Sorry grapje! Ik behandel mensen naar hoe ze presteren en naar hun gedrag, niet naar afkomst of religie.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Verdorie, ik had mijn itunes aan laten staan op 1 nummer op repeat, nu is die vet vaak afgespeeld en staat die bovenaan in mijn"meest afgespeeld" lijstje, terwijl ik het nieteens zo'n heel tof nummer vind.
#FirstWorldProblems.
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Had ik ook, nu is ie 600 keer afgespeeld.
Ik vind jullie allemaal liefquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zit je te trollen. omdak je lief vind
Weet ik was maar grapjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Sorry grapje! Ik behandel mensen naar hoe ze presteren en naar hun gedrag, niet naar afkomst of religie.
Ik lust geen kaas btw
QFT en ik heb geen Apple ding in huisquote:
Soberzo de meeste standaard programma's op windowsquote:
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Soberzo de meeste standaard programma's op windows
Ik vind sowieso dat er content geplaatst moet kunnen worden op de FP, (check index.php) In die vorm dus. Ik ga wel even kijken wat ik nog mooi kan maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ehrm, eerst mag je even nog wat dingetjes mooi maken, ik ga me nu verder niet meer echt bemoeien met het client side gedoe
Ik ging liggen en dacht zo van "dit wordt hem niet"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat weet je na 10 minuten al? Knap hoor.
Je liet me schrikken. Als een eiquote:
Tsja, iPod he?quote:
Ik moest echt huillachenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:18 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Je liet me schrikken. Als een ei
iPodquote:
Volgens mij gebruikt Itunes audioherkenning, net zoals Buma/Stemra en in Duitsland (destijds) de GEMA. Dit kan fout gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
Meh ik snap dit niet.
Ik zoek op een nummer dat heet "your love means everything". In mijn muziek lijst is dit door Coldplay is gemaakt. Maar wanneer ik in iTunes store zoek, dan is Faultline de artiest.
Meh, wie legt mij dit uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |