quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef bobflob het volgende:
welke film?
quotes:
'Als je je naam vergeet, zul je nooit je weg terug vinden'
'ow, dankje wel, meneer de ketel man'
ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:24 schreef Dopekoe het volgende:
Dracula, Dead and loving it ?
Of iig iets met dracula ?
Ik ook nietquote:
quote:
Hoeveel votes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik ook nietDenk niemand niet hiero..
heel erg veel 130K ofzo en ook nog een beste rating, 8.6quote:
Ik weet het wel zeker dat een aantal van jullie hem gezien hebben, zeker gill en samquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik ook nietDenk niemand niet hiero..
Dan zijn er zeker users die de film gezien hebben, lijkt me.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
heel erg veel 130K ofzo en ook nog een beste rating
Is dat de hint?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:48 schreef RanTheMan het volgende:
Ook al is het niet mijn vraag toch ff een hint droppen, jullie zitten er nog ver van af
Deze kan ik totaal niet plaatsen.quote:'ow, dankje wel, meneer de ketel man'
straks snap je hoe ver jullie er van af zittenquote:
Dat moet wel.quote:
ja goed,quote:
Duidelijk Spirited Away, cultuurbarbaren hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef bobflob het volgende:
keyword: bathhouse, ghost train, bad smell
Yup.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
is dat niet gewoon castle rock entertainment oid?
Doe geen moeite hoor, ik hou totaal niet van Anime....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
ff geduld ik probeer een amine vraag samen te stellen omdat jullie dat allemaal kennelijk zo mooi vinden, maar heb dr geen reet verstand van
Waar leid je dat uit af? Hoewel er erg sterke anime's zijn, ben ik alles behalve een anime fan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
ff geduld ik probeer een amine vraag samen te stellen omdat jullie dat allemaal kennelijk zo mooi vinden, maar heb dr geen reet verstand van
Als je het dan over de Spirited Aways onder de anime's heb, dan hoor ik daar in ieder geval niet bijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
+1quote:
Wakker blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:03 schreef DragonFodder het volgende:
Gezien de quote, al kan ik me de 8.6 rating niet voorstellen: Neverending Story 2?
Nee, was even vergeten dat ik waarschijnlijk het goede antwoord hadquote:
The glass housequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:26 schreef ThaTim het volgende:
Zoon: [huilt] ... would you ever fuck me?
Vader: No... I'd jerk off instead.
Quote uit welke film?
Happinessquote:
Gillingham + 1quote:
Jij wist natuurlijk niet wie er precies op het plaatje stond.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:50 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, das niet eerlijk....
Exact dezelfde seconde....
en ik heb veel meer getypt
Nee, daarom maar allemaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij wist natuurlijk niet wie er precies op het plaatje stond.
Eén had je al weg kunnen strepen. Twee zelfs, aangezien het rode haar er ook op staat.quote:
1e ingeving is Demi Moorequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:53 schreef Gillingham het volgende:
Karakternamen van welke actrice?
- Jane
- Donna
- Corrine Whitman
- Yolanda Johnson
- Clarissa Vaughan
Komt ie nu mee....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Eén had je al weg kunnen strepen. Twee zelfs, aangezien het rode haar er ook op staat.
Oeh is het Mean Girls of Clueless ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
Ik ken maar 1 donna zo uit mn hoofd maar die durf ik niet te posten omdat jullie er dan achter komen wat ik wel leuk vind ipv franse en anime films
Erger dan Bollywood wordt het toch al niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
Ik ken maar 1 donna zo uit mn hoofd maar die durf ik niet te posten omdat jullie er dan achter komen wat ik wel leuk vind ipv franse en anime films
Jenna Jameson kennen we allemaal wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
Wat houdt je tegen? Deze actrice staat immers niet bekend om haar Franse films of anime's.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
weddenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Erger dan Bollywood wordt het toch al niet meer
Uitgerekend Mama Mia doet 't 'm...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
Yes i've been broken harted, meryl streepsince the day we parted...
Vond t tegen alle verwachtingen in, een uiterst vermakelijke filmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Uitgerekend Mama Mia doet 't 'm...
Exact de reden om haar te kiezen. Ik dacht die verwachten ze niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:09 schreef Dopekoe het volgende:
Flauw....
Die wilde ik ook noemen, maar vond het te onwaarschijnlijk omdat ik haar zelf genoemd had...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Pierce Brosnan... en toen hield het op voor mij
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:12 schreef Asap het volgende:
Amanda Seyfried![]()
Pierce Brosnan![]()
Colin Firth![]()
Nog zo'n Scandinaviër die hier altijd langs komt, vergeet zijn naam altijd...![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
mads mikkelsen?veel moeilijker te spellen
nog 1 volgens mij, en die kennen jullie ook allemaal welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef Gillingham het volgende:
Een betere poging:
Stellen Skarsgaard. - Stellan Skarsgård![]()
Die jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stellan Skarsgard met een rondje op de tweede A in z'n achternaam
tsjaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Asap het volgende:
[..]
Harry Potter, maar dan weet ik het nog niet
quote:
quote:
Geweldige rol van haarquote:
Johnny Galecki ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:44 schreef RanTheMan het volgende:
er zitten ook 2 cameo's in van ehm nogal gerelateerde personen, 1 van die is ook goed
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de hand liggender, iets met het midden van een woordquote:
Je zei gerelateerd en ik dacht big bang theoryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de habd ligender, iets met het midden van een woord
ik snap m nog steeds nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je zei gerelateerd en ik dacht big bang theory
rABBAt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de hand liggender, iets met het midden van een woord
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:12 schreef picodealion het volgende:
Is dat dat joch uit de laatste Narnia?
Agnetha nog, die andere dame weet ik niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Gillingham het volgende:
Die letters in ABBA, staan voor achternamen van vier Zweden. Twee dames en twee heren. Geen benul hoe ze heten, maar er zal vast een -son bij zitten.
te makkelijk hequote:
Wie? Ik ken die hele film niet manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
te makkelijk he
@ PICO en had ik gelijk, das uiteraard deze baas:
[ afbeelding ]
anni fridquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef Asap het volgende:
[..]
Agnetha nog, die andere dame weet ik niet...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wie? Ik ken die hele film niet man
Jerryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
te makkelijk he
@ PICO en had ik gelijk, das uiteraard deze baas:
[ afbeelding ]
Schaam je.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wie? Ik ken die hele film niet man
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Color Purple
Beloved
Ocean's Thirteen
- Purple Rainquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem maar zeven films met Rain in de titel.
In dat geval bouw ik wel een nieuwe. Als het voor 19:15 is tenminste.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef ThaTim het volgende:
Mits ik goed heb, ik heb even geen tijd om nieuwe vraag te maken.
Vertaling: Ik ben een paint vraag aan het voorbereidenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In dat geval bouw ik wel een nieuwe. Als het voor 19:15 is tenminste.
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertaling: Ik ben een paint vraag aan het voorbereiden
wutquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Neeik heb geen internet, dus doe maar niet.....
Tsja wel op mn mobiel, maar daar is painten zo moeilijk opquote:
ThaTim +1quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef ThaTim het volgende:
Mits ik goed heb, ik heb even geen tijd om nieuwe vraag te maken.
quote:Ted: I have this phobia about having my body penetrated surgically. You know what I mean?
quote:Allegra: So how does it feel?
Ted: What?
Allegra: Your real life. The one you came back for.
Ted: It feels completely unreal.
Allegra: You're stuck now, aren't ya? You want to go back to the Chinese restaurant because there's nothing happening here. We're safe. It's boring.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef picodealion het volgende:
Dus toch. Die durf ik niet te kijken.
Iemand die zon script schrijft zal wel n verneukte jeugd hebben gehad denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben al niet zo van de martelfilms, en naar wat ik gelezen heb is deze toch wel vrij heftig.
Ach ze overdrijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben al niet zo van de martelfilms, en naar wat ik gelezen heb is deze toch wel vrij heftig.
Trivia van welke filmquote:On Thedesk in his lair is a rare Rubik Diamond puzzle in an unsolved state being used as a paperweight.
Ik kreeg vandaag de Blu-Ray Box binnen met o.a. deze film (dit is meteen een hintquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:00 schreef picodealion het volgende:
Dat zijn gewoon vragen die ik instant moet weten, maar helaas.
quote:
Net te laatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:10 schreef picodealion het volgende:
Ohnee, het is een The ..
The Joker wellicht? (Batman dus)
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:22 schreef RanTheMan het volgende:
Is dat wederom iemand uit two guys, a girl and pizza place?
quote:
Ik weet het vrij zeker eigenlijk. Nieuwe vraag dan maar. Mag ik 7 acteurs uit de Lethal weapon reeks?quote:
Het is iig die ene waar dat aquarium aan stukken geschoten wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef DragonFodder het volgende:
Dan is het twee, want dat blondje is Patsy Kensit volgens mij.
Mel Gibsonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik weet het vrij zeker eigenlijk. Nieuwe vraag dan maar. Mag ik 7 acteurs uit de Lethal weapon reeks?
Bij de laatste zit je nog ver van de titel afquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:05 schreef DragonFodder het volgende:
Bad company
Dogma
Madagascar
Death at a funeral
En die film waarin ie een standup comedian speelt ie dood gaat. Iets met life... Kut.
Good headerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:10 schreef ShaoliN het volgende:
Longest yard
Jay & Silent Bob strike back
Nurse betty
Dr Dolittle
quote:He was voted Personality of the year at the TV Quick awards in London, England, UK. [4 September 2000]
Studied History at Christ's College, Cambridge.
In contrast to his characters, he is a soft-spoken, gentlemanly Cambridge man who considered pursuing a PhD before going into comedy.
Nee.quote:
quote:He considers Peter Sellers to be his greatest influence.
In 2004 he appeared on the "Howard Stern Show" as himself and went into character on camera.
He is good friends with professional wrestler John Cena.
He has been a lifelong fan of professional wrestling.
lolquote:
Zitten nog wel wat bekende films tussen.quote:
2quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:15 schreef Michelangelo2 het volgende:
John Malkovich? oftewel geen idee.
Dat was Cyrusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:15 schreef Michelangelo2 het volgende:
John Malkovich? oftewel geen idee.
quote:
SAMofSOK +1quote:
Ninja edit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:54 schreef picodealion het volgende:
M. Night Shyamalan twist ending van de week. Ik zou zweren dat Machete goed was.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ben je al wakker pico? Die is goed
oh, blijkbaar welquote:
Ik had eerst je verkeerde antwoord gequote.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Er stond eerst je Planet Terror quote. Wakkerder dan julliequote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:02 schreef picodealion het volgende:
Is de film origineel in zwartwit?
quote:
Johquote:
The man who shouldn't have a face ?quote:
dyonvbaal + 1quote:
quote:A genius billionaire playboy philanthropist
Iron Man ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij zal wel veel te makkelijk zijn, maar omdat ik zo leuk vind...
Welke film?
[..]
close but no cigarquote:
Si senorquote:
film?quote:Kevin Costner's second movie with Dennis Hopper in a major supporting role
Dat was de eerste. Dit is een film uit 2008.quote:
quote:
Nog 3 te gaan, die kleine rolletjes, tsja ik probeerde net zelf 7 films op te noemen, maar lukte niet directquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef picodealion het volgende:
Planet Terror
From Dusk Till Dawn
poeh het zijn er echt honderden maar allemaal van die kleine rolletjes.
Je maakt de 7 vol, opvallend dat niemand XxX noemtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:25 schreef Asap het volgende:
Once Upon a time in Mexico![]()
Desperado![]()
From Dusk till Dawn![]()
Spy Kids?![]()
Planet Terror?![]()
Con Air![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |