SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
Klopt, was zelfs weg gerend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV en Lot hebben alle mannen uit het topic weggejaagd
Ach een beetje vrouwen praat af en toe kan geen kwaad! Daar leren jullie vanquote:
Was even rondje Evy gaan rennenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ach een beetje vrouwen praat af en toe kan geen kwaad! Daar leren jullie van
We weten heus wel dat vrouwen schoenen interessanter vinden dan mannen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ach een beetje vrouwen praat af en toe kan geen kwaad! Daar leren jullie van
Niet alleen schoenenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef Poit het volgende:
[..]
We weten heus wel dat vrouwen schoenen interessanter vinden dan mannen..
Shoesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef Poit het volgende:
[..]
We weten heus wel dat vrouwen schoenen interessanter vinden dan mannen..
Ohquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shoes![]()
Shoppen![]()
Chocolade![]()
Make up![]()
Dat zijn mijn enige echte meisje-meisje zondesvoor de rest ben ik best stoer
Had Gwen gedreigd geen sex meer tot je een Facebook account neemt ofzo?quote:
Nou zo erg was het ook weer nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Had Gwen gedreigd geen sex meer tot je een Facebook account neemt ofzo?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou zo erg was het ook weer niet
Je werd alleen vast gebonden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou zo erg was het ook weer niet
Klinkt een stuk gezonder dan die hoge hakken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Loop ik op me schoentjes van 21 euro
Nee ik werd moe van het gezeikquote:
Krijg je goed gevormde benen van (van die hakken danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt een stuk gezonder dan die hoge hakken!
haha, dan toch maar aangemaakt.quote:
Ik houd het liever bij herenschoenen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Krijg je goed gevormde benen van (van die hakken dan)
Nee, dat krijg ik van fietsen. Nou ja, mooi, ik heb kuiten waar een andere wielrenner een stevige klim aan heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Krijg je goed gevormde benen van (van die hakken dan)
Ja i know! Ik heb ook zeer sterke kuiten! Kunnen we goed met tegenwind fietsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat krijg ik van fietsen. Nou ja, mooi, ik heb kuiten waar een andere wielrenner een stevige klim aan heeft
True! en meteen de mails uitgezet, want pffffffquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, dan toch maar aangemaakt.
[..]
Ik houd het liever bij herenschoenen.![]()
Dan pak ik de auto welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja i know! Ik heb ook zeer sterke kuiten! Kunnen we goed met tegenwind fietsen
Skype, jemig dat is lang geledenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die je niet kent die je op skype toevoegenalsof ik met onbekende mensen ga bellen!
ik afgelopen vrijdag nog, broer die dan gaat stappen er dan moet ik zeggen wat hij aan moet en dan laat hij allemaal kleding op de webcam zienquote:
Ik ben het weer eens aan het installeren, heb blijkbaar 3 accounts.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik afgelopen vrijdag nog, broer die dan gaat stappen er dan moet ik zeggen wat hij aan moet en dan laat hij allemaal kleding op de webcam zienaltijd leuk!
Had ik ook hoor! Ik had een hele oude, daarna ooit nieuwe gemaakt, daar staan nog super veel wow guildies in ook (tijdens raid op ventrillo als het stil moest zijn op skype met ze allen in een gesprek ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben het weer eens aan het installeren, heb blijkbaar 3 accounts.![]()
Wow, zelfs nog op mijn oude nickname.
Aangemaakt op 2003, laatst ingelogged op 2004.
Ben mijn rijtje mail adressen af gegaan met opgeven wachtwoord vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Had ik ook hoor! Ik had een hele oude, daarna ooit nieuwe gemaakt, daar staan nog super veel wow guildies in ook (tijdens raid op ventrillo als het stil moest zijn op skype met ze allen in een gesprek ouwehoeren) maar ik wist allebei usernames en password niet meer dus laatst toch mar nieuwe gemaakt
Trusten Sharquote:
Broer? Zit je nou gewoon belangrijke informatie achter te houden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik afgelopen vrijdag nog, broer die dan gaat stappen er dan moet ik zeggen wat hij aan moet en dan laat hij allemaal kleding op de webcam zienaltijd leuk!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Broer? Zit je nou gewoon belangrijke informatie achter te houden?
Zeg het d'r koei!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind zusjes interessanter eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Met je eens broer.. Maar ik durf het niet meer te vragen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind zusjes interessanter eigenlijk...
Ik heb nog steeds één zus over! Maar wel een met een flinke gebruiksaanwijzing!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kent mannen toch al wat langer liever koei. wij lezen geen gebruiksaanwijzingen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds één zus over! Maar wel een met een flinke gebruiksaanwijzing!
Nee, maar ik weet ook dat hoe wanhopiger de man, des te minder kritisch ze worden!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kent mannen toch al wat langer liever koei. wij lezen geen gebruiksaanwijzingen..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:46 schreef lkb9000 het volgende:
1 van m'n katten, die ik al meer dan 4 jaar heb, heeft nog nooit bij iemand op schoot gelegen.
Ze komt van het asiel en was ergens achter gelaten als kitten, geen idee hoe, wat en waar.
Ze ligt nu voor het eerst bij me op schootZonet drie kwartier lang, toen ging ze weg en iets later kwam ze weer terug!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je werkt met zombies?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 06:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Eens kijken of vandaag de 2e vinger van mijn patient eraf valt
Is al getrouwd koei, sorry!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ha daar heb ik er nog 3 van, maar wat koei zegt, gebruksaanwijzingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Piiiiiiicsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is al getrouwd koei, sorry!
[..]
Ha daar heb ik er nog 3 van, maar wat koei zegt, gebruksaanwijzing
Hoe werkt jouw gebruiksaanwijzing?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is al getrouwd koei, sorry!
[..]
Ha daar heb ik er nog 3 van, maar wat koei zegt, gebruksaanwijzing
Kijk op der FB zou ik zeggenquote:
Ik heb maar 2 zussen op FB staan want die ander staat geblokkeerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe werkt jouw gebruiksaanwijzing?
[..]
Kijk op der FB zou ik zeggen
Boekje open en lezen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe werkt jouw gebruiksaanwijzing?
[..]
Kijk op der FB zou ik zeggen
Open vouwen en op het knopje drukken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:26 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en mijn gebruiksaanwijzing is vrij makkelijk ...
Lees nooit gebruiksaanwijzingenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:26 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en mijn gebruiksaanwijzing is vrij makkelijk ...
Je gaat m eindelijk halen.quote:
eindelijk beter, eindelijk tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Lees nooit gebruiksaanwijzingen![]()
[..]
Je gaat m eindelijk halen.
Gelijk gebruik van maken natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eindelijk beter, eindelijk tijd
Yes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelijk gebruik van maken natuurlijk
Flashquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yes.
Flash-site bezoeken.
Owh nee
aaaaaahaaaaaaaquote:
Foute filmsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:55 schreef Poit het volgende:
[..]
aaaaaahaaaaaaa
Saviour of the universe!
Zelf niet gezien maar de beoordeling is slechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:01 schreef Pheno het volgende:
He, ik lees net dat er een serie is over Flash Gordon, vaan een paar jaar terug. Jullie zijn nogal serievolgers: is het wat? Of een slap aftreksel waar Barbarella zich nog voor schamen?
Komt door het uitzetten van leidingen/beugels of radiatoren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
WTF
al mijn radiatoren zijn aan het tikken? heeft iemand dat ook wel eens gehad?
thanks even lezen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Komt door het uitzetten van leidingen/beugels of radiatoren.
Is een topic over op fok!:
tikkende radiator
Mooi he, nieuwbouw. Vol met verrassingenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay ik ga vanavond als het tikken er nog eens wat dingetjes uitzoekenmoet nu namelijk zo weg
de kachels zijn ook nooit nooit aan geweest dus ik heb ze net even aan gezet, het lijkt nu wel wat minder te worden misschien omdat ze nu dus langzaam warm worden
Mja ach ik ben nog steeds verliefd op mijn appartementjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi he, nieuwbouw. Vol met verrassingen
Veel plezier met het uitzoeken van je serviƫrquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ach ik ben nog steeds verliefd op mijn appartementje![]()
Ik ga nu ook weg, meubels zoeken
Zou ik ook zijn met een eigen huisje in bezit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ach ik ben nog steeds verliefd op mijn appartementje![]()
Ik ga nu ook weg, meubels zoeken
Oh ja, die moet ik ook nog eens halenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:10 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
* Poit wants back to the world of Dark Souls...
Zeker doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog eens halen
Het stomme is dat ik hetzelfde had met Demon Souls maar op een of andere manier gaat Dark Souls me iets beter af.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:49 schreef Fallen het volgende:
Ik durf Dark Souls niet te halen, ik heb Demon's Souls nog nauwelijks gespeeld. Ben geen hardcore gamer genoeg... geen zin meer na 2x proberen. Alleen de eerste eindbaas is neer, de rest geloof ik allemaal wel....
Gewoon een beetje apatisch zaad liggen ontvangenquote:
Die zijn verstuurd, dus ik verwacht ze eigenlijk wel in jullie bus. Ik ben ook eens een week op vakantiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker doenEcht enorm tof om te doen
Heb je trouwens nog iets vernomen over de Dead Island games?
Gotta start somewherequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon een beetje apatisch zaad liggen ontvangenno thanks.
Ach, ik vermaak me voorlopig wel hoor, heeft geen haast maar de game ligt al bijna in de budgetbakken voordat we hem ontvangen hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn verstuurd, dus ik verwacht ze eigenlijk wel in jullie bus. Ik ben ook eens een week op vakantieNu nog die kerstzooi van vorig jaar, dat zou nu ook goe dmoeten zijn, maar ja, ik wacht eerst maar weer op bevestiging
Geen idee waarom er van alles soms misgaat.
Al wacht ik zelf ook al een week op een reviewcopy, gaat ook weer lekker.
And that somewhere is a breathing equivalent of a blow-up doll?quote:
Ik vind het gewoon irritant als zoiets gebeurt. Zeker als het buiten mijn eigen macht is. Beetje gaan klagen bij post en zo werkt toch niet, die hebben daar schijt aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:57 schreef Poit het volgende:
Ach, ik vermaak me voorlopig wel hoor, heeft geen haast maar de game ligt al bijna in de budgetbakken voordat we hem ontvangen hebben
Kan me voorstellen.. Ach, het valt nog mee.. Heb ooit een keer (5 jaar geleden ofzo) een DVD gewonnen op de FP, die ontving ik ruim 2 maanden later..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant als zoiets gebeurt. Zeker als het buiten mijn eigen macht is. Beetje gaan klagen bij post en zo werkt toch niet, die hebben daar schijt aan
Jupz, hoe minder ze weten hoe meer je ze naar je hand kunt vormen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
And that somewhere is a breathing equivalent of a blow-up doll?
Ja fuck dat. Een mokkel dat weet waar ze mee bezig is >>>>>>>>>> maagd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz, hoe minder ze weten hoe meer je ze naar je hand kunt vormen.
Variatie kerel, een maagdje op z'n tijd is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Een mokkel dat weet waar ze mee bezig is >>>>>>>>>> maagd.
Liever jij dan ik, ach, ieder z'n meug :pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Variatie kerel, een maagdje op z'n tijd is zo gek nog niet.
En iemand moet de maagdjes de skillz meegeven
[ afbeelding ]
Ow... bestellen!quote:
Ik zie geen puntmuts?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Liever jij dan ik, ach, ieder z'n meug :p
en waarom staat er een KKK-muis op dat plaatje?
Opschieten, over 8 dagen is de TV voor mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, tering, nu weet ik weer waarom ik het hier een tijdje terug voor gezien hield. Jullie gaan vrij snel (al heb ik het idee dat het niet meer zo snel gaat als voorheen).
Vanmorgen SD om iets over zevenen de deur uit zien gaan en vervolgens ben ik lekker weer in bed gedoken want vannacht nauwelijks geslapen. Zojuist een flinke opruimbui gehad die, zoals gewoonlijk, meer rotzooi heeft opgeleverd dan dat ik heb opgeruimd, maar dat komt vanzelf goed.
Straks nog even een wasje wegwerken en een beginnetje maken met de hobbykamer en daarna lekker onderuitgezakt Fable III of Lego Pirates maar eens uitspelen.
Jij mag Batman Arkham City best 's avonds spelen hoor. Ik ben overdag toch thuis en een dag heeft meer uren dan een avond. Dus zolang jij de disk niet mee naar je werk neemt hoeven we er helemaal geen ruzie over te maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Opschieten, over 8 dagen is de TV voor mij
Was best leuk! Alleen geen 25 euro leuk en de clownsact duurde veel te lang en de leeuwen deden vrij weinig. vond de zeeleeuwen het tofst!quote:
Hehehehe m'n zus heeft ook ENORME opruimbuien gehad, heel haar huis was opgeruimd en 3x schoon voor de kleine kwamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, tering, nu weet ik weer waarom ik het hier een tijdje terug voor gezien hield. Jullie gaan vrij snel (al heb ik het idee dat het niet meer zo snel gaat als voorheen).
Vanmorgen SD om iets over zevenen de deur uit zien gaan en vervolgens ben ik lekker weer in bed gedoken want vannacht nauwelijks geslapen. Zojuist een flinke opruimbui gehad die, zoals gewoonlijk, meer rotzooi heeft opgeleverd dan dat ik heb opgeruimd, maar dat komt vanzelf goed.
Straks nog even een wasje wegwerken en een beginnetje maken met de hobbykamer en daarna lekker onderuitgezakt Fable III of Lego Pirates maar eens uitspelen.
Ik heb nog vrije dagen en ik overweeg om ze volgende week eens op te gaan makenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jij mag Batman Arkham City best 's avonds spelen hoor. Ik ben overdag toch thuis en een dag heeft meer uren dan een avond. Dus zolang jij de disk niet mee naar je werk neemt hoeven we er helemaal geen ruzie over te maken.
Als je thuis gek wordt mag je bij mij ook wel een dagje zitten hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Zojuist een flinke opruimbui gehad die.
Ach, het was nu gratis.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef koei het volgende:
[..]
Was best leuk! Alleen geen 25 euro leuk en de clownsact duurde veel te lang en de leeuwen deden vrij weinig. vond de zeeleeuwen het tofst!
Misschien dat ik bij jou thuis inderdaad aan zitten toekom. Hier in huis ging het ook een paar dagen goed, maar als ik dan eenmaal iets zie dat me echt irriteert en dus opgeruimd-schoongemaakt MOET worden, dan ga ik los. En dat neemt de kleine me niet altijd in dank af. Ik word nu ook al weer van binnen inelkaar getrapt. Dus maar even lekker op de bank hangen totdat ze weer rustig is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je thuis gek wordt mag je bij mij ook wel een dagje zitten hoor
Zo groot is m'n huis niet en het is zowaar redelijk netjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Misschien dat ik bij jou thuis inderdaad aan zitten toekom. Hier in huis ging het ook een paar dagen goed, maar als ik dan eenmaal iets zie dat me echt irriteert en dus opgeruimd-schoongemaakt MOET worden, dan ga ik los. En dat neemt de kleine me niet altijd in dank af. Ik word nu ook al weer van binnen inelkaar getrapt. Dus maar even lekker op de bank hangen totdat ze weer rustig is.
geen pizza-resten meer in de bank?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo groot is m'n huis niet en het is zowaar redelijk netjes
Ik heb nooit pizzaresten in de bankquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geen pizza-resten meer in de bank?
Niet sinds SD is langsgeweest idd!quote:
Daar kan geen kruimeldief tegenop!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niet sinds SD is langsgeweest idd!
Het klikt toch beter dan je zelf steeds aan gafquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef koei het volgende:
Ik heb overigens voor morgenavond een nieuwe date staan! Wachten tot vrijdag gezellig met familie leek me toch niet zo'n heel strak plan en vanavond kon niet, dus hij gaat morgen voor me koken!
liever een dikke Turk met zo'n dikke snor dat je de overgang van z'n snor naar z'n rughaar niet meer kan zienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:38 schreef Poit het volgende:
Zo, eindelijk een afspraak met de Fysio gemaakt. Woensdag maar eens kijken of zo wat voor me kunnen betekenen.
-edit, geen lekker wijf helaas..
Ik heb 'm sinds zondag niet meer gezien, dus dat is lastig beoordelen. Ook een van de redenen dat ik hem liever voor vrijdag nog even zie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Het klikt toch beter dan je zelf steeds aan gaf
Dat heb ik alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
liever een dikke Turk met zo'n dikke snor dat je de overgang van z'n snor naar z'n rughaar niet meer kan zien
Ik heb liever dat je dat begin december doet. Kun je helpen met de poepluiersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb nog vrije dagen en ik overweeg om ze volgende week eens op te gaan maken
is mijn beste vriend!quote:
Heb je je Hero niet meer? Of is die juist stuk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:03 schreef SpankmasterC het volgende:
*zucht* ik weet niet wat ik moet doen qua telefoon....
Ik wil eigenlijk Windows Phone 7, maar ik heb echt zo'n beetje nu een nieuwe telefoon nodig (onderste centimeter van m'n touchscreen is kapot buiten de garantie wat betekent dat typen enorm kut gaat)...
Dus ik kan nu tof een HTC Radar nemen en erg blij zijn enzo, maar aan de andere kant zou ik ook een goedkoop 1GHz singlecore oid Android toestel kunnen nemen voor een jaartje en dan volgend jaar de keuze hebben uit veel meer Windows Phone toestellen.
Zucht, tis maar moeilijk allemaal...!
Yeah, m'n Hero is juist stuk, voor de 4e keer inmiddels (heb het schermprobleem al eens gehad, 1x een hele harde softwarefout en een keer hebben ze heel de binnenkant vervangen)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je je Hero niet meer? Of is die juist stuk?
MS heeft heel goed gekeken naar wat Android en iOS goed doen, wat ze fout doen en daarop verder geborduurd. MS heeft bovendien strakke systeemeisen gesteld aan telefoons waar WP7 op draait om te garanderen dat het spul soepel blijft draaien.quote:
TLTZquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9171370098278578391
Ter Land Ter Zee En In De Lucht motherfuckers
Ik zou een cheapy android phone nemen en wachten tot je iets ziet wat je echt wil...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:03 schreef SpankmasterC het volgende:
*zucht* ik weet niet wat ik moet doen qua telefoon....
Ik wil eigenlijk Windows Phone 7, maar ik heb echt zo'n beetje nu een nieuwe telefoon nodig (onderste centimeter van m'n touchscreen is kapot buiten de garantie wat betekent dat typen enorm kut gaat)...
Dus ik kan nu tof een HTC Radar nemen en erg blij zijn enzo, maar aan de andere kant zou ik ook een goedkoop 1GHz singlecore oid Android toestel kunnen nemen voor een jaartje en dan volgend jaar de keuze hebben uit veel meer Windows Phone toestellen.
Zucht, tis maar moeilijk allemaal...!
Nee maar wel met een patient met rotte vingers waarvan er maandag eentje is afgevallen (gelukkig niet tijdens therapie, ik kan er denk ik wel tegen maar mijn collega's worden al naar als ze die vingers zienquote:
Nieuwe inrichting, ipad 2 en genoeg gefaald binnen?quote:
Hmm, zombies dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee maar wel met een patient met rotte vingers waarvan er maandag eentje is afgevallen (gelukkig niet tijdens therapie, ik kan er denk ik wel tegen maar mijn collega's worden al naar als ze die vingers zien)
iPad2 wel, inrichting nog nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef Solique het volgende:
Etenstijd![]()
[..]
Nieuwe inrichting, ipad 2 en genoeg gefaald binnen?
Yea blijft uber, alleen denk ik bij gotye altijd aan game of the year editionquote:
Ik blijf me verbazen dat dat niet Sting is.quote:
Kan je wel rustig rond kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iPad2 wel, inrichting nog niet
Hai poepiequote:
truequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat dat niet Sting is.
Die van mij is een Samsungquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gister Turkse Bulgur op en vandaag Cannelloni.. Man o manwat een keukenprinsesje heb ik
Dat mag je best aan onszelf vragen hoor..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hebben Poit en Shar ondertussen hun date al gehad?
Nee dan is het geen roddel meer!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat mag je best aan onszelf vragen hoor..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat mag je best aan onszelf vragen hoor..
En natuurlijk niet
dan hou ik m'n mondquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dan is het geen roddel meer!
roddelqueenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dan is het geen roddel meer!
Ja graag, dan kan ik verder roddelen!quote:
Haha valt mee. Ik heb altijd de neiging om gewoon eerlijk en recht voor zijn raap tegen iemand te zeggen wat ik van hem/haar vind. Dan valt er daarna weinig meer te roddelenquote:
Zeg, roddels moeten sappig zijn.. Dit is stating the obvious!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja graag, dan kan ik verder roddelen!
Zeg die Poit.. Dat is me toch een manwhore!! De een na de ander sleept ie zijn bed in, liefst aan de haren!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeg, roddels moeten sappig zijn.. Dit is stating the obvious!
Dan wil ik niet weten wat er over mij rond gaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha valt mee. Ik heb altijd de neiging om gewoon eerlijk en recht voor zijn raap tegen iemand te zeggen wat ik van hem/haar vind. Dan valt er daarna weinig meer te roddelen
Dan had je het wel gewetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh jee, heb ik iets tegen je gezegd dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat er over mij rond gaat.
Zie je! Mijn roddel werktquote:
Geen idee, zijn roddels toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik iets tegen je gezegd dan?
QUEEN!!quote:
Ik wens wel per PM op de hoogte gehouden te worden hé vrouwke!quote:
Mocht er echt iets sappigs rondgaan pm ik je meteen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wens wel per PM op de hoogte gehouden te worden hé vrouwke!
Gaan de sappen ook al in het rondquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mocht er echt iets sappigs rondgaan pm ik je meteen!
Sorry mop, ik ben op dit moment ieder excuus aan het gebruiken om maar niet te hoeven gaan typen! Ik ben het zo beu na iedere dag om 05.30 opstaan om 2 uur te typen voor stage en dan 's avonds ook nog typen. Bah!quote:
Hier niet, maar wellicht bij sommige andere fokkers wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaan de sappen ook al in het rond
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaan de sappen ook al in het rond
oh maakt mij niet uit hoor, ga maar lekker door met de SC SOAP!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sorry mop, ik ben op dit moment ieder excuus aan het gebruiken om maar niet te hoeven gaan typen! Ik ben het zo beu na iedere dag om 05.30 opstaan om 2 uur te typen voor stage en dan 's avonds ook nog typen. Bah!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh maakt mij niet uit hoor, ga maar lekker door met de SC SOAP!
ook wat koppels vreemd laten gaan enzo he, en kuuks is natuurlijk stiekem zwanger van iemad uit de sc wat niet haar eigen vent isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed eens zien, in mijn soap zijn Poit en Shar al een match, wie kan ik nog meer aan elkaar koppelen.
Iedereen weet toch dat Kuuk d'r kleine van Rossdale is?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook wat koppels vreemd laten gaan enzo he, en kuuks is natuurlijk stiekem zwanger van iemad uit de sc wat niet haar eigen vent is
Ik wil de verloren zoon van Frits van Houten zijn!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
en er moet iemand dood gaan die over een tijdje opeens spontaan weer terug komt
Hahahaha!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Kuuk d'r kleine van Rossdale is?
ohja dat ook nog! nou lot en fruit ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahahaha!
En dan moeten er nog 2 met elkaar naar bed die dan broer en zus blijken te zijn!
Eh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Kuuk d'r kleine van Rossdale is?
homo's!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De man- vrouw ratio is niet echt handig voor ons als scriptschrijvers!!
Nee, maar dat is al maanden een opgemerkt iets.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De man- vrouw ratio is niet echt handig voor ons als scriptschrijvers!!
wtfquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Dan koppelen we eend en solique ook maar gelijk
Ik zie een Gouden kalf en een Grammy!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Overzicht:
Kuuks dr kind is van Rossdale
Sharana en Poit daten
Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ehm ik heb nog geen verhaal lijn
quote:
Fallen of Tainquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu vind ik de verhaallijn van Poit en Shar niet spannend genoeg meer!
Jij denkt dat je met Poit date, maar wat jij niet weet is dat je eigelijk met Poit zijn evil tweelingbroer date die wraak wilt nemen omdat jij hem vroeger hebt afgewezen!
Hell yeah!! Ik wil een dubbelrol!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu vind ik de verhaallijn van Poit en Shar niet spannend genoeg meer!
Jij denkt dat je met Poit date, maar wat jij niet weet is dat je eigelijk met Poit zijn evil tweelingbroer date die wraak wilt nemen omdat jij hem vroeger hebt afgewezen!
Fixedquote:
Heb er 2, maar ik ben m'n eigen evil twin!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie is jouw broer hier in de sc poit?
niet 2x want de ander wijs ik af! OPLETTEN!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb er 2, maar ik ben m'n eigen evil twin!![]()
2 keer met Shar daten![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Overzicht:
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
ohja de dode die terug komt!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Er moet ook nog iemand levend begraven worden!
dan moet koei maar de huishoudster wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En er moet nog ergens een huishoudster-verhaal lijn komen
OHJA DE THEEKRANSJES!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef Kuukske het volgende:
De thee vloeit rijkelijk over m'n toetsenbord.
En koei blijkt ook de moeder van BBN te zijn!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Overzicht:
- Sharana en Poit daten
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden
Oh Mdayquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Onze theekransjes lijken op het eerste gezicht heel onschuldig maar in werkelijkheid vergaderen we over het beste plan om miljonair Mday op te lichten!
dat wilde ik net spammen! maar in ieder geval thanks voor de headsup, dan zorg ik dat mijn investering veilig is gesteldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh Mday. Hoe konden we 'm vergeten.
Graag gedaan hoor popje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Mday het volgende:
[..]
dat wilde ik net spammen! maar in ieder geval thanks voor de headsup, dan zorg ik dat mijn investering veilig is gesteld
Die slaapt dus al een jaar ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Poit het volgende:
Oeh, jullie kennen disjfa misschien niet maar disjfa ligt altijd te snurken op de bank!
Minstens!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
die wil alleen nog maar blauwe m&m's
OH PETS. Ja! Inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke dan hebben we nog Pets, die is acteur in een bekende serie maar begint sterallures te krijgen.
Je vergeet het stukje van Pheno!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
- Sharana en Poit daten
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
Mwah, smerig misschien wel ja maar niet de minst realistischequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit en ik hebben nog steeds veruit de smerigste verhaallijn!
We hebben wel hetzelfde kleur haar en dezelfde kleur ogenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, smerig misschien wel ja maar niet de minst realistische
OMFG!! GA TESTEN NU!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
We hebben wel hetzelfde kleur haar en dezelfde kleur ogen
Of ze zwanger is?quote:
Daar had je maar eerder aan moeten denken voordat je met hem het bed in dookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar no offence. Ik vind Ross een schatje en ik stalk 'm met liefde. Maar ik wil geen baby met Ross. Dat kind krijgt dan een haardos van heb ik jou daar.
Schijnbaar neuk ik al iemandquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
We moeten nog iets met nick en wc eend doen!
Dat zullen koei en BBN leuk vindenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De minst realistische is die van eend en solique!
We doen alleen aan wc-hokjesgefreubel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar had je maar eerder aan moeten denken voordat je met hem het bed in dook![]()
![]()
En zwanger zijn. Da's pas een verhaallijn.quote:
quote:
gevaarte dat snurkt en naar puike muziek luistertquote:
quote:
WIE IS DIE LIEFDE?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef SpankmasterC het volgende:
HET IS MIJ, SPANKY!!!
IK LEEK BEGRAVEN MAAR WAS EIGENLIJK 2 JAAR LANG AAN HET WATERSKIĖN IN DE RIVIERA!
IK BEN TERUG GEKOMEN OM TE STRIJDEN VOOR MIJN WARE LIEFDE!!!
ah, er is nog hoop voor mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De minst realistische is die van eend en solique!
Wie ontbijt er nu om deze tijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik stikte in mijn ontbijtkoek door poit
Wie is je ware liefde???quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef SpankmasterC het volgende:
HET IS MIJ, SPANKY!!!
IK LEEK BEGRAVEN MAAR WAS EIGENLIJK 2 JAAR LANG AAN HET WATERSKIĖN IN DE RIVIERA!
IK BEN TERUG GEKOMEN OM TE STRIJDEN VOOR MIJN WARE LIEFDE!!!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, er is nog hoop voor mij
[..]
Wie ontbijt er nu om deze tijd.![]()
![]()
Het is maar een soap. Het is allemaal nep.quote:
Spaceinvaders natuurlijk!! Komt precies binnenzetten bij de wederopstanding van Jesuz Spank!quote:
Dat zeggen ze van GTST ook, maar Ludo neukt in het echt ook met Janinequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is maar een soap. Het is allemaal nep.
Jij kijkt zeker vaak soaps? Ik vind dit wel heel scherp van je.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Spaceinvaders natuurlijk!! Komt precies binnenzetten bij de wederopstanding van Jesuz Spank!
Ik ben vernoemd naar Peter Kelder!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker vaak soaps? Ik vind dit wel heel scherp van je.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van GTST ook, maar Ludo neukt in het echt ook met Janine
Hahahaha goed argument!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van GTST ook, maar Ludo neukt in het echt ook met Janine
HOAX! Je bent ouder dan dat!quote:
Ik heette vroeger Sjaak?quote:
Sjaak Kelder?!quote:
Z'n evil twin.quote:
Sjaak bonenstaak?quote:
quote:
quote:
Dat is de juiste houdingquote:
quote:
Forum Opties | |