Nee, ze hebben gewoon schijt aan Europaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef Spooky4u het volgende:
Hebben die Russen geen werkende radio ofzo?
Geen idee wat er dan gebeurt, maar als je hier nog 4x reageert dan ben je getuige van mijn 15000stequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:54 schreef RedFever007 het volgende:
Wat zou er gebeuren als die F16 dat vliegding gewoon naar beneden had geschoten![]()
Jow Spooky![]()
lang geleden dat ik jou ergens zie
![]()
Dat moeten ze gewoon eens een keer doen. De Russen komen gemiddeld om de maand ons luchtruim binnen. Weg ermee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:54 schreef RedFever007 het volgende:
Wat zou er gebeuren als die F16 dat vliegding gewoon naar beneden had geschoten![]()
Jow Spooky![]()
lang geleden dat ik jou ergens zie
![]()
Ze komen hier om te spioneren. De geblurde delen in Google Earth komen zijn fotograferen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Emi22 het volgende:
Vijfde keer dit jaar. Ik weet dat het oude bakken zijn, maar die mensen kunnen toch wel navigeren?
Noone fucks with Mother Russia.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi machtsvertoon van de Russen.
Kijk ons eens even mee kunnen doen met de grote jongens, dus fuck niet met ons.
Het wachten is totdat een land er eens wat over gaat zeggen. Schijnbaar tot nu toe nog niemand de ballen gehad
Nee, ze denken eerder: "heb je rusland weer hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi machtsvertoon van de Russen.
Kijk ons eens even mee kunnen doen met de grote jongens, dus fuck niet met ons.
Het wachten is totdat een land er eens wat over gaat zeggen. Schijnbaar tot nu toe nog niemand de ballen gehad
Reken maar dat ze in heel Europa in het broekje poepen als Rusland weer eens een gekke leider heeft met doldwaze plannen. Altijd lachen met die gasten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ze denken eerder: "heb je rusland weer hoor"
Het is dat ze nukes hebben, maar militair gezien is Europa superieur tov Rusland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Reken maar dat ze in heel Europa in het broekje poepen als Rusland weer eens een gekke leider heeft met doldwaze plannen. Altijd lachen met die gasten.
Vooral toen met die gasten die zelfs met ski's en sneeuwscooters James Bond achterna gingen. Wat een bazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |