dit dit dit dit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef JaimyLee het volgende:
Zo'n shirt achtig ding dat over je kont heen komt en dan een legging eronder
Mooie billen en slank lichaam is dan wel een vereiste natuurlijk
edit: oh en het is geen kleding, maar ook zo min mogelijk (geen) makeup
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Spanky78 het volgende:
het gaat niet om de kleding maar de vrouw die erin zit. wat mij betreft dan.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef JaimyLee het volgende:
edit: oh en het is geen kleding, maar ook zo min mogelijk (geen) makeup
Air Maxjes?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef o43blondiee het volgende:
Daarom vinden ze altijd dat ik me als een jongen kleedt!
Ik draag Nike Air Max
kleedtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef o43blondiee het volgende:
Daarom vinden ze altijd dat ik me als een jongen kleedt!
Ik draag Nike Air Max
Origineel manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Crimyclown het volgende:
Het liefste natuurlijk geen kleding.
True.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
maakt niet uit we delen dezelfde mening
Een goede vraag!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Hey jongens
Vrouwen onder elkaar vinden meiden die korte rokjes dragen vaak vulgair,
en associeren provocatieve kledingstukken vaak met een lager IQ maar vinden mannen dat nou ook?
Of gaan ze juist eerder voor stereotypisch sexy, dan tomboy chic wat nu het straatbeeld overheerst?
Vinden jullie het leuker wanneer een vrouw er erg vrouwelijk uitziet, en erg haar best doet om er goed uit te zien of heb je liever iemand die er niet veel tijd en aandacht aan besteed of tenminste doet alsof?
Wat voor kledingdracht vinden mannen nou echt sexy?
Jammer.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Spanky78 het volgende:
het gaat niet om de kleding maar de vrouw die erin zit. wat mij betreft dan.
Opgeschoten haren zeker ook?quote:
Dat ligt helemaal aan hoe je eruit ziet en hoe je je gedraagt. Dat is bij iedere vrouw anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Hey jongens
en associeren provocatieve kledingstukken vaak met een lager IQ maar vinden mannen dat nou ook?
Of gaan ze juist eerder voor stereotypisch sexy, dan tomboy chic wat nu het straatbeeld overheerst?
Vinden jullie het leuker wanneer een vrouw er erg vrouwelijk uitziet, en erg haar best doet om er goed uit te zien of heb je liever iemand die er niet veel tijd en aandacht aan besteed of tenminste doet alsof?
Jij moet nodig eens naar een bordeel, anders kom je nooit een vrouw tegen die jouw smaak qua kleren aan zal hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef picardmike het volgende:
Dit is helemaal mooi als broek
[ afbeelding ]
Hey! Ik heb ook zo'n broek met tijgerprint.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef Boudibou het volgende:
Overigens, wat niet aantrekkelijk is, zijn van die ruime pyama/DragonballZ-broeken (evt. met tijgerprint) waardoor je geen vrouwelijke vormen ziet...wat een farce..
[..]
Jammer.
picsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Hey! Ik heb ook zo'n broek met tijgerprint.
Maar ik heb er wel een lekker kontje in
*checkt fotoboek...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Alleen als je erin knijpt hoor
Je post alleen pics als hij in je kont knijpt? Gekke voorwaarde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Alleen als je erin knijpt hoor
Die zie ik niet, maar kan me er een voorstelling van maken. En al ziet 'ie er niet uit, dan maakt de rest dat meer dan goed hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Waar zie jij een kontje op die foto's?
De R zit naast de T, rest mag je zelf uitvogelen.quote:
Check before you post!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
De R zit naast de T, rest mag je zelf uitvogelen.
Oh zat hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens naar een bordeel, anders kom je nooit een vrouw tegen die jouw smaak qua kleren aan zal hebben.
Klinkt complimenteusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef Silven het volgende:
[..]
Die zie ik niet, maar kan me er een voorstelling van maken. En al ziet 'ie er niet uit, dan maakt de rest dat meer dan goed hoor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef Epsix het volgende:
meest sexy ding dat een vrouw kan dragen is een leuke glimlach! en dat is makkelijker in kleren waar je je prettig in voelt.
klopt, maar we hebben het nu niet over uitstralingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef Epsix het volgende:
meest sexy ding dat een vrouw kan dragen is een leuke glimlach! en dat is makkelijker in kleren waar je je prettig in voelt.
Ja natuurlijk wel. Uitstraling en kleding gaan hand in hand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef dreamscometrue het volgende:
[..]
klopt, maar we hebben het nu niet over uitstralinghoe sexy deze ook niet kan zijn
Laat eens zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Hey! Ik heb ook zo'n broek met tijgerprint.
Maar ik heb er wel een lekker kontje in
goede vraagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Celeone het volgende:
En hoe zien jullie dat dan in de winter? Vooral in de strenge winters?
Gewoon een winterjas aan. Genoeg leuke winterjassen te koop. Vindt dat bij een slanke taille persoonlijk heel leuk staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Celeone het volgende:
Smaken verschillen, ja.Mijn ex/vriend ziet me het liefst in een broek, shirtje en gympen, een vakantieliefje van een paar jaar geleden zag me dan weer liever in jurkjes... Tsja.
Je ziet wel steeds vaker meiden van rond de 16 rondlopen met jurkjes tot net onder de kont, brede riem eroverheen en een legging eronder. En dan ook allemaal hetzelfde (zwarte) jurkje. Best zonde, vind ik eigenlijk. Lekker een eigen stijl zoeken, ja toch?
Een strenge winter. Hoe moeten ze er dan bij lopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk, roze en een riem zoiets.
Ik niet. Ik vind rokjes en jurkjes juist iets voor oma's. Het mooiste vind ik het als vrouwen casual, modern, stijlvol en ingetogen gekleed zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef dreamscometrue het volgende:
Wel leuk dat de meeste mannen rokjes en jurkjes boven die androgyne-tomboy mode blijven verkiezen
Vrouwen moeten zeker dragen wat ze mooi vinden. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef ondercover het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind rokjes en jurkjes juist iets voor oma's. Het mooiste vind ik het als vrouwen casual, modern, stijlvol en ingetogen gekleed zijn.
Maar vrouwen moeten vooral dragen wat ze zelf mooi vinden. Het is nogal triest als de mannen moeten gaan vertellen hoe vrouwen zich moeten kleden, toch?
Het blijft leuk om te wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef ondercover het volgende:
Maar vrouwen moeten vooral dragen wat ze zelf mooi vinden. Het is nogal triest als de mannen moeten gaan vertellen hoe vrouwen zich moeten kleden, toch?
Ik ben zelf ook 16, en inderdaad zie je veel 16 jarige in zo'n shirt/jurkje tot net over de kont met een legging er onder. Maar dit vind ik persoonlijk ook zelf het leukste.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Celeone het volgende:
Smaken verschillen, ja.Mijn ex/vriend ziet me het liefst in een broek, shirtje en gympen, een vakantieliefje van een paar jaar geleden zag me dan weer liever in jurkjes... Tsja.
Je ziet wel steeds vaker meiden van rond de 16 rondlopen met jurkjes tot net onder de kont, brede riem eroverheen en een legging eronder. En dan ook allemaal hetzelfde (zwarte) jurkje. Best zonde, vind ik eigenlijk. Lekker een eigen stijl zoeken, ja toch?
Tsja, hangt nogal van het type vrouw af he? En hoe ze er voor de rest uit ziet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat het in een wat serieuzere en lange relatie vervelend gaat worden als de vrouw elke dag uren bezig is met haar uiterlijk. Je kunt niet even snel ergens naartoe gaan samen, mensen kunnen niet zomaar langs komen, enzovoorts.quote:Vinden jullie het leuker wanneer een vrouw er erg vrouwelijk uitziet, en erg haar best doet om er goed uit te zien of heb je liever iemand die er niet veel tijd en aandacht aan besteed of tenminste doet alsof?
Ik ben er nog steeds niet uit of ze idd "te sexy" bedoelde of een geintje maakt met Shakespeare's "to be or not to be".quote:
You seriously? :pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef picardmike het volgende:
Ja goeie vraag. Ik hou van langere jurken, veel roze of geel, grote oorbellen, donkere whimpers. Van bloemetjes word ik helemaal wild. Lippenstift maakt me niet zoveel uit. Vrouwen die seksy kleding dragen vind ik niet perse dom, maar je moet het wel in verhouding zien denk ik. Iemand die al niet bijster slim is en makkelijk door mannen te versieren is moet dit soort kledij niet aantrekken. Als je sterk in je schoenen staat, intelligent ben en goed kan flirten is het geen probleem. Helaas zie je wel vaak dat de eerste categorie er mee loopt.
Zoiets vind ik eigenlijk al perfect.
[ afbeelding ]
Gewone leggingbroek trouwens ook
Dat ziet er best goed uit, ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:22 schreef LostInSpace het volgende:
Heb je echter een nette vrouw in een net kort rokje zoals het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wordt het al heel anders
quote:
Dat zijn echt van die markt spijkebroeken vooral die 2e erg lelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skinny jeans...
Het ging om de kleding.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:08 schreef Fokki het volgende:
[..]
You seriously? :p
Dat wijf is zo fucking lelijk op al die foto's...
Dit vraag ik me ook af... Ik hoop op het laatstequote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of ze idd "te sexy" bedoelde of een geintje maakt met Shakespeare's "to be or not to be".
quote:
Er is een verschil tussen sletterig en sexy.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:26 schreef IPA het volgende:
Een beetje sletterig is een goed iets. Tè sletterig is een slecht iets. Vind ik dan.
Ik vind zelf heel veel mooi/leuk/sexy. 'k zal wat voorbeelden plaatsen later.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Hey jongens
Weet ik. Maar op z'n tijd een keer sletterig is sexy. Te vaak of teveel sletterigheid is ordinair en goedkoop. Blijft natuurlijk maar de mening van 1 persoon he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sletterig en sexy.
Variatie! Een vrouw die zich classy, onverzorgd, sletterig en casual weet te kleden top!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Hey jongens
Inderdaad, ik geef toe, ik vind de meisjes die vulgair of 'Hoerig' uitzien ook knap, en soms raak ik helemaal gek van ze. Maaaaaaaarrr, ik ben niet de type die zij willen en dat ik hun wil. Ik prefereer meisjes die voorkeur hebben op lange/leuke relaties.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Hey jongens
hmmmmmmm hmmmmmmm mmhmmmmmmh mmmmmmh ahhhhhhhhhquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind die skinny jeans heerlijk om te zien trouwens en niet sletterig, die heels eronder, strak topje en lang golvend haar erbij.. hmm,
Hai Meloewaquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hmmmmmmm hmmmmmmm mmhmmmmmmh mmmmmmh ahhhhhhhhh![]()
Wait a minute! Is dit zo? Ik als vrouw wist dit niet. Verklaart misschien die blikken van al die hatersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Hey jongens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |