wacht ik heb er zelf ook eenquote:
Ja, ben die dingen al sinds 2005 gewend, en toen was er nog niet zoveel ander spul op de markt.quote:
ik heb nog zo'n shuffle ook nog zo van de eerste editiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ben die dingen al sinds 2005 gewend, en toen was er nog niet zoveel spul op de markt.
Nouja, misschien kan er ook een soort van blog achtig iets komen? Dat gebruikers dan een stukje tekst ofzo kunnen submitten en dat het dan word gecontroleerd door iemand met rechten, en dat dat dan op de voorpagina komt...? Soort van lief dagboek maar dan voor iedereen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat er content geplaatst moet kunnen worden op de FP, (check index.php) In die vorm dus. Ik ga wel even kijken wat ik nog mooi kan maken.
Opgegeten boterhamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
Ik vind itunes juist geweldig
Hoe heet jullie iphone/ipod?
IPOD VAN ALEXANDRAquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
Ik vind itunes juist geweldig
Hoe heet jullie iphone/ipod?
Dat heeft er toch niets mee te maken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt Itunes audioherkenning, net zoals Buma/Stemra en in Duitsland (destijds) de GEMA. Dit kan fout gaan.
oja alexandraa, ik denk altijd in monkyyy taal maar ik vind dat echt een mooie naam enzoquote:
Het enige probleem wat ik met iTunes heb, is dat het niet reageert op die speciale knoppen op mijn Logitech MX 3200.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt Itunes audioherkenning, net zoals Buma/Stemra en in Duitsland (destijds) de GEMA. Dit kan fout gaan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
Meh ik snap dit niet.
Ik zoek op een nummer dat heet "your love means everything". In mijn muziek lijst is dit door Coldplay is gemaakt. Maar wanneer ik in iTunes store zoek, dan is Faultline de artiest.
Meh, wie legt mij dit uit?
Ik had een roze mini.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n shuffle ook nog zo van de eerste editie
Ik heb geen Itunes, lijkt me alleen logisch. (Ik heb ervaring in de Duitse muziekindustrie)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik met iTunes heb, is dat het niet reageert op die speciale knoppen op mijn Logitech MX 3200.
Ik gaf alleen een antwoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
Haifisch kappen met je baggeronzin. Koop een dagboek ofzo en zet daar je reacties neer.
Dit is dan weer geen bagger, maarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb geen Itunes, lijkt me alleen logisch. (Ik heb ervaring in de Duitse muziekindustrie)
dit wel.quote:
Werken die wel in Windows Media Player dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik met iTunes heb, is dat het niet reageert op die speciale knoppen op mijn Logitech MX 3200.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |