Oeh is het Mean Girls of Clueless ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
Ik ken maar 1 donna zo uit mn hoofd maar die durf ik niet te posten omdat jullie er dan achter komen wat ik wel leuk vind ipv franse en anime films
Erger dan Bollywood wordt het toch al niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
Ik ken maar 1 donna zo uit mn hoofd maar die durf ik niet te posten omdat jullie er dan achter komen wat ik wel leuk vind ipv franse en anime films
Jenna Jameson kennen we allemaal wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
Wat houdt je tegen? Deze actrice staat immers niet bekend om haar Franse films of anime's.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
weddenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Erger dan Bollywood wordt het toch al niet meer
Uitgerekend Mama Mia doet 't 'm...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
Yes i've been broken harted, meryl streepsince the day we parted...
Vond t tegen alle verwachtingen in, een uiterst vermakelijke filmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Uitgerekend Mama Mia doet 't 'm...
Exact de reden om haar te kiezen. Ik dacht die verwachten ze niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:09 schreef Dopekoe het volgende:
Flauw....
Die wilde ik ook noemen, maar vond het te onwaarschijnlijk omdat ik haar zelf genoemd had...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Pierce Brosnan... en toen hield het op voor mij
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:12 schreef Asap het volgende:
Amanda Seyfried![]()
Pierce Brosnan![]()
Colin Firth![]()
Nog zo'n Scandinaviër die hier altijd langs komt, vergeet zijn naam altijd...![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
mads mikkelsen?veel moeilijker te spellen
nog 1 volgens mij, en die kennen jullie ook allemaal welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef Gillingham het volgende:
Een betere poging:
Stellen Skarsgaard. - Stellan Skarsgård![]()
Die jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stellan Skarsgard met een rondje op de tweede A in z'n achternaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |