Een tijd les op gegevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk filmpje mbt de Fallschirmjägers, en in feite is er niet bijster veel veranderd.
0600 tot 1200.... en 1015 is meestal koffietijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou jongens. Trusten
Morgenochtend even met de werving sgt. van 40natresbat. bellen.. hopen dat ze dit keer wel opneemt. Als ze in de mail 's ochtends zegt, hoe laat 's ochtends bedoelt ze dan btw?
Want ik heb een paar keer geprobeerd te bellen maar dat was 10:15 oid.
Welterusten en veel succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou jongens. Trusten
Morgenochtend even met de werving sgt. van 40natresbat. bellen.. hopen dat ze dit keer wel opneemt. Als ze in de mail 's ochtends zegt, hoe laat 's ochtends bedoelt ze dan btw?
Want ik heb een paar keer geprobeerd te bellen maar dat was 10:15 oid.
Mooi filmpje Clan, heb je er daar meer van? Truste Samuelquote:
Waarvan? De AMX?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mooi filmpje Clan, heb je er daar meer van? Truste Samuel
Op YouTube staan er een aantal als je goed zoekt, er zullen er wel meer bij komen gezien ik steeds meer filmpjes, van vroeger, over Defensie zie op YouTube.quote:
Ondanks dat het bij de testen als zeer negatief werden beoordeeld heeft Defensie ze alleen maar aangeschaft omdat ze al ver waren in de bestellingen, meer niet, maar ze zijn ook na 15 jaar weer eruit gegaan, maar goed, veel alternatief had je toen niet.quote:
Bedankt, ik ga een spitten...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Op YouTube staan er een aantal als je goed zoekt, er zullen er wel meer bij komen gezien ik steeds meer filmpjes, van vroeger, over Defensie zie op YouTube.
Dat was Chassee, die bestaan niet meer, dat was Pantserinfanterie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog even:
Ik zie het voor het eerst, maar:Jezus..
Heb je gelijk in, de M113 was denk ik nét een generatie later.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Ondanks dat het bij de testen als zeer negatief werden beoordeeld heeft Defensie ze alleen maar aangeschaft omdat ze al ver waren in de bestellingen, meer niet, maar ze zijn ook na 15 jaar weer eruit gegaan, maar goed, veel alternatief had je toen niet.
We hadden ook de DAF, die kwam bijna tegelijkertijd binnen, die was simpel in onderhoud, die had dezelfe onderdelen als de rest van de DAF'squote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, de M113 was denk ik nét een generatie later.
Mooi acteerwerk zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog even:
Ik zie het voor het eerst, maar:Jezus..
Zullen wel as ussual politieke keuzes zijn geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Clan het volgende:
[..]
We hadden ook de DAF, die kwam bijna tegelijkertijd binnen, die was simpel in onderhoud, die had dezelfe onderdelen als de rest van de DAF's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |