Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, een goede antwoord die precies op mij aansluit.
Sollicitatie is mondeling. Dan kom je overal mee weg, hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef Copycat het volgende:
Neuh ... Solliciteren is nog geen baan.
Nou ja, de eerste sollicitatie zal per brief zijn, maar daarna zijn het altijd gesprekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:54 schreef Copycat het volgende:
Van A Tot Z mondeling, bij een functie die schriftelijke kwaliteiten vereist?
Het is maar voor de Partij van de Dieren, hoor. Ik denk niet dat die een heel fractiebureau hebben en een Presidium en zo.quote:
Citaat? Asjeblieft?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:05 schreef Sjapoela het volgende:
''Wat schertst mijn verbazing''...... In mijn eigen OP nog wel
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef Sjapoela het volgende:
...........
Wat schertst zijn verbazing, de hele wc pot is ondergezeken, luchtverfrisser ligt ergens in een hoekje, en het rolletje wc-papier is op, terwijl nergens een nieuwe te bekennen is...
...............
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:18 schreef gekstehenkie het volgende:
de bank zegt dat je inofficieus wel mag verhuren..zo lang je je lasten maar betaald!!
en helaas kreeg ik dat niet op papier..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef FreeAsABird het volgende:
Ik ben gelukkig gezegend met een hoog livimo, ik kan het je verzekeren. dat wordt ook saai
De toekomst??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).
Ben ik de enige die vreest voor de toekomst van de overheidsnotities?
Ik snapte het niet. Tot ik terugklikte: uit het forum SEX. Ach, natuurlijk.quote:
Babykleding om je vingers bij af te likkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mayootje. . ., strikje, lintje en speldje voor in t haar![]()
Het regent, het regent....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Ik ben dat op de man gezever echt strontbui. Kan daar niks aan gedaan worden?
Met de schrijver van jouw quote hadden we in 't vorige topic nog die hele discussie... Nederlands is niet zijn moedertaal en het verschil tussen de en het blijft voor hem moeilijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).
Ben ik de enige die vreest voor de toekomst van de overheidsnotities?
Dan vind ik dat zijn Nederlands best goed is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Met de schrijver van jouw quote hadden we in 't vorige topic nog die hele discussie... Nederlands is niet zijn moedertaal en het verschil tussen de en het blijft voor hem moeilijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan vind ik dat zijn Nederlands best goed is.
quote:Op donderdag 22 september 2011 07:48 schreef Linkiss het volgende:
Wat is sluipreclame en wat houdt "eliteschool" in?
En dat terwijl ze anderhalve pagina lang gewezen is op de domme spelling van sluikreclame...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik zal het je wel even uitleggen.
Sluipreclame is een soort reclame waarbij je niet doorhebt dat het reclame is. Bijvoorbeeld dat in een videoclip er in wordt gezoomd op het merkje van een zonnebril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |