Ik maak niet zo vaak de LAPOquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eindelijk, mijn kans op een laposnel jongens, voor ie terug is
ja ik was ook heel serieus gezien de pagina waar we op zittenquote:
Oh, ja. Ik zal wel even kijken ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie ook een beetje onduidelijk, al die classes enzo, en er zat ook xhtml en html overal door elkaar
[..]
Ziet er ook beter uit
En lees dit ook nog even terug:
[..]
Wii is ook echt een kut ding voor de meeste spelletjes, m'n neefje had hem ook en gebruikte hem ook amper.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Pc vind ik niet zo fijn, naja iig dat ene spel amnesia the dark descent met klotebesturing
Dat spel wil ik nog uitspelen maar ik ben kapotbang
Ohja xbox wil ik ook
Ik wil allesik heb wii, en maar 2 keer gebruikt
Awh, het mag niet van jouw ouders?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef coban het volgende:
Ik lig onder de dekens zodat het niet opvalt dat ik bezig ben met ipod
Heh gadverdamme, kun je zulke posts niet voor jezelf houden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef coban het volgende:
das veel te klein johquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef coban het volgende:
Jaa die blijkt ook chill te zijnnnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wii is ook echt een kut ding voor de meeste spelletjes, m'n neefje had hem ook en gebruikte hem ook amper.
Ik heb ook een xbox.
Hallon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
Iemand zin om een welkomsttekst te typen voor UDOWU.nl?
Wel serieus aub.
Cobann loves youquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
Iemand zin om een welkomst tekst te typen voor UDOWU.nl?
Wel serieus aub.
Sorry, seksueel gefrustreerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:45 schreef coban het volgende:
DIMENS DUDE
Nou rez, ik ben dokter geweest enzo en die debiel bedacht dat ik me moet vasthouden aan 10 uur naar bed 8 uur opstaan als een hondje.
Mja ik moet het zelf weten maar mijn ouders zullen dan zeggen ja je doet het zelf enzo.
Zeikzeikzeik.
Jahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kijk nu Twilight Saga, ben ik nu emo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |