straks snap je hoe ver jullie er van af zittenquote:
Dat moet wel.quote:
ja goed,quote:
Duidelijk Spirited Away, cultuurbarbaren hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef bobflob het volgende:
keyword: bathhouse, ghost train, bad smell
Yup.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
is dat niet gewoon castle rock entertainment oid?
Doe geen moeite hoor, ik hou totaal niet van Anime....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
ff geduld ik probeer een amine vraag samen te stellen omdat jullie dat allemaal kennelijk zo mooi vinden, maar heb dr geen reet verstand van
Waar leid je dat uit af? Hoewel er erg sterke anime's zijn, ben ik alles behalve een anime fan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
ff geduld ik probeer een amine vraag samen te stellen omdat jullie dat allemaal kennelijk zo mooi vinden, maar heb dr geen reet verstand van
Als je het dan over de Spirited Aways onder de anime's heb, dan hoor ik daar in ieder geval niet bijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
+1quote:
Wakker blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:03 schreef DragonFodder het volgende:
Gezien de quote, al kan ik me de 8.6 rating niet voorstellen: Neverending Story 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |