dit dit dit dit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef JaimyLee het volgende:
Zo'n shirt achtig ding dat over je kont heen komt en dan een legging eronder
Mooie billen en slank lichaam is dan wel een vereiste natuurlijk
edit: oh en het is geen kleding, maar ook zo min mogelijk (geen) makeup
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Spanky78 het volgende:
het gaat niet om de kleding maar de vrouw die erin zit. wat mij betreft dan.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef JaimyLee het volgende:
edit: oh en het is geen kleding, maar ook zo min mogelijk (geen) makeup
Air Maxjes?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef o43blondiee het volgende:
Daarom vinden ze altijd dat ik me als een jongen kleedt!
Ik draag Nike Air Max
kleedtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef o43blondiee het volgende:
Daarom vinden ze altijd dat ik me als een jongen kleedt!
Ik draag Nike Air Max
Origineel manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Crimyclown het volgende:
Het liefste natuurlijk geen kleding.
True.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
maakt niet uit we delen dezelfde mening
Een goede vraag!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Hey jongens
Vrouwen onder elkaar vinden meiden die korte rokjes dragen vaak vulgair,
en associeren provocatieve kledingstukken vaak met een lager IQ maar vinden mannen dat nou ook?
Of gaan ze juist eerder voor stereotypisch sexy, dan tomboy chic wat nu het straatbeeld overheerst?
Vinden jullie het leuker wanneer een vrouw er erg vrouwelijk uitziet, en erg haar best doet om er goed uit te zien of heb je liever iemand die er niet veel tijd en aandacht aan besteed of tenminste doet alsof?
Wat voor kledingdracht vinden mannen nou echt sexy?
Jammer.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Spanky78 het volgende:
het gaat niet om de kleding maar de vrouw die erin zit. wat mij betreft dan.
Opgeschoten haren zeker ook?quote:
Dat ligt helemaal aan hoe je eruit ziet en hoe je je gedraagt. Dat is bij iedere vrouw anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef dreamscometrue het volgende:
Hey jongens
Vrouwen onder elkaar vinden meiden die korte rokjes dragen vaak vulgair,
en associeren provocatieve kledingstukken vaak met een lager IQ maar vinden mannen dat nou ook?
Of gaan ze juist eerder voor stereotypisch sexy, dan tomboy chic wat nu het straatbeeld overheerst?
Vinden jullie het leuker wanneer een vrouw er erg vrouwelijk uitziet, en erg haar best doet om er goed uit te zien of heb je liever iemand die er niet veel tijd en aandacht aan besteed of tenminste doet alsof?
Wat voor kledingdracht vinden mannen nou echt sexy?
Jij moet nodig eens naar een bordeel, anders kom je nooit een vrouw tegen die jouw smaak qua kleren aan zal hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef picardmike het volgende:
Dit is helemaal mooi als broek
[ afbeelding ]
Hey! Ik heb ook zo'n broek met tijgerprint.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef Boudibou het volgende:
Overigens, wat niet aantrekkelijk is, zijn van die ruime pyama/DragonballZ-broeken (evt. met tijgerprint) waardoor je geen vrouwelijke vormen ziet...wat een farce..
[..]
Jammer.
picsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Hey! Ik heb ook zo'n broek met tijgerprint.
Maar ik heb er wel een lekker kontje in
*checkt fotoboek...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Alleen als je erin knijpt hoor
Je post alleen pics als hij in je kont knijpt? Gekke voorwaarde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Alleen als je erin knijpt hoor
Die zie ik niet, maar kan me er een voorstelling van maken. En al ziet 'ie er niet uit, dan maakt de rest dat meer dan goed hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Waar zie jij een kontje op die foto's?
De R zit naast de T, rest mag je zelf uitvogelen.quote:
Check before you post!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
De R zit naast de T, rest mag je zelf uitvogelen.
Oh zat hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens naar een bordeel, anders kom je nooit een vrouw tegen die jouw smaak qua kleren aan zal hebben.
Klinkt complimenteusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef Silven het volgende:
[..]
Die zie ik niet, maar kan me er een voorstelling van maken. En al ziet 'ie er niet uit, dan maakt de rest dat meer dan goed hoor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef Epsix het volgende:
meest sexy ding dat een vrouw kan dragen is een leuke glimlach! en dat is makkelijker in kleren waar je je prettig in voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |