SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
Maar in soaps neukt iedereen iedereen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
fu had wel tig leuke TT's geweten nu
We wonen niet in USAquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Lekkere werk suitable TT maar niet heus. Maa er was paniek bij Mday. Why?
ZUSJEquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh ja dr moeten ook nog 2 dames zusjes van elkaar zijn!
Ik vind em leuk!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar in soaps neukt iedereen iedereen?
Vraag maar een ER of modje om aanpassingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
fu had wel tig leuke TT's geweten nu
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh ja dr moeten ook nog 2 dames zusjes van elkaar zijn!
Ho ho!! Dat gaat me te ver.. Dat trek ik niet..quote:
Je moet ook niet trekkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ho ho!! Dat gaat me te ver.. Dat trek ik niet..
Hormonen zeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vraag maar een ER of modje om aanpassing
ja joh, makkelijk hoor. Op hormonen gooien.quote:
En pheno is weer verdwenenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
We moeten alleen nog even toevoegen dat Spaceinvaders boos op Janine en Ludo is!
OHNEE MAAR WACHT EVEN!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
JEEEEEEJJJJJ Ik had altijd al een zus willen hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zou ook kunnen zeggen, hou je bezig je met werk, maar waarschijnlijk ben je nu niet aan het werkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja joh, makkelijk hoor. Op hormonen gooien.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHNEE MAAR WACHT EVEN!!!!Dat is Lot wel gewend.. Fruit is ook jouw broer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Eigenlijk zit ik met effe afleiding te zoeken van MM werk net als menig ander fokker, maar ik ben nog immer op kantoor. Jesh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou zou ook kunnen zeggen, hou je bezig je met werk, maar waarschijnlijk ben je nu niet aan het werk
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
[..]
OHNEE MAAR WACHT EVEN!!!!FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Dan sex ik steeds met mijn siblings ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
[..]
OHNEE MAAR WACHT EVEN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
BBN!quote:
iemand die we al een tijd niet meer in de SC hebben gezien!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En iemand die opgenomen moet worden in een afkick kliniek
Je was mij voorquote:
Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeheelheid thuis!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En iemand die opgenomen moet worden in een afkick kliniek
Check de OP, daar van zijn er een aantal al een tijd niet meer verschenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iemand die we al een tijd niet meer in de SC hebben gezien!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeheelheid thuis!!
Ik bedoel.. SummerBreeze!! Kommop!! Wij hebben ook gevoel!!
You know it boy!quote:
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
- Sharana en Poit daten
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
oh mijn pheno stuk is verdwenen idd!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef Solique het volgende:
[..]
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- Spaceinvaders is boos omdat Janine en Ludo in het echt neuken.
Die had Lot nog in het oude topic erbij
Die had je al snel eruit geschreven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh mijn pheno stuk is verdwenen idd!
fixedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AQ heeft niet zo'n grote rol die zit de hele tijd op filmpjes te kijkenrukken
ludo en janine zitten niet in onze soap!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef Solique het volgende:
[..]
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- Spaceinvaders is boos omdat Janine en Ludo in het echt neuken.
Die had Lot nog in het oude topic erbij
it's funny because it's truequote:
verkeerde kopie pasta!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Die had je al snel eruit geschreven.
Daarom herinner ik je er maar aan.quote:
dankquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom herinner ik je er maar aan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Psst Shar, binnenkort komen jij en Poit naar Eindhoven voor een dubbeldate
Watsdeze en waar ben ik?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
- Sharana en Poit daten
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
Sorry *bloos*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeheelheid thuis!!
Ik bedoel.. SummerBreeze!! Kommop!! Wij hebben ook gevoel!!
wie ben jijquote:
Jij ben het liefdes kind van kuuks en rossdalequote:
Geeft niet hoor..quote:
Ik weet niet wie hij is maar jij bent de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten. Komt je hoed ook goed van pas!quote:
Zit alleen nog even knus in de buik van Kuuksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij ben het liefdes kind van kuuks en rossdale
Story of my life.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Die had je al snel eruit geschreven.
duh de soap moet erinquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat de OP binnenkort vernieuwd moet gaan worden
En ik ben alweer dood. Christ, ik ga wel weer terug naar Japan, dan ben ik het stralend middelpunt.quote:
Haha, stralendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben alweer dood. Christ, ik ga wel weer terug naar Japan, dan ben ik het stralend middelpunt.
Pheno, het lichtje in donkere tijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben alweer dood. Christ, ik ga wel weer terug naar Japan, dan ben ik het stralend middelpunt.
Niks mis met Lego toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga gamen, gewoon, omdat het eens kan. LEGO maar eens doen, even wat rustigers
Hier heb je wat te bouwen met LEGOquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga gamen, gewoon, omdat het eens kan. LEGO maar eens doen, even wat rustigers
Ahh arme Pheno, het is dat je geen sibling van me bent want andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
Shar beleefd altijd grote verhalen onder de douche, zodra ze de axe douche gel erbij pakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
even douchenik verwacht grote verhalen als ik terug ben!
Ze weet alleen niet dat die man gamer-v is die alles doorspeelt aan de kokquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Gamer_V het volgende:
GB zit nu de heel tijd op één kamer met drie vrouwen en een man, de kinky dingen die daar (ongetwijfeld) gebeuren
Ja met de Poit-3ling!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Shar beleefd altijd grote verhalen onder de douche, zodra ze de axe douche gel erbij pakt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zit alleen nog even knus in de buik van Kuuks
Lief dat je meedenktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef Mday het volgende:
koekiemonster
koektrommel
kroepoek
krakeling
kerstkransje
paar suggesties voor zijn/haar username
Ja wat is dat precies?quote:
Xbox Live beta. Heel veel preciezer kan niet. Vast iets wat ik op gamescom heb mogen zien. Home entertainment shizzle dat toch niet naar Nederland komt omdat uitzendrechten, blabla...quote:
Met oa.quote:
quote:New design with integrated Kinect voice and gesture controls
Beacons
Facebook Sharing
Cloud Storage for Game Saves and Xbox LIVE Profile
Youtube
Waar is dat te vinden?quote:
IN Keulen dus de vraag gesteld: wat gaan we aan die live -tv zien in nederland. Mja, uh, nietsquote:
Laat dit iets speelbaars zijnquote:
Dus met wat mazzel over twee wekenquote:Your order from zavvi has been dispatched and will be with you shortly!
Please retain this email as your proof of purchase.
De andere LEGO games zijn wel toffer ik weet niet of je die al hebt gespeeld?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
LEGO Starwars is toch wel grappig. Ik heb alleen helemaal geen zin om al die bouwstukjes te gaan zoeken
Code's zijn onderin een bak KFC te vinden!quote:
Dude vet!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus met wat mazzel over twee weken
Assassin's Creed Brotherhood (Platinum) GBP 12.50
Deus Ex 3: Human Revolution GBP 17.95
Nog meer backlog
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Code's zijn onderin een bak KFC te vinden!
Reach bitch, betere soundtracks krijg je nietquote:
Laatste post op majornelson.com (ligt nu weer plat helaas)quote:
Cloudstorage en youtube zijn ook wel leuke aanvullingen toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
IN Keulen dus de vraag gesteld: wat gaan we aan die live -tv zien in nederland. Mja, uh, niets
Oke, dat was nou net het toffe aan die dashboard-update
had er eerder nooit van gehoord maar hij werd me toevallig vorige week aangeraden door een vriendin.quote:
wat een lutserquote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo goede binnenkomer op de vroege ochtend, erachter komen dat een jongen waar je paar keer date mee hebt gehad een vriendin heeft, en tijdens het afspreken ook al
wc-eend toch!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo goede binnenkomer op de vroege ochtend, erachter komen dat een jongen waar je paar keer date mee hebt gehad een vriendin heeft, en tijdens het afspreken ook al
omg wat een lutserquote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:50 schreef Sharana_LV het volgende:
dat is stoer hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:50 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat een lutser
of waren het dates binnen de friendszone?
quote:
Maar stiekem:quote:
Volgens mij staat er al een flinke rijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Was ik maar aan het daten met shar
hé, achteraan aansluiten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een flinke rij
Valt wel mee... Poit staat er niet inquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een flinke rij
ja want die staat vooraanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Valt wel mee... Poit staat er niet in
over wie denk je dat ze het heeftquote:
Aparte naam voor een snikkelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:29 schreef Toip het volgende:
HET IS MIJ!
Mijn snode plannetje is gelukt en ik heb me weten aan te melden op dit dubieuze forum. Shar zal binnenkort mijn hamer der wraak voelen in haar zachte zeehondennekje.
MUHWAHWAHWAUHWUAHWUHAUHWA
Mooie naam voor een poesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:29 schreef Toip het volgende:
HET IS MIJ!
Mijn snode plannetje is gelukt en ik heb me weten aan te melden op dit dubieuze forum. Shar zal binnenkort mijn hamer der wraak voelen in haar zachte zeehondennekje.
OH NOES MIJN EVIL TWIN BROTHER!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:29 schreef Toip het volgende:
HET IS MIJ!
quote:
quote:
Like a boss, neem ik aan?quote:
Awesome indeedquote:
Chillend achter de compjoet0r jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Like a boss, neem ik aan?
Hoe de fuck kan een pizzatent het nu druk hebben op een donderdagmiddag?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef Poit het volgende:
Beetje jammer dat het nog tot 10 over 2 duurt voordat ze binnenkomen..
nog een keer bellen dat ze er best wel even vaart achter mogen zetten want HONGER.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef Poit het volgende:
Beetje jammer dat het nog tot 10 over 2 duurt voordat ze binnenkomen..
Er zijn meer poits in de wereld!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan een pizzatent het nu druk hebben op een donderdagmiddag?
Ja maar jij bent angstaanjagend als je honger hebt, Poit niet echtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog een keer bellen dat ze er best wel even vaart achter mogen zetten want HONGER.
Werkt bij mij altijd.
Ik heb iets gehoord van een tweelingbroer met een andere naam idd!quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar jij bent angstaanjagend als je honger hebt, Poit niet echt
quote:
On a steeck?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Poit het volgende:
Maar hij was wel errug lekker
Vol met GALAPENIJOOOWWW
Nee, in stukken op m'n pizza mallerd!quote:
Euh, niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef Nebo het volgende:
Hoe gaat het met jullie International Suit Up Day trouwens?
Verschrikkelijk goed. Al de hele dag uit in principe niet in pak gelopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef Nebo het volgende:
Bestquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef Nebo het volgende:
Vooralsnog alleen in sportkleding rondgelopen vandaag. Maar ik moet vanavond een communicatie-training geven en dus wel pak aan...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef Nebo het volgende:
een pak kan overal en altijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm kan niet echt een pak aan op mijn stage
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:18 schreef Poit het volgende:
Deze voor mensen die vandaag een pak aanhebben!!
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_wekker_ooit.html
Te geniaal voor woorden
uit..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een pak kan overal en altijd.
Je moest lachen! Heus wel!quote:
Denk niet dat ik dan nog mijn patienten goed kan helpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een pak kan overal en altijd.
Nee sorry maar dat soort humor gaat een beetje aan mij voorbij.quote:
Maar hij werd eerst wakker gebitchslapped en daarna werd er een windje in z'n snufferd gelaten! Het is een kettingreactie van pranks!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee sorry maar dat soort humor gaat een beetje aan mij voorbij.
Nieuw is dat ik dat Darth Vader tune stukje uit die Shambhala 2011 mix kneitervet vindquote:
Chocoladelettersquote:
Vanwege dat amateur porno boekje wat je ontwerpt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor de goede orde: Ik ben nu blijkbaar ook DTPer
* Poit steekt een kaarsje op vanavond..quote:Heb je nog een kaarsje liggen steek deze vanavond dan aan. Na veel strijd achter de schermen, hoor ik morgen of OmroepMaxim alsnog door mag.
cool!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef wc-eend het volgende:
So, weer onderweg naar huis... En ik misschien een eigen woning in den haag
quote:
Sharquote:
Ja veeeel kennisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Nog veel kennis opgedaan vandaag of meer aan het rondkijken geweest?
Dus je nerdstatus is weer wat hoger geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja veeeel kenniswaren toffe lezingen!!! Alleen de SCCM2012 lezing had ik erg veel zin in maar werd slecht gegeven
nerdstatus is hier altijd hoogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Dus je nerdstatus is weer wat hoger geworden.
Altijd irritant als er lezingen zijn en dat deze dan slecht gegeven worden
Hier ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nerdstatus is hier altijd hoog
wat is het zo slecht gegaan dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bleh morgen mijn eerste stagebeoordeling, en volgens mij hangt het er een beetje om![]()
Dus zit me nu al een beetje op te fokken
Gaat er toch ook om hoe je het zelf vind gaan en je collega's?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bleh morgen mijn eerste stagebeoordeling, en volgens mij hangt het er een beetje om![]()
Dus zit me nu al een beetje op te fokken
Nee ze moeten alleen 2 weken van te voren aangeven als er een punt is wat je moet verbeteren voor een voldoende.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:40 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij zijn ze verplicht jou minimaal twee weken van te voren in te lichten als ze je een onvoldoende gaan geven...
Ik heb het idee dat ze iets te streng gaan beoordelen, ik moet nu op niveau 3 functioneren. Dat is niet zo bijzonder hoog, pas in het volgende stageblok moet ik zeg maar echt op een hoog niveau functioneren. Maar ik ben een beetje bang dat ik nu al op dat hoge niveau beoordeeld ga worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat er toch ook om hoe je het zelf vind gaan en je collega's?
Als dat gevoel goed over komt valt het hopelijk allemaal wel mee.
ik zou even je beoordeling afwachten en het anders bij je stagebegeleider aangevenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze iets te streng gaan beoordelen, ik moet nu op niveau 3 functioneren. Dat is niet zo bijzonder hoog, pas in het volgende stageblok moet ik zeg maar echt op een hoog niveau functioneren. Maar ik ben een beetje bang dat ik nu al op dat hoge niveau beoordeeld ga worden.
Ja ga ik ook zeker doen, maar krijg de knoop die nu in mijn maag zit niet echt weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou even je beoordeling afwachten en het anders bij je stagebegeleider aangeven
CHOCOLA ETENquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ga ik ook zeker doen, maar krijg de knoop die nu in mijn maag zit niet echt weg.
Bah, ben blij als ik straks klaar ben en gewoon kan gaan werken zonder dat iedere kuchje geanalyseerd hoeft te worden!
Gooi je vrouwelijke charmes in de strijd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze iets te streng gaan beoordelen, ik moet nu op niveau 3 functioneren. Dat is niet zo bijzonder hoog, pas in het volgende stageblok moet ik zeg maar echt op een hoog niveau functioneren. Maar ik ben een beetje bang dat ik nu al op dat hoge niveau beoordeeld ga worden.
Er zitten alleen maar vrouwelijke fysiotherapeuten in het team! Wat echt afschuwelijk is btw!! Ik ga straks echt nooit in een team werken met alleen maar vrouwen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gooi je vrouwelijke charmes in de strijd!
Tof!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:55 schreef wc-eend het volgende:
En hier kom ik dan te wonen
http://www.funda.nl/koop/(...)at-108/omschrijving/
Leeeuuuk!! Housewarming!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:55 schreef wc-eend het volgende:
En hier kom ik dan te wonen
http://www.funda.nl/koop/(...)at-108/omschrijving/
Werken met alleen maar vrouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Er zitten alleen maar vrouwelijke fysiotherapeuten in het team! Wat echt afschuwelijk is btw!! Ik ga straks echt nooit in een team werken met alleen maar vrouwen!
Ik werk in een apotheek en ik vermaak mij er prima. Ook al zijn wij mannen dik in de minderheid. EN vandaag werkte ik alleen maar samen met vrouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Werken met alleen maar vrouwensterkte
Nope, volledig gemeubileerd.. misschien wel een koelkast aanschaffen maar dat wordt dan gewoon een cheapy cheapy kleintjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tof!!
Moet er veel aan gedaan worden?
Was ik wel van planquote:
Ja maar jij hebt tenminste nog af en toe mannen erbij!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik werk in een apotheek en ik vermaak mij er prima. Ook al zijn wij mannen dik in de minderheid. EN vandaag werkte ik alleen maar samen met vrouwen
Het is best een goedkoop appartement dan!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nope, volledig gemeubileerd.. misschien wel een koelkast aanschaffen maar dat wordt dan gewoon een cheapy cheapy kleintje
[..]
Was ik wel van plan
Nou daar heb je wat aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt tenminste nog af en toe mannen erbij!
Nu is het echt zo'n roddelt kippenhok en niemand begrijpt mijn lompe humor![]()
Op school kon ik met die mannen uren over muziek/films/sport of idiote dumert filmpjes praten, maar op mijn stage hoef ik daar niet over te beginnendaar gaat het over kinderen, dieeten en dan nog maar eens over de kinderen
Kijk, dat zijn nog eens lekkere prijzen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef wc-eend het volgende:
Ik huur het ook... 300 euro per maand, tis van een vriendin van mijn moeder.. ze krijgt het niet verkocht...
Ik zal wel moeten.. heb maar 850-900 per maand... ben benieuwd of ik het uberhaupt ga redden... maarja... maar een manier om achter te komen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens lekkere prijzen.
Ik ga dit weekend eens informeren voor hier in de omgeving maar heb al verontruste bedragen of regelingen gehoord, maar even afwachten eerst.
Voor 300 per maand zou ik het zeker redden, maar hier in de omgeving is 600 a 800 veel gehoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten.. heb maar 850-900 per maand... ben benieuwd of ik het uberhaupt ga redden... maarja... maar een manier om achter te komen...
Ik stikte vandaag bijna in mijn lunch dankzij 1 collega. Ik zat me echt net te bedenken dat ze de laatste weken flink aan het uitdijen is (eet s morgen een reep van een of andere dieet goeroe om tijdens de lunch doodleuk friet en kroketten te bestellenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nou daar heb je wat aanDie kunnen soms wel een hele pauze zeuren over hoe ongezond chocola is
Heerlijk hoor bij een apotheek. Gelukkig kunnen ze mijn lompe humor wel waarderen
Dat is een soort dubstep achtig festival in Canada wat berucht is om de vette muziek en de hoeveelheid drugs die er gebruikt wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
Lotje... wat is dat shambalalalalala waar vic het steeds over heeft? Ben nu wel benieuwd...
Wat voor werk doe je ook alweer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten.. heb maar 850-900 per maand... ben benieuwd of ik het uberhaupt ga redden... maarja... maar een manier om achter te komen...
ijburg zit ook ergens rond de 800 euro per maand aan huurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Voor 300 per maand zou ik het zeker redden, maar hier in de omgeving is 600 a 800 veel gehoord.
Met mijn nieuwe salaris is 800 misschien wel te doen, maar eerst maar eens hier in de regio informeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ijburg zit ook ergens rond de 800 euro per maand aan huurvoor huizen is het helemaal debiel hoog
Ik ben planner in verpleeghuis en verdien gewoon 1500 netto per maand... maar betaal 500 alimentatie en 150 aan schuld van koopwoning... Die schuld hoop ik volgend jaar wel gewoon afgelost te hebben maar dan hou ik weer wat extra over...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ook alweer?
Ja maar het is 800 excl dus er komt dan nog een hoop meuk bij, echt waardeloos.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe salaris is 800 misschien wel te doen, maar eerst maar eens hier in de regio informeren.
Zie wel dat er veel tijdelijke huur is hier omdat het centrum plat gaat, maar ja voor max. 1 jaar.
Welja joh, je hebt nu lekker eigen plek straks, ook leuk voor je kids! De rest komt vanzelf wel weer goed tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben planner in verpleeghuis en verdien gewoon 1500 netto per maand... maar betaal 500 alimentatie en 150 aan schuld van koopwoning... Die schuld hoop ik volgend jaar wel gewoon afgelost te hebben maar dan hou ik weer wat extra over...
Maar is die 300 euro huur incl g/w/l?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben planner in verpleeghuis en verdien gewoon 1500 netto per maand... maar betaal 500 alimentatie en 150 aan schuld van koopwoning... Die schuld hoop ik volgend jaar wel gewoon afgelost te hebben maar dan hou ik weer wat extra over...
Al is het 300 excl dan komt er nog iets van 300 bij? Met 900 moet wel lukken als je geen gekke dingen doetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar is die 300 euro huur incl g/w/l?
Want op zich moet het wel lukken met 900 euro per maand, moet je alleen heel zuinig zijn.
pff, dat ga ik niet halen dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja maar het is 800 excl dus er komt dan nog een hoop meuk bij, echt waardeloos.
Blij dati k gewoon gekocht heb
Zou ik ook zijn met een leuk huisjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
mja ik mag dan nog niet alle meubels hebben maar ben wel verliefd op mijn huis
Dat heb ik al getest, draait op mijn huidige pcquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef wc-eend het volgende:
Battlefield 3 wordt dan wel op mijn laptop draaien...hopelijk trekt hij dat op lage settings
quote:
Lol... dacht jij echt dat ik hier nog aanwezig was als ik met Shar onder de douche mocht staanquote:
Ik vroeg alleen of jij ook lekker gedoucht had. That's your own mindquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lol... dacht jij echt dat ik hier nog aanwezig was als ik met Shar onder de douche mocht staan
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen of jij ook lekker gedoucht had. That's your own mind
Acht geef m eens ongelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
ik had de link ook nog niet gelegd
eendje toch!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Mday het volgende:
Aantal Aantal gereserveerd voor u Artikel
1 0 Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0
1 1 Intel Core i5 2500K Boxed
1 0 Asrock P67 EXTREME4 GEN3 1
1 0 Corsair Vengeance
1 0 Crucial 128GB m4
1 0 Samsung 1000GB HDD
1 0 Fractal Design Silent Fan 120mm
1 0 Corsair Enthusiast TX750M 0
1 0 Sony AD7260S
1 0 Arctic Silver Alumina (1,75g)
plus 570GTX TwinFrozr van MSI en een mugen2
Winning.
Nicequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Mday het volgende:
Aantal Aantal gereserveerd voor u Artikel
1 0 Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0
1 1 Intel Core i5 2500K Boxed
1 0 Asrock P67 EXTREME4 GEN3 1
1 0 Corsair Vengeance
1 0 Crucial 128GB m4
1 0 Samsung 1000GB HDD
1 0 Fractal Design Silent Fan 120mm
1 0 Corsair Enthusiast TX750M 0
1 0 Sony AD7260S
1 0 Arctic Silver Alumina (1,75g)
plus 570GTX TwinFrozr van MSI en een mugen2
Winning.
In 2D speelt het ook al nice.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
Motorstorm gespeeld.. IN FUCKING 3D!!!!
AND IT'S AWWWWEEESEOOMMAAAAEEEE~!!!@#$!
Nog niet gedaanquote:
Vertelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG IK BEDENK ME NET IETS HEEL ERGS
Ben nog steeds niet kapot van het hele 3D gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog niet gedaan
Maar net een stukje How to tame your dragon gekeken.. IN 3D!!!
Da's ook een partij indrukwekkend hoor!
Enig wat iets minder is is dat je, als je er op let, het lampje van de bril ziet knipperen..
Vertelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG IK BEDENK ME NET IETS HEEL ERGS
Wat een eikel!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Die gozer zou mijn pretzel m&ms meenemen uit Amerika!
/trollface
HOE DE FUCK KOM IK NOU WEER AAN DIE DINGEN
nou moet k wachten tot ik weer naar amerika ga in februari
Ik pak wel de m&ms aan en loop dan wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat een eikel!!![]()
Shar needs her choco fix!
30 euroquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:03 schreef Poit het volgende:
http://www.candyonline.nl(...)2-gram-24-stuks.html
Fixed.. Slotje
Maar wel 24 zakjes!!quote:
oke oke lief van je voor zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar wel 24 zakjes!!
Niet zeuren hoor
Oh, en vergeet de 6 euro verzendkosten niet
Anytime babequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke oke lief van je voor zoeken
Haha ik zal niet gemeen doen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |