Want je hebt dagelijks contact met hem natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Meteen Rogan gevraagd wat hij ervan denkt
Op Twitter, relaxquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Want je hebt dagelijks contact met hem natuurlijk
FOX TV/telecast/presentatie, niet gezien op youtube?quote:
dan nog gastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Op Twitter, relax
Krijg geen antwoord![]()
Ik wou zeggen BlowBuddies4life.. maar hoe langer ik aan dacht hoe smeriger het werd..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat!
Rogan en ik zijn matties voor het leven!
Zwaar zenuwachtig zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
FOX TV/telecast/presentatie, niet gezien op youtube?
Echt epic, die kop van Chuck, ze verwisselen Edgar en GSP
Ach ja, Miller deed ook irritant bij zijn vorige overwinningen. Alleen heeft Bisping een slechte timing voor zijn grapjes waardoor hij echt als een eikel overkomt. Ik moest wel lachen bij zijn fight announcement trouwens, Miller stond gewoon met zijn bek vol tandenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Paxlie het volgende:
Ik vond het heerlijk hoe Bisping los ging, dat hoort er gewoon een beetje bij.
Dat zeg je elke keer, roepiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man gaat winnen.
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Zei Matt Mitrione nou dat hij met Tyrone en Pat Barry aan het trainen was? Bedoelt hij Tyrone Spong?
===========
Je kan wel zien dat Nick Diaz niet van press conferences houdt
===========
Crocop gaat wel ERG lang door met uitleggen waarom het zelfs bij een win misschien z'n laatste partij is.
===========
quote:UFC president Dana White, who has long teased an international version of "The Ultimate Fighter" today said a Brazilian edition of the long-running reality series is "a done deal" and will debut in the near future.
quote:But what about Canada or the Philippines, two other countries that had been linked to hosting the first international version of the show?
"We're doing all those, too," White said. "This one just got done really fast."
Hahaha briljant filmpjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
FOX TV/telecast/presentatie, niet gezien op youtube?
Echt epic, die kop van Chuck, ze verwisselen Edgar en GSP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |