Dat had te maken met het onderstel, die waren van de AMX-en gelijk, daarom voerden wij de AMX 13, AMX PRA en AMX PRI in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen wel as ussual politieke keuzes zijn geweest.
Bakbeesten waren dat zeg, en een benzineslurpers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:17 schreef Nibb-it het volgende:
Mijn opa is mechanieker geweest van/op (?) de Centurions. Zal eens vragen waar hij zat.
Maar wel machtig mooie apparatenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Clan het volgende:
[..]
Bakbeesten waren dat zeg, en een benzineslurpers.
Allemaal verleden tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel machtig mooie apparaten
Die is in de media al vaak zat 'tank' genoemd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Allemaal verleden tijd![]()
We hebben nu alleen die CV 90, die lijkt wel een beetje op een tank qua uiterlijk, misschien dat we er wat mensen mee voor de gek kunnen houden
Pantserhouwitsers werden/worden ook vaak tank genoemd, het is maar wat je wil, zolang de mensen die ermee te maken hebben maar beter wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die is in de media al vaak zat 'tank' genoemd.
Lekker hypocriet, jij noemt 11AMB ook gewoon 11LMB.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Pantserhouwitsers werden/worden ook vaak tank genoemd, het is maar wat je wil, zolang de mensen die ermee te maken hebben maar beter weten
Dat is dan niet hypocriet maar consequent, ik zeg ook: "Zolang de mensen die ermee werken maar beter weten"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:24 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Lekker hypocriet, jij noemt 11AMB ook gewoon 11LMB.
Ik word al de hele dag gebeld!quote:
Meh zolang er een rupsband en een loop op zit vindt de media dat het een tank is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Pantserhouwitsers werden/worden ook vaak tank genoemd, het is maar wat je wil, zolang de mensen die ermee te maken hebben maar beter weten
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meh zolang er een rupsband en een loop op zit vindt de media dat het een tank is.
Jij weet dus niet beter, terwijl je wel beter zou moeten weten, als ex-defensie medewerker. Jammer, maar helaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is dan niet hypocriet maar consequent, ik zeg ook: "Zolang de mensen die ermee werken maar beter weten"![]()
11AMB is trouwens een containeruitdrukking.
Je projecteert je gedrag nu op mij, dat moet je niet doen, jouw gebrek van de Engelse taal en het feit dat je de nieuwe kleren van de keizer mooi vindt heeft vooral te maken met narcisme en zelfcensuur. als ex defensiemedewerker hoef ik niet meer aan zelfcensuur te doen en als de keizer in zijn nakie loopt dan zeg ik dat gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jij weet dus niet beter, terwijl je wel beter zou moeten weten, als ex-defensie medewerker. Jammer, maar helaas.
Ja dat welquote:
Kerel, je spoort totaal niet. Ik doe allesbehalve aan zelfcensuur. Mijn Engelse taalbeheersing is hoogstwaarschijnlijk een heel stuk beter dan de jouwe. Kun je wel met bullshit komen over de keizer z'n kleding en je containerbegrippen, feit is en blijft dat 11AMB en 11LMB twee wezenlijk verschillende dingen zijn en jij blijft aan het kortste eindje trekken zolang je dat ontkent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef Clan het volgende:
[..]
Je projecteert je gedrag nu op mij, dat moet je niet doen, jouw gebrek van de Engelse taal en het feit dat je de nieuwe kleren van de keizer mooi vindt heeft vooral te maken met narcisme en zelfcensuur. als ex defensiemedewerker hoef ik niet meer aan zelfcensuur te doen en als de keizer in zijn nakie loopt dan zeg ik dat gewoon
Je begrijpt mijn punt nog steeds niet en blijft hangen in herhaling. Ik laat het hierbij, dit zijn twee monologen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Kerel, je spoort totaal niet. Ik doe allesbehalve aan zelfcensuur. Mijn Engelse taalbeheersing is hoogstwaarschijnlijk een heel stuk beter dan de jouwe. Kun je wel met bullshit komen over de keizer z'n kleding en je containerbegrippen, feit is en blijft dat 11AMB en 11LMB twee wezenlijk verschillende dingen zijn en jij blijft aan het kortste eindje trekken zolang je dat ontkent.
Je punt is fout.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt nog steeds niet en blijft hangen in herhaling. Ik laat het hierbij, dit zijn twee monologen.
Hier ook. Een beetje the big bang theory kijken en huiswerk maken. Gij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef Erasmo het volgende:
Rustige woensdagavond hier op de kazerne...
Zit net lekker. Helaas kan ik dan de tv net niet zien. Is de film het kopen waard?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Hmm, Nicole Kidman ziet er niet slecht uit in "Australia". Nu op 5.
"Door de film te kopen ondersteun je de makers van deze film".quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit net lekker. Helaas kan ik dan de tv net niet zien. Is de film het kopen waard?
Maar is deze ook echt het kijken waard?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Door de film te kopen ondersteun je de makers van deze film".
Altijd dus.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar is deze ook echt het kijken waard?
Bedoel je nou te zeggen dat ik een homo benquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar is deze ook echt het kijken waard?
samthegreat5: Behalve nicole kidman
Nope samthegreat5 = editquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat ik een homo ben
quote:
Overigens ingegeven door Nibb-it hier..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh zooo.
Verkeerde interpretatie.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh zooo.
Verkeerde interpretatie.
...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Overigens ingegeven door Nibb-it hier..
Studeren en inpakken voor morgen, staat een lange rit voor de boeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hier ook. Een beetje the big bang theory kijken en huiswerk maken. Gij?
Nouja, ik snapte hem nietquote:
Oh, bedoelde het met m'n post niet zo, maar Nibb-it heeft wel gelijk trouwensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, ik snapte hem niet.
Toen vroeg ik het aan Nibb-it, die zei dat je misschien suggereerde dat ik een homo was.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh, bedoelde het met m'n post niet zo, maar Nibb-it heeft wel gelijk trouwens
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nah, ik had het ook op de man kunnen spelenquote:
fpsr?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:07 schreef Nibb-it het volgende:
Zo nieuw systeem zit in elkaar, gaat prima tot nu toe. Trek tussen de 110 en 120 fps in Battlefield.
En nu Crysis Warhead op maxquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:07 schreef Nibb-it het volgende:
Zo nieuw systeem zit in elkaar, gaat prima tot nu toe. Trek tussen de 110 en 120 fps in Battlefield.
dan deze http://www.3dmark.com/quote:
googlet*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, ik had het ook op de man kunnen spelen
* Samthegreat5 googled 'op de man spelen'
mierenneukT*quote:
Goed plan.quote:
net op.quote:
Als ik thuis ben maar eens doorlezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
Het (voorlopig) SBK is bekend. 1 procent erbij!!
Pas op voor de bevorderingstopquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef hoogvlieger het volgende:
Nou nou dat word cashen. Tegen die tijd dat het ingaat hoor ik bevorderd te worden dus salarisverhoging tot en met
Context plz?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Yesss.. in regenwormen lopen hakken vanmiddag
Morgen in slakken en mosselen..
Helft volgende week mogen we pas in iets substantieels hakken..
Jij denkt dus dat NatRes personeel onder het SBK gaat vallen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef hoogvlieger het volgende:
Nou nou dat word cashen. Tegen die tijd dat het ingaat hoor ik bevorderd te worden dus salarisverhoging tot en met
Ik heb vanmiddag al een "supertje" op tijdens mijn werkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Erasmo het volgende:
Dadelijk een burgertje scoren op Arnhem CS als ik tijd heb.
En dat is brabo voor wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al een "supertje" op tijdens mijn werk
Dat is geen brabo maar schijnbaar iets Geldermalsens, mijn standplaatsquote:
ALLES is smaakvoller dan Paresto.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is geen brabo maar schijnbaar iets Geldermalsens, mijn standplaats
Maar het is een friet speciaal en een frikandel speciaal voor maar ¤3,50
Wellicht goedkoper en smaakvoller dan Paresto?
CAO is toch gewoon hetzelfde. Bouw toch ook gewoon pensioen via def enzo. SBK is toch krijgsmachtbreed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat NatRes personeel onder het SBK gaat vallen?
Biologie, Universiteit, Practicum, Blauwe latex handschoenenquote:
Check en check.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is geen brabo maar schijnbaar iets Geldermalsens, mijn standplaats
Maar het is een friet speciaal en een frikandel speciaal voor maar ¤3,50
Wellicht goedkoper en smaakvoller dan Paresto?
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Check en check.
@sam: Eet smakelijk met de mossels
Jij hebt heel vaak Paresto gegeten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ALLES is smaakvoller dan Paresto.
Dat heeft ze zeker met al die reuniesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jij hebt heel vaak Paresto gegeten?
Leuker? Wat is er leuker aan dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef EllaN het volgende:
Ik stuur gewoon normale kaarten hoor. Veel leuker.
Niets zo onpersoonlijk als een digitale ansichtkaart vind ik. Met gelegenheden vind ik het altijd veel leuker om een leuke kaart te zoeken en er echt wat in te schrijven. Met een penquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leuker? Wat is er leuker aan dan?
Pfffffff, heb met de kerst ook een beetje compassie voor de chauffeurs van TNTquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niets zo onpersoonlijk als een digitale ansichtkaart vind ik. Met gelegenheden vind ik het altijd veel leuker om een leuke kaart te zoeken en er echt wat in te schrijven. Met een pen. En een tekening vaak
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef EllaN het volgende:
Ik zal de H&M bestellingen beperken om je tegemoet te komen.
Hoe idioot moet je ook zijn om zo'n rotzooi te gebruiken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef EllaN het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)ok-in-duitsland.html
Wtf is dit?! Bah.. Echt eng.
Echt.. Dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoe idioot moet je ook zijn om zo'n rotzooi te gebruiken...
De mens op zich is héél dom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Echt.. Dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen.
Hehe inderdaad, kijk maar eens op bepaalde fora hier op Fok rondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De mens op zich is héél dom.
Daar reageer ik zelden opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, kijk maar eens op bepaalde fora hier op Fok rond
Hebben jullie ook wel eens in de sneeuw geoefend?quote:
Yep, 3 weken in Noorwegen een zgn "wintertraining" heb daar zelf aan meegedaan als deels "nonex" en deels als onderdeel van de Cie paraat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook wel eens in de sneeuw geoefend?
Ik wist niet dat ze ook oefenden in Oostenrijk, of was dat incidenteel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, 3 weken in Noorwegen een zgn "wintertraining" heb daar zelf aan meegedaan als deels "nonex" en deels als onderdeel van de Cie paraat.
Idem een oefening op de grens met Duitsland en Oostenrijk in de winter. Mét heli's.
Dat was incidenteel, was eind 1994. Heb er nog foto's van.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook oefenden in Oostenrijk, of was dat incidenteel?
Geen bagger kopen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef Thaboel het volgende:
Toch maar een 2e schermpje erbij. Film kijken+huiswerk maken
Ik luister niet naar samquote:
Ik zal het aan hem vertellen zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
ER, drinkt je vanavond wel een borrel op je naamgenoot? Het is vandaag zijn sterfdag.
Mogguh! ff een kop koffie en ontbuiten en zo laatste dagje school.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal het aan hem vertellen zo.
Ben muisje aan het apporteren met Stalin... vindt ER niet zo leuk aangezien hij pas om 1:30 in bed lag
Maar we houden nog wel van je hoorquote:
quote:
Rond welke tijd is het "Operatie Stofwolk" bij jullie?quote:
1345, ik herhaal 1345quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rond welke tijd is het "Operatie Stofwolk" bij jullie?
Dan ligt hij dus al meer dan 6 uur in zijn nest te meuren, volgens mij is zijn rode baret vaal aan het wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal het aan hem vertellen zo.
Ben muisje aan het apporteren met Stalin... vindt ER niet zo leuk aangezien hij pas om 1:30 in bed lag
Denk dat hij nu gewoon weer hard aan het werk is hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan ligt hij dus al meer dan 6 uur in zijn nest te meuren, volgens mij is zijn rode baret vaal aan het worden
ja ik had al zoiets op nu.nl gezien. Hoelaat en tegen wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: komende zaterdagnacht speelt Nederland in de WK finale Honkbal.
Nog niet bekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja ik had al zoiets op nu.nl gezien. Hoelaat en tegen wie?
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:06 schreef AchJa het volgende:
zo, het spul staat weer op de boot, nu naadloos overgaan in de andere oefening.
Ben nu de nieuwe en oude sbk aan het vergelijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoord
Nou, dikke mik. Uiteraard niet met terug werkende kracht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoord
Nee, per 01-03-2012.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dikke mik. Uiteraard niet met terug werkende kracht.
En dat biertje zit wel goed.
Ja, we zullen eens twee jaar CAO loos overbruggen... En wat gaat er weer af? Meer ziektekosten ofzo? Dus leveren we weer in.quote:
Heb je afgelopen week niet gezien op de apenrots, of zat je in het aquarium?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, we zullen eens twee jaar CAO loos overbruggen... En wat gaat er weer af? Meer ziektekosten ofzo? Dus leveren we weer in.
Volgende week eens kijken wat onze Duitse collega's er van bakken.
Enne proost!
De Mythos is op bij de shop... noodgedwongen aan de Amstel.![]()
Een tekenende quote van Defensie:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, we zullen eens twee jaar CAO loos overbruggen... En wat gaat er weer af? Meer ziektekosten ofzo? Dus leveren we weer in.
Volgende week eens kijken wat onze Duitse collega's er van bakken.
Enne proost!
De Mythos is op bij de shop... noodgedwongen aan de Amstel.![]()
Proost op de sterfdag van je naamgenoot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen nog een dag werken, en dan zondag weer vrij
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Proost op de sterfdag van je naamgenoot.
Dat is idd een hele stuntquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Morgen om 2350 toch nog de finale WK Honkbal te zien op NL1. Nederland tegen Canada of Cuba.
Zeker weten! Ben dan ook blij dat het dus toch nog op tv te zien is!quote:
Ben benieuwd hoeveel kijkers het trekt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Morgen om 2350 toch nog de finale WK Honkbal te zien op NL1. Nederland tegen Canada of Cuba.
Je bent je bril kwijt?quote:
Ik ga zeker kijken, heb me nooit in dat honkbal verdiept, maar dit zou wel eens een flinke boost kunnen zijn voor die sport in NLquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten! Ben dan ook blij dat het dus toch nog op tv te zien is!
Ik had toch liever gehad dat dit komend weekend zou gebeuren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken, heb me nooit in dat honkbal verdiept, maar dit zou wel eens een flinke boost kunnen zijn voor die sport in NL
Volgende week Cobraquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had toch liever gehad dat dit komend weekend zou gebeuren.
Whisky, sigaar.......
Ik dacht dat we de Griekse economie gingen steunen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgende week Cobra
Duits bier!
En....Duitse worst!
uhmmm, dat was me ff ontgaan, ff morgen mijn PS vragen. Die ligt te maffenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we de Griekse economie gingen steunen?
Of heb je je secretaresse nog niet gesproken?
Je koude voeten onder in haar rug zetten. Meteen wakker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhmmm, dat was me ff ontgaan, ff morgen mijn PS vragen. Die ligt te maffen
ik ga m'n warme Noorse sokken nu niet meer uittrekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je koude voeten onder in haar rug zetten. Meteen wakker.
******quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik ga m'n warme Noorse sokken nu niet meer uittrekken
SKisokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik ga m'n warme Noorse sokken nu niet meer uittrekken
Ok dan. mietje!quote:
Ik draag geen Noorse sokken.quote:
Juist, daarom ditquote:
Flikker op! Jij ging vrijwillig op de foto met een PSV shirt.quote:
Weet je zeker dat je niet ziek bent?quote:
quote:
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flikker op! Jij ging vrijwillig op de foto met een PSV shirt.
Moet ik het bewijs posten of hou je de eer aan je zelf?quote:
Ik ga nu toch twijfelen of ik nog wel iets met je te maken wil hebben.!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Verklaar me maar voor gek, maar tijdens het rijden is ook dit nummer een heelrijke meezinger
Ik niet! Heb m'n telefoon nodig om het te filmen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef m.k het volgende:
Wie waarschuwt Lotusss dat ze de ambu alvast belt?
Ik bespaar haar de moeite, die bel ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef m.k het volgende:
Hou de p2000 monitor maar in de gaten.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef m.k het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga nu toch twijfelen of ik nog wel iets met je te maken wil hebben.!
Zet ff wildfm op met de wildweekendmix dat is pas peppie!quote:
Neen, Radio 2 blijf ik trouw!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zet ff wildfm op met de wildweekendmix dat is pas peppie!
Ja, 100% NLquote:
quote:
+1 Dan heb je een betere zender.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luister ik niet naar, enkel radio 2.
Nu al!? Da's toch pas over 2 maanden?quote:
Als het er toch al zo vroeg overgaat: SR2011 meet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu al!? Da's toch pas over 2 maanden?
Leiden, present, hotelletje boeken!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als het er toch al zo vroeg overgaat: SR2011 meet?
19-12 in Leiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als het er toch al zo vroeg overgaat: SR2011 meet?
Volgens mij reeds begonnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu al!? Da's toch pas over 2 maanden?
Luister jij dan met 10 maanden vertraging?quote:
Staat in de agendaquote:
De hype op radio 2 is al bezig schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luister jij dan met 10 maanden vertraging?
quote:
Maar ik durf te wedden dat de top2000 nog niet is begonnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De hype op radio 2 is al bezig schat
Dat zeg ik ook niet, maar men werkt er wel al aan, en je hoort ook de beste "covers" uit die top 2000 momenteel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik durf te wedden dat de top2000 nog niet is begonnen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar men werkt er wel al aan, en je hoort ook de beste "covers" uit die top 2000 momenteel.
Niet!?quote:
En supermarkt medewerkersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor alle TNT en defensie medewerkers![]()
Te laat voor dequote:
Correct. Het is inderdaad te laat voor dequote:
ik erken m'n vaudtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Het is inderdaad te laat voor de
Goed dat je dat erkend.
Nu kan ik gerust gaan slapen.
Gelukkig hebben wij deze manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk ThaBoel, dit kennen ze nu dus niet in 020![]()
quote:
Ik ben vast wel in de buurtquote:
quote:
Ik werk daarquote:
dat is "stadse muziek" van beuven de rivierenquote:
Moet niet, kan wel.quote:
Nee, niet gezien. Wel bekende naam, en mooi liedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet niet, kan wel.
Btw, oude klassieker, ooit gezien?
Mooie film!!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet niet, kan wel.
Btw, oude klassieker, ooit gezien?
Mooie film!!!
Je moet de film eens zien, echt mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Wel bekende naam, en mooi lied.
Biertje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:53 schreef Braamyo het volgende:
Ik was weer in de verbindingen !!!
Nu @ bed
Ok, heb ik weer een film erbij die ik is een keer moet kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
Je moet de film eens zien, echt mooi
Hoi Sam ik ook grquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik wil slapen ofzo
Ik zat bij de shelters, die drie die het meest rechts stonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Heb je afgelopen week niet gezien op de apenrots, of zat je in het aquarium?
Ahh vandaar, daar ben ik alleen geweest om mijn schot te evaluerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zat bij de shelters, die drie die het meest rechts stonden.
Ik las het.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:12 schreef rubje het volgende:
[..]is wel het minste wat ik kan doen met al die aandacht van afstand...
Friet bakken vanavondquote:
Eerst zo Ajax - AZ kijken en daarna PSV - Utrecht. Handig, voetbalzender als "zender van de week/maand" bij Ziggoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Friet bakken vanavond
En ere-divisie live kijken.
Gelukig is een nieuwe binnenband echt maar een paar eurotjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef m.k het volgende:
Groot ijzer voorwerp door mijn nieuwe fietsbanden heen
Voetbalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef Lotusss het volgende:
Eerst zo Ajax - AZ kijken en daarna PSV - Utrecht. Handig, voetbalzender als "zender van de week/maand" bij Ziggo
Fiets kopen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef m.k het volgende:
Groot ijzer voorwerp door mijn nieuwe fietsbanden heen
Nee fiets doet het nog wel.quote:
Ik zit nu Strictly Come Dancing te kijken op BBC1... is dat beter???quote:
Als je toevallig een slijptol oid heb, dr staat nog een fiets van mij aan de apothekersdijk waar ik de sleutel van kwijt ben XDquote:
Het voetbal was niet leuk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit nu Strictly Come Dancing te kijken op BBC1... is dat beter???
Ajax stond al met 1-0 achter... vind ik leuk zatquote:
in comperison to voetbal?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit nu Strictly Come Dancing te kijken op BBC1... is dat beter???
lol !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ajax stond al met 1-0 achter... vind ik leuk zat
Broertje is voor Ajax namelijk.....
Om 20:45 wel PSV kijken natuurlijkquote:
Daarvoor heb ik nou een kraantje met filter. Maar als je met ossewit frituurt moet je het vet sowieso na iedere beurt reinigen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfff, de frietuur schoonmaken is ook een klote karwei![]()
Maar hij is wel schoon nu.
Heb ik op mn werk ja, is daar 2 minuten vandaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als je toevallig een slijptol oid heb, dr staat nog een fiets van mij aan de apothekersdijk waar ik de sleutel van kwijt ben XD
You make me a sad pandaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om 20:45 wel PSV kijken natuurlijk
Ossewit nee, gewoon frituurvet van Diamant. Hadden het al een half jaar lang niet schoongemaaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nou een kraantje met filter. Maar als je met ossewit frituurt moet je het vet sowieso na iedere beurt reinigen.
In ossewit bak je nog steeds de beste friet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ossewit nee, gewoon frituurvet van Diamant. Hadden het al een half jaar lang niet schoongemaakt
Is idd uitstekend vet, echter heb ik geen zin om na 1 frituur sessie de gehele pan schoon te makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In ossewit bak je nog steeds de beste friet.
Da's evenveel als ik vandaag heb toegevoegdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, mn hardeschijven maar eens ontdaan van zo'n 60gb aan onnodige troep
Daarom een pan met een kraantje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is idd uitstekend vet, echter heb ik geen zin om na 1 frituur sessie de gehele pan schoon te maken
Zie je facebook... je mascara gaat nog erger uitlopen hoorquote:
Dan nog. Na de vette bek wil ik gewoon rusten en me niet bekommeren om het vet wat nog schoongemaakt moet wordenquote:
Dat wordt het hier nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, heeft iemand niet nog die echte defensie balaklava in de aanbieding? Heb ik nodig voor m;n werk als het straks echt koud gaat worden.
Bij 7 graden BOVEN nul vind jij het al écht koudquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, heeft iemand niet nog die echte defensie balaklava in de aanbieding? Heb ik nodig voor m;n werk als het straks echt koud gaat worden.
Ze kunnen me nog meer onzin verkopen, ik ben liever goed ingepakt als ik met 120km/p uur met linkerraam open rij.quote:
KUTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij 7 graden BOVEN nul vind jij het al écht koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |