet meer dan normaal dat je daarvoor gecompenseerd wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:22 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)-with-nick-diaz-for/
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:22 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)-with-nick-diaz-for/
quote:"It's whatever, you know," Diaz said.
Qoute dan alles en niet alleen een gedeelte.quote:
Jij wist nog niet dat bijna elk antwoord van hem begint met "It's whatever, you know,"?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Qoute dan alles en niet alleen een gedeelte.![]()
"It's whatever, you know," Diaz said. "It's really not up to me. Either way I guess is fine. It's going to be okay for me."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wederom een heel vermakelijke aflevering van TUF. Het is een erg sterk seizoen tot nu toe, met van alles wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Not Shown on ‘TUF 14′: Josh Ferguson Took a Dump in Dustin Neace’s Stolen Cowboy Hat
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Not Shown on ‘TUF 14′: Josh Ferguson Took a Dump in Dustin Neace’s Stolen Cowboy Hat
quote:
Kan Kizer Akira nu nog wat maken? En kan er op een beslissing van een gevecht teruggekomen worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Met Kizer moet je gewoon niet fucken. Die heeft binnen TUF meer macht dan Dana White.
Holy fuck! That is insane!!quote:Remember that Youtube video a couple of days ago where Paul Daley said he'd have to cut 40 pounds in 24 hours to make weight for his fight at Ringside MMA 12? Well, he made it. Daley weighed in at 170.4 pounds, exactly the same as his opponent Luigi Fioravanti.
Bizar dat zoiets kanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Holy fuck! That is insane!!
20 kilo cutten binnen 1 dag.. ziek gewoon.
Heb ergens gelezen dat het weight cutten op vroege leeftijd ook de reden is dat zoveel voormalig college wrestlers (Hendo, Sonnen, Randy) nu TRT nodig hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Is niet goed voor je dit soort fratsen.
Mits hij tegen een paar tikken kan, niet zoals Brock Lesnar, zou hij weleens een heule grote kunnen worden als ik dit zo ziequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
UFC signs Russian Olympic Gold Medalist & Black Belt MW; Khadjimourat Gatsalov
Russian freestyle wrestler Khadjimourat Gatsalov has posted on Facebook claiming to have been signed by the UFC and will be fighting at 185lbs.
The 29 year old has a laundry list of accomplishments. He is an Olympic Gold Medalist, a four time world champion, a two time world cup winner and in 2003 was pronounced the greatest wrestler in Europe.
He also competes in Sambo and is a Brazilian Jiu-Jitsu black belt. He competed against Strikeforce heavyweight Daniel Cormier at the 2004 Olympics. Gatsalov dominated Cormier winning the match 5-0.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen Daniel Cormier
Van Sherdog topique
Het kan idd nooit gezond voor je zijn. Maar hij heeft het gehaald:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat het weight cutten op vroege leeftijd ook de reden is dat zoveel voormalig college wrestlers (Hendo, Sonnen, Randy) nu TRT nodig hebben.
quote:Remember that Youtube video a couple of days ago where Paul Daley said he'd have to cut 40 pounds in 24 hours to make weight for his fight at Ringside MMA 12? Well, he made it. Daley weighed in at 170.4 pounds, exactly the same as his opponent Luigi Fioravanti. They will officially face off tonight in the main event at the Bell Centre in Montreal. Bloody Elbow will be providing live coverage of the event.
Heb even gekeken en kon niets vinden, maar je kan hem wel voor 10 dollar bestellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat?als het voor 02.00 streampje?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Heb even gekeken en kon niets vinden, maar je kan hem wel voor 10 dollar bestellen
I agree, zou ook niet 10 dollar voor deze kaart neerleggen. Een goede card daarentegen welquote:
quote:This year’s Fighter’s Only World Mixed Martial Arts Awards just got a lot more interesting.
The host for this year’s show will be none other than the always controversial, often outspoken UFC middleweight contender Chael Sonnen.
Several sources close to the event confirmed Sonnen’s participation in the show to MMAWeekly.com on Friday.
Sonnen, who is fresh off of his win over Brian Stann at UFC 136, may ask to change the title of the show to ‘Chael Sonnen’s World MMA Awards’, but that hasn’t been confirmed as of yet.
The Fighter’s Only World MMA Awards takes place on Nov 30 at the Palms Hotel and Casino in Las Vegas.
Sonnen will lead the festivities, which will feature several major categories, in the fourth annual event taking place this year.
Dat wordt leuk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
MMAWeekly:Chael Sonnen to Host 2011 World MMA Awards
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Wat is TRT?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat het weight cutten op vroege leeftijd ook de reden is dat zoveel voormalig college wrestlers (Hendo, Sonnen, Randy) nu TRT nodig hebben.
Echt niet meer normaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Las er over in mma tijdschrift en ja dan ga je kijken:
Een van de beste gevechten ooit!
Holy fucking shit jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Las er over in mma tijdschrift en ja dan ga je kijken:
Een van de beste gevechten ooit!
Dat is inderdaad vet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Deze vind ik nice, goede muziek ook!
ook van sherdog:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
UFC signs Russian Olympic Gold Medalist & Black Belt MW; Khadjimourat Gatsalov
Russian freestyle wrestler Khadjimourat Gatsalov has posted on Facebook claiming to have been signed by the UFC and will be fighting at 185lbs.
The 29 year old has a laundry list of accomplishments. He is an Olympic Gold Medalist, a four time world champion, a two time world cup winner and in 2003 was pronounced the greatest wrestler in Europe.
He also competes in Sambo and is a Brazilian Jiu-Jitsu black belt. He competed against Strikeforce heavyweight Daniel Cormier at the 2004 Olympics. Gatsalov dominated Cormier winning the match 5-0.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen Daniel Cormier
Van Sherdog topique
Goh, een copy paste van het bericht over Overeem?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ook van sherdog:
"Straight from the #UFC: they HAVE NOT - I say again, NOT - signed Khadjimourat Gatsalov. Reports suggesting they have are inaccurate."
jij denkt dat ze iemand tekenen met 0 mma fights?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Goh, een copy paste van het bericht over Overeem?
Ik denk gelijk aan Brock?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij denkt dat ze iemand tekenen met 0 mma fights?
Je ziet wel het verschil denk ik tussen Brock en deze knakker toch? Superster uit show worstelen of een voor het gros van de mensen onbekende Rus.quote:
Inderdaad vet. Zitten een paar vette KO's en wurggrepen bij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Deze vind ik nice, goede muziek ook!
Denk dat de russen hun mond voorbij hebben gepraat, UFC wil dit pas bekend maken wanneer het hun uitkomt net zoals bij Overeem, dat was ook al weken vantevoren onofficieel bekend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef THEFXR het volgende:
ook van sherdog:
"Straight from the #UFC: they HAVE NOT - I say again, NOT - signed Khadjimourat Gatsalov. Reports suggesting they have are inaccurate."
Vergeet even niet dat in de VS worstelen heel groot is en ze hem daar ongetwijfeld wel kennen. Brock had inderdaad een MMA gevecht en dat gaat deze Rus ook krijgen, maar wel pas na tekenen. Dus ik geloof best dat deze goede man gaat vechten in de UFC binnen nu en een paar maanden...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je ziet wel het verschil denk ik tussen Brock en deze knakker toch? Superster uit show worstelen of een voor het gros van de mensen onbekende Rus.
Klopt, ik zeg ook niet dat het niet kan hoor. Ik zie het best gebeuren. Echter is er wel een verschil tussen Brock en die Rus. Ze spreken denk ik beiden een ander publiek aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat in de VS worstelen heel groot is en ze hem daar ongetwijfeld wel kennen. Brock had inderdaad een MMA gevecht en dat gaat deze Rus ook krijgen, maar wel pas na tekenen. Dus ik geloof best dat deze goede man gaat vechten in de UFC binnen nu en een paar maanden...
Klopt en ik denk dat UFC ook aan het proberen is de puristen steeds meer bij de sport te krijgen, zeker nu met de komst van Fox, plus vergeet niet dat ze de buitenlandse markten proberen te veroveren en dus met dit soort mannen de Russen voor zich winnen en dat zijn ook weer 100+ miljoen potentiële kijkers (en dus omzetten)quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:28 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg ook niet dat het niet kan hoor. Ik zie het best gebeuren. Echter is er wel een verschil tussen Brock en die Rus. Ze spreken denk ik beiden een ander publiek aan.
ik geloof het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat in de VS worstelen heel groot is en ze hem daar ongetwijfeld wel kennen. Brock had inderdaad een MMA gevecht en dat gaat deze Rus ook krijgen, maar wel pas na tekenen. Dus ik geloof best dat deze goede man gaat vechten in de UFC binnen nu en een paar maanden...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:53 schreef Tazmaniac het volgende:
After considering retirement, Kenny Florian will return to UFC as lightweight
Damn! En al die tijd maar zeuren dat het niet kon.. big country is goed bezig, op die baard naquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:01 schreef THEFXR het volgende:
over uithongeren gesproken:![]()
[ afbeelding ]
Dat zal zijn bedoeling zijn toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:09 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat hij daar nu wel tegenaan zit te hikken idd.
Dana "Nostradamus" Whitequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
http://urdirt.com/2008/11/14/dana-whites-v-blog/
Lijkt me niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef THEFXR het volgende:
Toch een toekomst man, die Dana white, binnenkort laat ie een nieuwe steen maken,met strikeforce erop!
Het is nu hun eigendom dus hij zal dat nooit zo uitbeelden. Hij zal het hooguit gooien op het feit dat de ratings te laag waren en het te duur was om te houden of iets dergelijks.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Al die bedrijven die op die stone staan waren destijds concurrenten. Strikeforce is dat uiteraard niet meer
quote:UFC veteran Tim Hague will take on former WWE wrestler Bobby Lashley in the main event of Shark Fights 21 on Nov. 11 in Lubbock, Texas.
Officials deny Bobby Lashley vs. Tim Hague booked for Shark Fights 21 headlinerquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Tim Hague will fight Bobby Lashley, November 11th
[..]
Idd vrij kansloos. Heeft een van de meest invloedrijke personen ter wereld niet nodigquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Officials deny Bobby Lashley vs. Tim Hague booked for Shark Fights 21 headliner
Verder over die foto van Dana, vrij kansloos om als hoofd van een organisatie zoiets te doen. Kinderachtig gewoon.
Holy shit, ben benieuwd tegen Cro Cop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:01 schreef THEFXR het volgende:
over uithongeren gesproken:![]()
[ afbeelding ]
Ik ook wel, ja. Las dat hij traint met Frank Mir. Zal hij vast wel wat van opsteken. Doet er veel aan om beter te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Holy shit, ben benieuwd tegen Cro Cop.
janken als een klein kindquote:
quote:On Sunday, Oct. 30, in anticipation of the UFC's landmark live primetime FOX debut in November, FOX Sports offers UFC PRIMETIME, an intense, one-hour, behind-the-scenes look at the fighters' preparation leading up to the Nov. 12 main event. FOX Sports recently announced a multi-year, multi-platform rights agreement that features programming on several FOX networks including FX and FUEL TV. Featured programming includes live fights, pre and post shows, countdown shows, and a variety of UFC-produced original programs.
Mooi om te zien, als het goed is wordt hij hier alleen maar sterker van.quote:
quote:Viacom buys Bellator Fighting Championships, plans 2013 start on Spike.
Elke keer als CroCop dat zei werd hij genadeloos ingemaaktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Geo3kant het volgende:
Nog een paar jaar en dan gaat de UFC dus Bellator kopen omdat ze te groot worden?
---
Crocop is zelf verzekerd.. in de countdown 'I will deal with Roy.. easily."
CC is niet meer, wat rest is een schim van de vechter die hij ooit was. Nelson vind ik er daarentegen getraind uitzien, hij neemt zijn werk voor het eerst serieus. De skills had hij al, nu ook het lichaam. Ik voorspel een makkelijke overwinning voor Nelsonquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Elke keer als CroCop dat zei werd hij genadeloos ingemaakt![]()
Hij was altijd terug, beter dan ooit, meer in vorm, hongerig voor de winst en wanneer heeft hij het in de UFC waar kunnen maken?
Sanchez en Perosh waren gewoon cans, tegen Al Turk was het een dubbele eye-poke die de winst inleidde en Barry had teveel respect voor CC om hem naar de grond te volgen en had zijn hand gebroken. Elke betere tegenstander heeft hem verslagen (Gonzaga, Kongo, JDS, Mir en Schaub). Ik vind het moeilijk deze pot te voorspellen, beiden kunnen winnen. Het is afwachten welke CC er in de Octagon verschijnt a.s. weekend.
Ziet er zeker afgetraind uit (gewoon eng om te zien), maar weet iemand wat hij nu weegt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
CC is niet meer, wat rest is een schim van de vechter die hij ooit was. Nelson vind ik er daarentegen getraind uitzien, hij neemt zijn werk voor het eerst serieus. De skills had hij al, nu ook het lichaam. Ik voorspel een makkelijke overwinning voor Nelson
Uhm, wat bedoel je precies?quote:
ik gok: ''you know''quote:
Dacht je dat hij normaal tijdens camp op een playstation liep te spelen ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
CC is niet meer, wat rest is een schim van de vechter die hij ooit was. Nelson vind ik er daarentegen getraind uitzien, hij neemt zijn werk voor het eerst serieus. De skills had hij al, nu ook het lichaam. Ik voorspel een makkelijke overwinning voor Nelson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het al een arrogant kwalletje, maar what the fuck.. ik snap je comment helemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Fyodor het volgende:
TUF episode 7:
Bah wat heb ik toch nóg meer een hekel gekregen aan Bisping.
[ Bericht 32% gewijzigd door Geo3kant op 27-10-2011 13:54:28 ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Fyodor het volgende:
TUF episode 7:
Bah wat heb ik toch nóg meer een hekel gekregen aan Bisping.Ik heb nooit goed begrepen waarom Bisping zo gehaat werd, maar damn, wat een hypocriete eikel was hij in deze aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb veel TUF's niet gezien. Wat zijn de beste 3 seizoenen ongeveer?
Lijkt me een goede keuze, ik heb niet veel van hem gezien maar wat ik heb gezien was nice.. Wellicht straks samen met Kenny en Bonnar (toekomst) voor tv shows.quote:
True that.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat mij betreft is dit 1 van de beste seizoenen tuf ooit. Sowieso de beste in de afgelopen 5 seizoenen.
Deel 1, nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat mij betreft is dit 1 van de beste seizoenen tuf ooit. Sowieso de beste in de afgelopen 5 seizoenen.
Rogan niet geschikt? Waarvoor?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lijkt me een goede keuze, ik heb niet veel van hem gezien maar wat ik heb gezien was nice.. Wellicht straks samen met Kenny en Bonnar (toekomst) voor tv shows.
Het was duidelijk dat Rogan niet geschikt was.. ook al heeft hij veel ervaring met tv, hij was stik zenuwachtig.. (sowieso snapte ik het niet, want dat leek me meer een baan voor Goldie.. maarja)
Want je hebt dagelijks contact met hem natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Meteen Rogan gevraagd wat hij ervan denkt
Op Twitter, relaxquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Want je hebt dagelijks contact met hem natuurlijk
FOX TV/telecast/presentatie, niet gezien op youtube?quote:
dan nog gastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Op Twitter, relax
Krijg geen antwoord![]()
Ik wou zeggen BlowBuddies4life.. maar hoe langer ik aan dacht hoe smeriger het werd..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat!
Rogan en ik zijn matties voor het leven!
Zwaar zenuwachtig zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
FOX TV/telecast/presentatie, niet gezien op youtube?
Echt epic, die kop van Chuck, ze verwisselen Edgar en GSP
Ach ja, Miller deed ook irritant bij zijn vorige overwinningen. Alleen heeft Bisping een slechte timing voor zijn grapjes waardoor hij echt als een eikel overkomt. Ik moest wel lachen bij zijn fight announcement trouwens, Miller stond gewoon met zijn bek vol tandenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Paxlie het volgende:
Ik vond het heerlijk hoe Bisping los ging, dat hoort er gewoon een beetje bij.
Dat zeg je elke keer, roepiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man gaat winnen.
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Zei Matt Mitrione nou dat hij met Tyrone en Pat Barry aan het trainen was? Bedoelt hij Tyrone Spong?
===========
Je kan wel zien dat Nick Diaz niet van press conferences houdt
===========
Crocop gaat wel ERG lang door met uitleggen waarom het zelfs bij een win misschien z'n laatste partij is.
===========
quote:UFC president Dana White, who has long teased an international version of "The Ultimate Fighter" today said a Brazilian edition of the long-running reality series is "a done deal" and will debut in the near future.
quote:But what about Canada or the Philippines, two other countries that had been linked to hosting the first international version of the show?
"We're doing all those, too," White said. "This one just got done really fast."
Hahaha briljant filmpjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
FOX TV/telecast/presentatie, niet gezien op youtube?
Echt epic, die kop van Chuck, ze verwisselen Edgar en GSP
Tnx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |