abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102980130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef o43blondiee het volgende:

[..]

Klinkt complimenteus :9
c_/
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:55:43 #52
352124 o43blondiee
Onbegrepen Genie.
pi_102980133
Lady's and gent's.
Goodnight! O+
Ieder zijn ding.
pi_102980344
Wel leuk dat de meeste mannen rokjes en jurkjes boven die androgyne-tomboy mode blijven verkiezen
pi_102980432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef Epsix het volgende:
meest sexy ding dat een vrouw kan dragen is een leuke glimlach! en dat is makkelijker in kleren waar je je prettig in voelt.
klopt, maar we hebben het nu niet over uitstraling ;) hoe sexy deze ook niet kan zijn
pi_102980443
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef o43blondiee het volgende:
Lady's and gent's.
Goodnight! O+
G'night! :*
pi_102980538
Ik kan overigens ook genieten van een effen longsleeve en een lange broek/spijkerbroek met gympen eronder hoor, indien de dame in kwestie er goed uit ziet. Gewoon casual dus.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:02:26 #57
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_102980560
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef dreamscometrue het volgende:

[..]

klopt, maar we hebben het nu niet over uitstraling ;) hoe sexy deze ook niet kan zijn
Ja natuurlijk wel. Uitstraling en kleding gaan hand in hand.
Ze kunnen elkaar versterken.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_102981053
Smaken verschillen, ja. :P Mijn ex/vriend ziet me het liefst in een broek, shirtje en gympen, een vakantieliefje van een paar jaar geleden zag me dan weer liever in jurkjes... Tsja.

Je ziet wel steeds vaker meiden van rond de 16 rondlopen met jurkjes tot net onder de kont, brede riem eroverheen en een legging eronder. En dan ook allemaal hetzelfde (zwarte) jurkje. Best zonde, vind ik eigenlijk. Lekker een eigen stijl zoeken, ja toch?

En hoe zien jullie dat dan in de winter? Vooral in de strenge winters?
pi_102981478
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef o43blondiee het volgende:

[..]

Hey! Ik heb ook zo'n broek met tijgerprint. :')
Maar ik heb er wel een lekker kontje in _O_
Laat eens zien. :*
pi_102981542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Celeone het volgende:
goede vraag
pi_102981627
quote:
Smaken verschillen, ja. :P Mijn ex/vriend ziet me het liefst in een broek, shirtje en gympen, een vakantieliefje van een paar jaar geleden zag me dan weer liever in jurkjes... Tsja.

Je ziet wel steeds vaker meiden van rond de 16 rondlopen met jurkjes tot net onder de kont, brede riem eroverheen en een legging eronder. En dan ook allemaal hetzelfde (zwarte) jurkje. Best zonde, vind ik eigenlijk. Lekker een eigen stijl zoeken, ja toch?

Gewoon een winterjas aan. Genoeg leuke winterjassen te koop. Vindt dat bij een slanke taille persoonlijk heel leuk staan.
pi_102981687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef dreamscometrue het volgende:

[..]

goede vraag
Weinig eigenlijk, roze en een riem zoiets.
UITGESCHREVEN
pi_102981748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Weinig eigenlijk, roze en een riem zoiets.
Een strenge winter. Hoe moeten ze er dan bij lopen?
pi_102981872
Het enige wat ik vreselijk vind zijn van die naveltruitjes enzo. Totaal niet sexy. En ook van die jasje die al boven de kont ophouden, alsof ze te heet gewassen zijn of zo :P

Meest sexy is inderdaad zo'n jurk tot net onder de kont met zo'n legging :9~
pi_102982336
Iig NIET het poldermodel: driekwartbroek, crocs, spuuglelijk bloemenbloesje, etc. Of van die hip-hop fopnegerkleding: adidas vestje, pet, hoge nike schoenen... :r UGGS!!! NIET AANSCHAFFEN! :N

Zoiets vind ik al gewoon leuk staan.
Hatseflats!
pi_102982392

Skinny jeans... ^O^
pi_102982528
Kleding maakt geen donder uit.

je kan nog zulke mooie of sexy kleding aanhebben, als je lelijk bent kan je dat gewoon niet verbloemen.

mannen vinden rokjes altijd geil, mits er een lekker dier in verpakt zit.
als er 2 nijlpaard poten onderuit steken blijft het dus ranzig.
Nothing to see here, carry on
pi_102983104
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef dreamscometrue het volgende:
Wel leuk dat de meeste mannen rokjes en jurkjes boven die androgyne-tomboy mode blijven verkiezen
Ik niet. Ik vind rokjes en jurkjes juist iets voor oma's. Het mooiste vind ik het als vrouwen casual, modern, stijlvol en ingetogen gekleed zijn.

Maar vrouwen moeten vooral dragen wat ze zelf mooi vinden. Het is nogal triest als de mannen moeten gaan vertellen hoe vrouwen zich moeten kleden, toch?
pi_102983109
Iets waardoor het lichaam mooi uitkomt.
Maar niet alles vrijgeeft.
Dus wel strak, maar met accesoires die het een beetje bedekken en het een beetje mysterieus maken.
En goede kleur combinaties die afgestemd zijn op de ogen en haarkleur.
pi_102983301
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef ondercover het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vind rokjes en jurkjes juist iets voor oma's. Het mooiste vind ik het als vrouwen casual, modern, stijlvol en ingetogen gekleed zijn.

Maar vrouwen moeten vooral dragen wat ze zelf mooi vinden. Het is nogal triest als de mannen moeten gaan vertellen hoe vrouwen zich moeten kleden, toch?
Vrouwen moeten zeker dragen wat ze mooi vinden. Helemaal mee eens.

Maar rokjes met een legging daaronder vind ik juist leuk staan bij veel meiden!! Maar 'smaken verschillen'.
pi_102984167
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef ondercover het volgende:
Het blijft leuk om te weten
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:16:10 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102984301
...
that is the question:
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The slings and arrows of outrageous fortune,
Or to take arms against a sea of troubles,
And by opposing end them?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:39:38 #73
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_102987353
quote:

Ik ben zelf ook 16, en inderdaad zie je veel 16 jarige in zo'n shirt/jurkje tot net over de kont met een legging er onder. Maar dit vind ik persoonlijk ook zelf het leukste.
Maar die riem eroverheen vind ik altijd zo belachelijk :')

Het ergste vind ik het nog wel als ze zo'n tafelkleed om hun nek hangen en het dan een sjaal noemen. Weg met dat doek.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_102987680
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Vrouwen onder elkaar vinden meiden die korte rokjes dragen vaak vulgair,
en associeren provocatieve kledingstukken vaak met een lager IQ maar vinden mannen dat nou ook?
Tsja, hangt nogal van het type vrouw af he? En hoe ze er voor de rest uit ziet.

Zet het volgende in een kort rokje en het wordt geassocieerd met een lager IQ:

Heb je echter een nette vrouw in een net kort rokje zoals het volgende:

Dan wordt het al heel anders :P

quote:
Vinden jullie het leuker wanneer een vrouw er erg vrouwelijk uitziet, en erg haar best doet om er goed uit te zien of heb je liever iemand die er niet veel tijd en aandacht aan besteed of tenminste doet alsof?
Ik kan je wel vertellen dat het in een wat serieuzere en lange relatie vervelend gaat worden als de vrouw elke dag uren bezig is met haar uiterlijk. Je kunt niet even snel ergens naartoe gaan samen, mensen kunnen niet zomaar langs komen, enzovoorts.

Iets er tussen in lijkt mij denk ik het beste. Wel aandacht er aan besteden, maar niet teveel.
There is a long line down from heaven.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 08:27:18 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_102987757
Volgens mij bedoel je too sexy? Een kort rokje hoeft niet persé ordinair te zijn, lig eraan HOE kort ;), wat je erbij draagt, etc.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')