Echt niet meer normaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Las er over in mma tijdschrift en ja dan ga je kijken:
Een van de beste gevechten ooit!
Holy fucking shit jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Las er over in mma tijdschrift en ja dan ga je kijken:
Een van de beste gevechten ooit!
Dat is inderdaad vet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Deze vind ik nice, goede muziek ook!
ook van sherdog:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
UFC signs Russian Olympic Gold Medalist & Black Belt MW; Khadjimourat Gatsalov
Russian freestyle wrestler Khadjimourat Gatsalov has posted on Facebook claiming to have been signed by the UFC and will be fighting at 185lbs.
The 29 year old has a laundry list of accomplishments. He is an Olympic Gold Medalist, a four time world champion, a two time world cup winner and in 2003 was pronounced the greatest wrestler in Europe.
He also competes in Sambo and is a Brazilian Jiu-Jitsu black belt. He competed against Strikeforce heavyweight Daniel Cormier at the 2004 Olympics. Gatsalov dominated Cormier winning the match 5-0.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen Daniel Cormier
Van Sherdog topique
Goh, een copy paste van het bericht over Overeem?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ook van sherdog:
"Straight from the #UFC: they HAVE NOT - I say again, NOT - signed Khadjimourat Gatsalov. Reports suggesting they have are inaccurate."
jij denkt dat ze iemand tekenen met 0 mma fights?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Goh, een copy paste van het bericht over Overeem?
Ik denk gelijk aan Brock?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij denkt dat ze iemand tekenen met 0 mma fights?
Je ziet wel het verschil denk ik tussen Brock en deze knakker toch? Superster uit show worstelen of een voor het gros van de mensen onbekende Rus.quote:
Inderdaad vet. Zitten een paar vette KO's en wurggrepen bij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Deze vind ik nice, goede muziek ook!
Denk dat de russen hun mond voorbij hebben gepraat, UFC wil dit pas bekend maken wanneer het hun uitkomt net zoals bij Overeem, dat was ook al weken vantevoren onofficieel bekend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef THEFXR het volgende:
ook van sherdog:
"Straight from the #UFC: they HAVE NOT - I say again, NOT - signed Khadjimourat Gatsalov. Reports suggesting they have are inaccurate."
Vergeet even niet dat in de VS worstelen heel groot is en ze hem daar ongetwijfeld wel kennen. Brock had inderdaad een MMA gevecht en dat gaat deze Rus ook krijgen, maar wel pas na tekenen. Dus ik geloof best dat deze goede man gaat vechten in de UFC binnen nu en een paar maanden...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je ziet wel het verschil denk ik tussen Brock en deze knakker toch? Superster uit show worstelen of een voor het gros van de mensen onbekende Rus.
Klopt, ik zeg ook niet dat het niet kan hoor. Ik zie het best gebeuren. Echter is er wel een verschil tussen Brock en die Rus. Ze spreken denk ik beiden een ander publiek aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat in de VS worstelen heel groot is en ze hem daar ongetwijfeld wel kennen. Brock had inderdaad een MMA gevecht en dat gaat deze Rus ook krijgen, maar wel pas na tekenen. Dus ik geloof best dat deze goede man gaat vechten in de UFC binnen nu en een paar maanden...
Klopt en ik denk dat UFC ook aan het proberen is de puristen steeds meer bij de sport te krijgen, zeker nu met de komst van Fox, plus vergeet niet dat ze de buitenlandse markten proberen te veroveren en dus met dit soort mannen de Russen voor zich winnen en dat zijn ook weer 100+ miljoen potentiėle kijkers (en dus omzetten)quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:28 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg ook niet dat het niet kan hoor. Ik zie het best gebeuren. Echter is er wel een verschil tussen Brock en die Rus. Ze spreken denk ik beiden een ander publiek aan.
ik geloof het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat in de VS worstelen heel groot is en ze hem daar ongetwijfeld wel kennen. Brock had inderdaad een MMA gevecht en dat gaat deze Rus ook krijgen, maar wel pas na tekenen. Dus ik geloof best dat deze goede man gaat vechten in de UFC binnen nu en een paar maanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |