quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:29 schreef Thaboel het volgende:
net thuisn brrechtit tiepten mewt t3 handfrn isgt liastig
was net terug van stappenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:31 schreef Braamyo het volgende:
omdat ik vier posts in de vorige topic kon maken met als enige woord *exactly*
En omdat ik niks beters wist...
waarom ben jij zo laat nog wakker, moet je niet lekker aan het stappen zijn? Of bij je vriend zijn ?
grijs-witte?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:12 schreef Erasmo het volgende:
Iemand die weet wat dit voor schip is?
[ link | afbeelding ]
quote:
Niet met alcohol?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef Eraser127 het volgende:
Yay, komende week komt er week een kist (Apache) binnen die een after desert inspectie krijgt. Dat wordt weer kabelbomen openknippen en met een flacon water en een kwastje alles poetsen
Ik deel je leed overigens, maar dan met zeewater ipv. woestijnzandquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Eraser127 het volgende:
ligt eraan hoe erg het is, vaan gebruiken we een mengseltje van iso, zeep en water
Nee dit is een geweldige reply?quote:
Defaitisme heeft altijd geregeerd in Nederland. Hadden we na de Eerste Wereldoorlog het gebroken geweert http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebroken_geweer ( Nederland was overigens neutraal in die oorlog ) Na de oorlog was het aanzien van de Nederlandse bevrijders hoog maar kregen we te maken met de Indiëgangers die met de nek werden aangekeken. Ondertussen waren we zowat het enigste westerse land waarvan de Amerikanen de Nederlandse ( dipli ) soldaten amper vetrouwden vanwege de linkse sentimenten in het land. Het aanzien van het leger was erg laag. Na Bosnië was het aanzien van het leger tot een minpunt gedaald en bij de zaak van Marinier Eric O. waren de meningen vooral in het nadeel van Eric O. Kapitein Kroon was het laatste slachtoffer van dat Nederlandse pessimisme.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar ik blijf erbij dat het ook met trots voor het vaderland te maken heeft. Veel Nederlanders hebben helemaal niet zo'n verbondenheid met hun vaderland. In Amerika is dat inderdaad wel eventjes anders. Veel patriotistischer ingesteld en inderdaad veel ''heroïscher''. Tolerantie, begrip en respect voor hun ''helden''. Ik zet het hier nou wel tussen haakjes omdat veel Nederlanders er zo over denken, daar zijn wij hier veel te nuchter voor.
Maar een beetje Amerikaanse stijl heroïsme zou hier niet verkeerd zijn. Daar heb je gelijk in Clan :|
Jullie hadden een familiefeest?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:01 schreef Lotusss het volgende:
Alle gasten zijn weer op weg naar huis. Nu uitpuffen van een heel gezellige dag/avond/nacht/ochtend!
Nu? Maak jij hem maar aanquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Schild het volgende:
Wanneer beginnen we het 'Algemene Bash Samthegreat5' topic?
Ja. Het is echt om te huilen hoe er hier wordt omgegaan en hoe er tegen onze militairen wordt aangekeken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Defaitisme heeft altijd geregeerd in Nederland. Hadden we na de Eerste Wereldoorlog het gebroken geweert http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebroken_geweer ( Nederland was overigens neutraal in die oorlog ) Na de oorlog was het aanzien van de Nederlandse bevrijders hoog maar kregen we te maken met de Indiëgangers die met de nek werden aangekeken. Ondertussen waren we zowat het enigste westerse land waarvan de Amerikanen de Nederlandse ( dipli ) soldaten amper vetrouwden vanwege de linkse sentimenten in het land. Het aanzien van het leger was erg laag. Na Bosnië was het aanzien van het leger tot een minpunt gedaald en bij de zaak van Marinier Eric O. waren de meningen vooral in het nadeel van Eric O. Kapitein Kroon was het laatste slachtoffer van dat Nederlandse pessimisme.
Toch niet dat weerquote:
Nee, het was mijn verjaardagsfeestje met een stel vrienden (waaronder een paar van DEF hier). We hadden gistermiddag een wijnproeverij aan huis die erg geslaagd was en 's avonds met z'n allen bij de Griek gegeten. Er zijn 3 gasten blijven slapen die dus rond half 3 vanmiddag huiswaarts gingen.quote:
Heb normaal ook een schijthekel aan OV. Maar dr de uitlaatpijp tussen de katalysator en de demper is doorgeroest dus hij moet komende week ff naar de garage.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Rij dan ook gewoon een auto in plaats van dat falen in het onrendabelen vervoer...
Dat klinkt leuk en gezellig. Een wijnproeverij heb ik ook eens gedaan, al heb ik de neiging om de fles te pakken en het glas vol te gieten. Grieks, is dat ook met die tappa, dat vind ik namelijk erg lekker en afwisselend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, het was mijn verjaardagsfeestje met een stel vrienden (waaronder een paar van DEF hier). We hadden gistermiddag een wijnproeverij aan huis die erg geslaagd was en 's avonds met z'n allen bij de Griek gegeten. Er zijn 3 gasten blijven slapen die dus rond half 3 vanmiddag huiswaarts gingen.
Daarom, de auto !!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Rij dan ook gewoon een auto in plaats van dat falen in het onrendabelen vervoer...
Ik neem aan dat het niet je DT is?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo ff mijn uniform maar eens drogen en strijken.
Na een uurtje kun je aan de drank maar als je tijdens de proeverij volle glazen drinkt zal je beoordelingsvermogen met rasse schreden achteruit gaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk en gezellig. Een wijnproeverij heb ik ook eens gedaan, al heb ik de neiging om de fles te pakken en het glas vol te gieten. Grieks, is dat ook met die tappa, dat vind ik namelijk erg lekker en afwisselend.
Kun je toch gewoon mee rijden? Oordopjes in en gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb normaal ook een schijthekel aan OV. Maar dr de uitlaatpijp tussen de katalysator en de demper is doorgeroest dus hij moet komende week ff naar de garage.
Kan idd prima mee gereden worden. Denk alleen niet dat het heel bevorderlijk is voor het deel van de auto dat nog wel helemaal heel is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:41 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon mee rijden? Oordopjes in en gaan.
Cool toch, een sportuitlaat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan idd prima mee gereden worden. Denk alleen niet dat het heel bevorderlijk is voor het deel van de auto dat nog wel helemaal heel is.
Dit heb jij behaald?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |