tsjaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Asap het volgende:
[..]
Harry Potter, maar dan weet ik het nog niet
quote:
quote:
Geweldige rol van haarquote:
Johnny Galecki ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:44 schreef RanTheMan het volgende:
er zitten ook 2 cameo's in van ehm nogal gerelateerde personen, 1 van die is ook goed
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de hand liggender, iets met het midden van een woordquote:
Je zei gerelateerd en ik dacht big bang theoryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de habd ligender, iets met het midden van een woord
ik snap m nog steeds nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je zei gerelateerd en ik dacht big bang theory
rABBAt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ben toch erg benieuwd hoe je daar op komt, maar nee, volgens mij zit die dr niet in, iets voor de hand liggender, iets met het midden van een woord
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:12 schreef picodealion het volgende:
Is dat dat joch uit de laatste Narnia?
Agnetha nog, die andere dame weet ik niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Gillingham het volgende:
Die letters in ABBA, staan voor achternamen van vier Zweden. Twee dames en twee heren. Geen benul hoe ze heten, maar er zal vast een -son bij zitten.
te makkelijk hequote:
Wie? Ik ken die hele film niet manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
te makkelijk he
@ PICO en had ik gelijk, das uiteraard deze baas:
[ afbeelding ]
anni fridquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef Asap het volgende:
[..]
Agnetha nog, die andere dame weet ik niet...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wie? Ik ken die hele film niet man
Jerryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
te makkelijk he
@ PICO en had ik gelijk, das uiteraard deze baas:
[ afbeelding ]
Schaam je.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wie? Ik ken die hele film niet man
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Color Purple
Beloved
Ocean's Thirteen
- Purple Rainquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem maar zeven films met Rain in de titel.
In dat geval bouw ik wel een nieuwe. Als het voor 19:15 is tenminste.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef ThaTim het volgende:
Mits ik goed heb, ik heb even geen tijd om nieuwe vraag te maken.
Vertaling: Ik ben een paint vraag aan het voorbereidenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In dat geval bouw ik wel een nieuwe. Als het voor 19:15 is tenminste.
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertaling: Ik ben een paint vraag aan het voorbereiden
wutquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Neeik heb geen internet, dus doe maar niet.....
Tsja wel op mn mobiel, maar daar is painten zo moeilijk opquote:
ThaTim +1quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef ThaTim het volgende:
Mits ik goed heb, ik heb even geen tijd om nieuwe vraag te maken.
quote:Ted: I have this phobia about having my body penetrated surgically. You know what I mean?
quote:Allegra: So how does it feel?
Ted: What?
Allegra: Your real life. The one you came back for.
Ted: It feels completely unreal.
Allegra: You're stuck now, aren't ya? You want to go back to the Chinese restaurant because there's nothing happening here. We're safe. It's boring.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef picodealion het volgende:
Dus toch. Die durf ik niet te kijken.
Iemand die zon script schrijft zal wel n verneukte jeugd hebben gehad denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben al niet zo van de martelfilms, en naar wat ik gelezen heb is deze toch wel vrij heftig.
Ach ze overdrijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben al niet zo van de martelfilms, en naar wat ik gelezen heb is deze toch wel vrij heftig.
Trivia van welke filmquote:On Thedesk in his lair is a rare Rubik Diamond puzzle in an unsolved state being used as a paperweight.
Ik kreeg vandaag de Blu-Ray Box binnen met o.a. deze film (dit is meteen een hintquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:00 schreef picodealion het volgende:
Dat zijn gewoon vragen die ik instant moet weten, maar helaas.
quote:
Net te laatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:10 schreef picodealion het volgende:
Ohnee, het is een The ..
The Joker wellicht? (Batman dus)
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:22 schreef RanTheMan het volgende:
Is dat wederom iemand uit two guys, a girl and pizza place?
quote:
Ik weet het vrij zeker eigenlijk. Nieuwe vraag dan maar. Mag ik 7 acteurs uit de Lethal weapon reeks?quote:
Het is iig die ene waar dat aquarium aan stukken geschoten wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef DragonFodder het volgende:
Dan is het twee, want dat blondje is Patsy Kensit volgens mij.
Mel Gibsonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik weet het vrij zeker eigenlijk. Nieuwe vraag dan maar. Mag ik 7 acteurs uit de Lethal weapon reeks?
Bij de laatste zit je nog ver van de titel afquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:05 schreef DragonFodder het volgende:
Bad company
Dogma
Madagascar
Death at a funeral
En die film waarin ie een standup comedian speelt ie dood gaat. Iets met life... Kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |