Echtwaar? Ik dacht bart.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
VET VET VET WANT:
zo heet mijn poes
Zelf bedankt natuurlijk omdat ik namelijk ....... Alexander ...... ...... heet
Ja, sinds vandaag. Ondersteuning voor iCloud en voor de update morgen naar iOS 5.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er was een update?![]()
Even laten zoeken naar nieuwe updates.
Ja, hij heeft hem gevonden, nu aan het installeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, sinds vandaag. Ondersteuning voor iCloud en voor de update morgen naar iOS 5.
Maar het lijkt zo onwaarschijnlijk en het past niet bij het onderwerp van het algemene gesprek eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dit is serieus? Ik heb al een slang en ik wil een tweede.
Vind je het niet leuk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was het ook niet van plan.
Ja zeg maar niet alexander van voornaam -------- alexander ------ ---------quote:
Nu hopen dat hij de knop besturing zal ondersteunen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hij heeft hem gevonden, nu aan het installeren.
We zullen zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu hopen dat hij de knop besturing zal ondersteunen.
Het ging over kerst en sinterklaas. Ik post wat ik wil hebben. Das ist mein gut recht zoals ze voor een programma van Alberto Stegemans zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar het lijkt zo onwaarschijnlijk en het past niet bij het onderwerp van het algemene gesprek eigenlijk.
Oooh zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja zeg maar niet alexander van voornaam -------- alexander ------ ---------
BART ALEXANDER EN DAN NOG ACHTERNAMEN OMG MOEILIJK OFWATquote:
Is goed, weet nu even niet wat er qua ajax moet gebeuren, maar zal wel even kijken. Registratie/login denk ik sowieso.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik daar morgen mee aan de slag ga, kun jij dat dan met die htaccess regelen, en wat met AJAX gaan kloten? Ik heb al een index.js bestand aangemaakt.
Zolang Infinity ward of whoever CoD maakt geen nieuwe engine ontwikkeld zal ik andere games blijven spelen.quote:
Jahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
BART ALEXANDER EN DAN NOG ACHTERNAMEN OMG MOEILIJK OFWAT
sorry
duidelijk nu?
lolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:29 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
ZIE MIJ TELEFOON HENDRIK HETEN
Black ops is de kutste CoD tot nu toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Ik wil voor sinterklaas een laptop en een ps3 met iig het spel cod black ops, dat ik dat spel nogsteeds niet gespeeld heb
Ik heb geen headset.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb jij ook van die G-keys ofzo op je headset?
LET OP! In de volgende spoiler ga ik je keihard uitlachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:29 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
ZIE MIJ TELEFOON HENDRIK HETEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |