Ik zit nu Strictly Come Dancing te kijken op BBC1... is dat beter???quote:
Als je toevallig een slijptol oid heb, dr staat nog een fiets van mij aan de apothekersdijk waar ik de sleutel van kwijt ben XDquote:
Het voetbal was niet leuk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit nu Strictly Come Dancing te kijken op BBC1... is dat beter???
Ajax stond al met 1-0 achter... vind ik leuk zatquote:
in comperison to voetbal?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit nu Strictly Come Dancing te kijken op BBC1... is dat beter???
lol !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ajax stond al met 1-0 achter... vind ik leuk zat
Broertje is voor Ajax namelijk.....
Om 20:45 wel PSV kijken natuurlijkquote:
Daarvoor heb ik nou een kraantje met filter. Maar als je met ossewit frituurt moet je het vet sowieso na iedere beurt reinigen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfff, de frietuur schoonmaken is ook een klote karwei![]()
Maar hij is wel schoon nu.
Heb ik op mn werk ja, is daar 2 minuten vandaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als je toevallig een slijptol oid heb, dr staat nog een fiets van mij aan de apothekersdijk waar ik de sleutel van kwijt ben XD
You make me a sad pandaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om 20:45 wel PSV kijken natuurlijk
Ossewit nee, gewoon frituurvet van Diamant. Hadden het al een half jaar lang niet schoongemaaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nou een kraantje met filter. Maar als je met ossewit frituurt moet je het vet sowieso na iedere beurt reinigen.
In ossewit bak je nog steeds de beste friet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ossewit nee, gewoon frituurvet van Diamant. Hadden het al een half jaar lang niet schoongemaakt
Is idd uitstekend vet, echter heb ik geen zin om na 1 frituur sessie de gehele pan schoon te makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In ossewit bak je nog steeds de beste friet.
Da's evenveel als ik vandaag heb toegevoegdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, mn hardeschijven maar eens ontdaan van zo'n 60gb aan onnodige troep
Daarom een pan met een kraantje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is idd uitstekend vet, echter heb ik geen zin om na 1 frituur sessie de gehele pan schoon te maken
Zie je facebook... je mascara gaat nog erger uitlopen hoorquote:
Dan nog. Na de vette bek wil ik gewoon rusten en me niet bekommeren om het vet wat nog schoongemaakt moet wordenquote:
Dat wordt het hier nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, heeft iemand niet nog die echte defensie balaklava in de aanbieding? Heb ik nodig voor m;n werk als het straks echt koud gaat worden.
Bij 7 graden BOVEN nul vind jij het al écht koudquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, heeft iemand niet nog die echte defensie balaklava in de aanbieding? Heb ik nodig voor m;n werk als het straks echt koud gaat worden.
Ze kunnen me nog meer onzin verkopen, ik ben liever goed ingepakt als ik met 120km/p uur met linkerraam open rij.quote:
KUTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij 7 graden BOVEN nul vind jij het al écht koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |