tsjaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Asap het volgende:
[..]
Harry Potter, maar dan weet ik het nog niet
quote:
quote:
Geweldige rol van haarquote:
Johnny Galecki ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:44 schreef RanTheMan het volgende:
er zitten ook 2 cameo's in van ehm nogal gerelateerde personen, 1 van die is ook goed
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de hand liggender, iets met het midden van een woordquote:
Je zei gerelateerd en ik dacht big bang theoryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de habd ligender, iets met het midden van een woord
ik snap m nog steeds nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je zei gerelateerd en ik dacht big bang theory
rABBAt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de hand liggender, iets met het midden van een woord
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:12 schreef picodealion het volgende:
Is dat dat joch uit de laatste Narnia?
Agnetha nog, die andere dame weet ik niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Gillingham het volgende:
Die letters in ABBA, staan voor achternamen van vier Zweden. Twee dames en twee heren. Geen benul hoe ze heten, maar er zal vast een -son bij zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |