Danku, danku. Heb de footer ook meteen sticky gemaakt, hangt hij in ieder geval niet telkens op een andere hoogte.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
BBQ, de startpagina ziet er al een stuk beter uit
Dankje!quote:
Maar het werd pas mogelijk op 1 januari 2001.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1998 WAS HET ER, DAT IS 13 JAAR GELEDE
quote:Voor Bluetooth is een frequentie uitgezocht die ook wereldwijd beschikbaar is. De 2,45GHz-band was met name voor Spanje, Japan en Frankrijk aanvankelijk een probleem, in Frankrijk was deze al in gebruik voor militaire toepassingen, maar sinds 1 januari 2001 staat ook daar deze frequentie voor Bluetooth ter beschikking. De frequentie is vrij en wordt ook gebruikt voor babyfoons, afstandsbedieningen van garagedeuren, draadloze telefoons, magnetrons en wifi-toepassingen. De eerste versie is versie 1.0 en had nog last van "kinderziektes" (hij was storingsgevoelig), daarom kwam al snel versie 1.1 die op vele punten was verbeterd.
Je herinnert me eraan dat ik al een half uur geleden ging slapenquote:
Welterusten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik al een half uur geleden ging slapen
EEN FIJNE NACHT ALLEN
en doei
wikipedia als bronquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het werd pas mogelijk op 1 januari 2001.
[..]
Ik vond het in eerste instantie ook een beetje onduidelijk, al die classes enzo, en er zat ook xhtml en html overal door elkaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Best grappig, id's gebruiken waar classes gebruikt moeten worden enzo.
Mja, dat heb je soms.
Ziet er ook beter uitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Danku, danku. Heb de footer ook meteen sticky gemaakt, hangt hij in ieder geval niet telkens op een andere hoogte.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Trouwens, op FOK! heb je ook van die waarschuwingsboxjes voor mods enzo, die kun je misschien gebruiken als waarschuwing wanneer er een query is mislukt, of als je ingelogd bent? Daar kun je ook naar kijken. En ik weet soberzo een paar dingen die je met ajax kan doen, bijvoorbeeld de "hoek" kun je jquery doen, het gastenboek... Oja, en ook nog, de chat.
Meer dan 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wikipedia als bron
teven 2001 is nog 10 jaar geleduh
Pc vind ik niet zo fijn, naja iig dat ene spel amnesia the dark descent met klotebesturingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sowieso niet op PSP spelen nee.Gewoon op PC dan toch. Meisje uit mijn klas speelt ook CoD, maar die speelt op xbox.
lekker wii fitten danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Pc vind ik niet zo fijn, naja iig dat ene spel amnesia the dark descent met klotebesturing
Dat spel wil ik nog uitspelen maar ik ben kapotbang
Ohja xbox wil ik ook
Ik wil allesik heb wii, en maar 2 keer gebruikt
Bang zijn voor een spelletje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Pc vind ik niet zo fijn, naja iig dat ene spel amnesia the dark descent met klotebesturing
Dat spel wil ik nog uitspelen maar ik ben kapotbang
Ohja xbox wil ik ook
Ik wil allesik heb wii, en maar 2 keer gebruikt
Welterusten (alweer).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Dalando het volgende:
Oei, ik begin slaapjes te krijgen in mijn ogen, ik ga deze kans benutten! De mazzel!
[ afbeelding ]
quote:
Ja erg hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bang zijn voor een spelletje.Als je zo bang bent, speel het dan gewoon op klaarlichte dag.
Maak een twitter account aan ofzo, maar dat hoef je hier niet te postenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Dalando het volgende:
Geen idee, maar ik ben weg. Kusjes op de kutjes enzo
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eindelijk, mijn kans op een laposnel jongens, voor ie terug is
quote:Top 10 van dinsdag 11 oktober 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 323 coban
02. 245 Chocolate-chick
03. 244 Dimens
04. 241 Insomnium
05. 238 Knetterkrankjorum
06. 234 Dalando
07. 218 Rezania
08. 213 Moeraskat
09. 209 ValHallen
10. 200 LovelyLady
Regel 6quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eindelijk, mijn kans op een laposnel jongens, voor ie terug is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |