Tnx, zit nu te kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
http://uk.ufc.com/media/UFC-140-Press-Conference
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Die vechter met 1 bokshandschoen. Ik kwam niet meer bij toen ik dat voor de eerste keer zag
Spencer Miller aka Spencer the Cripplequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, zit nu te kijken.
lol @ ongeveer 04:00 uur, een oud mannetje ofzo?
Ah, did not know... Tnx!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 05:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Spencer Miller aka Spencer the Cripple
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een geweldig seizoen van TUF tot nu toe!En aan de preview van volgende week te zien, gaat het alleen maar beter worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Wordt een all out brawl! Ik zie Cerone het niet naar de grond brengen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef Geo3kant het volgende:
Siver vs Cerrone , ben ik ook benieuwd naar.
quote:Report: Tim Kennedy UFC Bound
It would appear as if Strikeforce middleweight fighter, Tim Kennedy has made the jump from Strikeforce over to the UFC.
While this cannot be confirmed 100% by either the UFC or Kennedy, UFC.com has put up his fighter profile on their website and Kennedy himself changed his employment status from Strikeforce to “The Ultimate Fighting Championship” on his personal facebook.com profile.
All clues would point to the fact that Mr. Kennedy is indeed the UFC’s latest Strikeforce acquisition.
Tim Kennedy is currently riding a two-fight win streak inside the Strikeforce cage. He boasts notable wins over the likes of Robbie Lawler, Jason Miller, Melvin Manhoef and Trevor Prangley with an overall MMA record of 14-3. His only recent loss came way of a title fight between him and “Jacare” Souza.
BJPENN.COM
ah kom op zeg, zo lastig is dat allemaal niet. Gewoon ff zelf zoeken.quote:
Ik heb em gevonden. Volgens mij begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat er een soort van link was, die elke keer ververste naar de nieuwste versie, maar volgens mij klopt dat niet. Heb em iig nu.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ah kom op zeg, zo lastig is dat allemaal niet. Gewoon ff zelf zoeken.
dus dat!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Klaphark het volgende:
TUF was wederom vermakelijk. Volgende week helemaal denk
Denk dat er ook heel wat geluk bij komt kijken, je kan ook niet binnen een week een vechter helemaal leren kennen.. en zeker niet zijn tegenstander..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vraag me af, is Bisping + coaching team nu gewoon ruk of is Mayhem + coaching team + picks nu gewoon beter?
Picks want styles make fights, een standup fighter kan je niet in een weekje trainen om superieure takedown defense + opstaan skills te krijgen.
Geluk in MMA..?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk dat er ook heel wat geluk bij komt kijken, je kan ook niet binnen een week een vechter helemaal leren kennen.. en zeker niet zijn tegenstander..
Je ziet het eigenlijk elke TUF wel weer terug; fighters die niet naar hun coach luisteren en de gameplan laten vallen verliezen meestal. De eerste keer dat ik dit zag was bij Seth Petruzelli. Die was aan het winnen in de stand up maar moest zo nodig naar de grond waar hij alleen maar klappen kreeg in de guard van Brad Imes. En Rich Franklin maar roepen: "Get up! Get up! Get up!".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik denk dat het een beetje van alles is. Mahyem kiest verrassend goed zijn matchups, Bisping probeert van iedereen een minime te maken, en zijn fighters luisteren gewoon totaal niet tijdens het gevecht. Toch vind ik niet dat Bisping het echt heel slecht doet. Hij lijkt zelf ook te begrijpen dat je geen wonderen kan verrichten in zo'n korte tijd en legt daarom veel nadruk op basisdingen. Dat is goed. Dat hij zijn fighters afmat niet. Je kunt in een week geen goede cardio kweken.
Nice punch, hij bloed ook voor unne goeiequote:
Niet verwonderlijk aangezien Palhares laatst 2e werd op de ADCC. Een van de allerbeste grapplers ter wereld dus. Als ie niet zo'n headcase was zou ik niet raar opkijken als hij binnen nu en 2 jaar champ is in de UFC.quote:
Dit, afgelopen woensdag heb ik me verrot laten slaan door een vriendin van me zodat zij haar lichaam goed leerde draaien bij hoeken. Trainen is echt heel anders dan een gevecht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef Jajong het volgende:
Plus het is trainen, ik tap ook wel eens iemand die een stuk beter is dan ik. Hoeft niet veel te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |