SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
Maar in soaps neukt iedereen iedereen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
fu had wel tig leuke TT's geweten nu
We wonen niet in USAquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Lekkere werk suitable TT maar niet heus. Maa er was paniek bij Mday. Why?
ZUSJEquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh ja dr moeten ook nog 2 dames zusjes van elkaar zijn!
Ik vind em leuk!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar in soaps neukt iedereen iedereen?
Vraag maar een ER of modje om aanpassingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
fu had wel tig leuke TT's geweten nu
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh ja dr moeten ook nog 2 dames zusjes van elkaar zijn!
Ho ho!! Dat gaat me te ver.. Dat trek ik niet..quote:
Je moet ook niet trekkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ho ho!! Dat gaat me te ver.. Dat trek ik niet..
Hormonen zeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vraag maar een ER of modje om aanpassing
ja joh, makkelijk hoor. Op hormonen gooien.quote:
En pheno is weer verdwenenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
We moeten alleen nog even toevoegen dat Spaceinvaders boos op Janine en Ludo is!
OHNEE MAAR WACHT EVEN!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
JEEEEEEJJJJJ Ik had altijd al een zus willen hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zou ook kunnen zeggen, hou je bezig je met werk, maar waarschijnlijk ben je nu niet aan het werkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja joh, makkelijk hoor. Op hormonen gooien.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHNEE MAAR WACHT EVEN!!!!Dat is Lot wel gewend.. Fruit is ook jouw broer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Eigenlijk zit ik met effe afleiding te zoeken van MM werk net als menig ander fokker, maar ik ben nog immer op kantoor. Jesh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou zou ook kunnen zeggen, hou je bezig je met werk, maar waarschijnlijk ben je nu niet aan het werk
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
[..]
OHNEE MAAR WACHT EVEN!!!!FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Dan sex ik steeds met mijn siblings ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
[..]
OHNEE MAAR WACHT EVEN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
BBN!quote:
iemand die we al een tijd niet meer in de SC hebben gezien!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En iemand die opgenomen moet worden in een afkick kliniek
Je was mij voorquote:
Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeheelheid thuis!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En iemand die opgenomen moet worden in een afkick kliniek
Check de OP, daar van zijn er een aantal al een tijd niet meer verschenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iemand die we al een tijd niet meer in de SC hebben gezien!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeheelheid thuis!!
Ik bedoel.. SummerBreeze!! Kommop!! Wij hebben ook gevoel!!
You know it boy!quote:
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
- Sharana en Poit daten
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
oh mijn pheno stuk is verdwenen idd!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef Solique het volgende:
[..]
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- Spaceinvaders is boos omdat Janine en Ludo in het echt neuken.
Die had Lot nog in het oude topic erbij
Die had je al snel eruit geschreven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh mijn pheno stuk is verdwenen idd!
fixedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AQ heeft niet zo'n grote rol die zit de hele tijd op filmpjes te kijkenrukken
ludo en janine zitten niet in onze soap!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef Solique het volgende:
[..]
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- Spaceinvaders is boos omdat Janine en Ludo in het echt neuken.
Die had Lot nog in het oude topic erbij
it's funny because it's truequote:
verkeerde kopie pasta!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Die had je al snel eruit geschreven.
Daarom herinner ik je er maar aan.quote:
dankquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom herinner ik je er maar aan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Psst Shar, binnenkort komen jij en Poit naar Eindhoven voor een dubbeldate
Watsdeze en waar ben ik?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
- Sharana en Poit daten
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
Sorry *bloos*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeheelheid thuis!!
Ik bedoel.. SummerBreeze!! Kommop!! Wij hebben ook gevoel!!
wie ben jijquote:
Jij ben het liefdes kind van kuuks en rossdalequote:
Geeft niet hoor..quote:
Ik weet niet wie hij is maar jij bent de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten. Komt je hoed ook goed van pas!quote:
Zit alleen nog even knus in de buik van Kuuksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij ben het liefdes kind van kuuks en rossdale
Story of my life.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Die had je al snel eruit geschreven.
duh de soap moet erinquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat de OP binnenkort vernieuwd moet gaan worden
En ik ben alweer dood. Christ, ik ga wel weer terug naar Japan, dan ben ik het stralend middelpunt.quote:
Haha, stralendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben alweer dood. Christ, ik ga wel weer terug naar Japan, dan ben ik het stralend middelpunt.
Pheno, het lichtje in donkere tijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben alweer dood. Christ, ik ga wel weer terug naar Japan, dan ben ik het stralend middelpunt.
Niks mis met Lego toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga gamen, gewoon, omdat het eens kan. LEGO maar eens doen, even wat rustigers
Hier heb je wat te bouwen met LEGOquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga gamen, gewoon, omdat het eens kan. LEGO maar eens doen, even wat rustigers
Ahh arme Pheno, het is dat je geen sibling van me bent want andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
Shar beleefd altijd grote verhalen onder de douche, zodra ze de axe douche gel erbij pakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
even douchenik verwacht grote verhalen als ik terug ben!
Ze weet alleen niet dat die man gamer-v is die alles doorspeelt aan de kokquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Gamer_V het volgende:
GB zit nu de heel tijd op één kamer met drie vrouwen en een man, de kinky dingen die daar (ongetwijfeld) gebeuren
Ja met de Poit-3ling!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Shar beleefd altijd grote verhalen onder de douche, zodra ze de axe douche gel erbij pakt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zit alleen nog even knus in de buik van Kuuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |