SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
Klopt, was zelfs weg gerend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV en Lot hebben alle mannen uit het topic weggejaagd
Ach een beetje vrouwen praat af en toe kan geen kwaad! Daar leren jullie vanquote:
Was even rondje Evy gaan rennenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ach een beetje vrouwen praat af en toe kan geen kwaad! Daar leren jullie van
We weten heus wel dat vrouwen schoenen interessanter vinden dan mannen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ach een beetje vrouwen praat af en toe kan geen kwaad! Daar leren jullie van
Niet alleen schoenenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef Poit het volgende:
[..]
We weten heus wel dat vrouwen schoenen interessanter vinden dan mannen..
Shoesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef Poit het volgende:
[..]
We weten heus wel dat vrouwen schoenen interessanter vinden dan mannen..
Ohquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shoes![]()
Shoppen![]()
Chocolade![]()
Make up![]()
Dat zijn mijn enige echte meisje-meisje zondesvoor de rest ben ik best stoer
Had Gwen gedreigd geen sex meer tot je een Facebook account neemt ofzo?quote:
Nou zo erg was het ook weer nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Had Gwen gedreigd geen sex meer tot je een Facebook account neemt ofzo?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou zo erg was het ook weer niet
Je werd alleen vast gebonden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou zo erg was het ook weer niet
Klinkt een stuk gezonder dan die hoge hakken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Loop ik op me schoentjes van 21 euro
Nee ik werd moe van het gezeikquote:
Krijg je goed gevormde benen van (van die hakken danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt een stuk gezonder dan die hoge hakken!
haha, dan toch maar aangemaakt.quote:
Ik houd het liever bij herenschoenen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Krijg je goed gevormde benen van (van die hakken dan)
Nee, dat krijg ik van fietsen. Nou ja, mooi, ik heb kuiten waar een andere wielrenner een stevige klim aan heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Krijg je goed gevormde benen van (van die hakken dan)
Ja i know! Ik heb ook zeer sterke kuiten! Kunnen we goed met tegenwind fietsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat krijg ik van fietsen. Nou ja, mooi, ik heb kuiten waar een andere wielrenner een stevige klim aan heeft
True! en meteen de mails uitgezet, want pffffffquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, dan toch maar aangemaakt.
[..]
Ik houd het liever bij herenschoenen.![]()
Dan pak ik de auto welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja i know! Ik heb ook zeer sterke kuiten! Kunnen we goed met tegenwind fietsen
Skype, jemig dat is lang geledenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die je niet kent die je op skype toevoegenalsof ik met onbekende mensen ga bellen!
ik afgelopen vrijdag nog, broer die dan gaat stappen er dan moet ik zeggen wat hij aan moet en dan laat hij allemaal kleding op de webcam zienquote:
Ik ben het weer eens aan het installeren, heb blijkbaar 3 accounts.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik afgelopen vrijdag nog, broer die dan gaat stappen er dan moet ik zeggen wat hij aan moet en dan laat hij allemaal kleding op de webcam zienaltijd leuk!
Had ik ook hoor! Ik had een hele oude, daarna ooit nieuwe gemaakt, daar staan nog super veel wow guildies in ook (tijdens raid op ventrillo als het stil moest zijn op skype met ze allen in een gesprek ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben het weer eens aan het installeren, heb blijkbaar 3 accounts.![]()
Wow, zelfs nog op mijn oude nickname.
Aangemaakt op 2003, laatst ingelogged op 2004.
Ben mijn rijtje mail adressen af gegaan met opgeven wachtwoord vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Had ik ook hoor! Ik had een hele oude, daarna ooit nieuwe gemaakt, daar staan nog super veel wow guildies in ook (tijdens raid op ventrillo als het stil moest zijn op skype met ze allen in een gesprek ouwehoeren) maar ik wist allebei usernames en password niet meer dus laatst toch mar nieuwe gemaakt
Trusten Sharquote:
Broer? Zit je nou gewoon belangrijke informatie achter te houden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik afgelopen vrijdag nog, broer die dan gaat stappen er dan moet ik zeggen wat hij aan moet en dan laat hij allemaal kleding op de webcam zienaltijd leuk!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Broer? Zit je nou gewoon belangrijke informatie achter te houden?
Zeg het d'r koei!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind zusjes interessanter eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Met je eens broer.. Maar ik durf het niet meer te vragen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind zusjes interessanter eigenlijk...
Ik heb nog steeds één zus over! Maar wel een met een flinke gebruiksaanwijzing!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kent mannen toch al wat langer liever koei. wij lezen geen gebruiksaanwijzingen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds één zus over! Maar wel een met een flinke gebruiksaanwijzing!
Nee, maar ik weet ook dat hoe wanhopiger de man, des te minder kritisch ze worden!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kent mannen toch al wat langer liever koei. wij lezen geen gebruiksaanwijzingen..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:46 schreef lkb9000 het volgende:
1 van m'n katten, die ik al meer dan 4 jaar heb, heeft nog nooit bij iemand op schoot gelegen.
Ze komt van het asiel en was ergens achter gelaten als kitten, geen idee hoe, wat en waar.
Ze ligt nu voor het eerst bij me op schootZonet drie kwartier lang, toen ging ze weg en iets later kwam ze weer terug!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je werkt met zombies?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 06:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Eens kijken of vandaag de 2e vinger van mijn patient eraf valt
Is al getrouwd koei, sorry!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ha daar heb ik er nog 3 van, maar wat koei zegt, gebruksaanwijzingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Piiiiiiicsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is al getrouwd koei, sorry!
[..]
Ha daar heb ik er nog 3 van, maar wat koei zegt, gebruksaanwijzing
Hoe werkt jouw gebruiksaanwijzing?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is al getrouwd koei, sorry!
[..]
Ha daar heb ik er nog 3 van, maar wat koei zegt, gebruksaanwijzing
Kijk op der FB zou ik zeggenquote:
Ik heb maar 2 zussen op FB staan want die ander staat geblokkeerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe werkt jouw gebruiksaanwijzing?
[..]
Kijk op der FB zou ik zeggen
Boekje open en lezen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe werkt jouw gebruiksaanwijzing?
[..]
Kijk op der FB zou ik zeggen
Open vouwen en op het knopje drukken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:26 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en mijn gebruiksaanwijzing is vrij makkelijk ...
Lees nooit gebruiksaanwijzingenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:26 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en mijn gebruiksaanwijzing is vrij makkelijk ...
Je gaat m eindelijk halen.quote:
eindelijk beter, eindelijk tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Lees nooit gebruiksaanwijzingen![]()
[..]
Je gaat m eindelijk halen.
Gelijk gebruik van maken natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eindelijk beter, eindelijk tijd
Yes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelijk gebruik van maken natuurlijk
Flashquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yes.
Flash-site bezoeken.
Owh nee
aaaaaahaaaaaaaquote:
Foute filmsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:55 schreef Poit het volgende:
[..]
aaaaaahaaaaaaa
Saviour of the universe!
Zelf niet gezien maar de beoordeling is slechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:01 schreef Pheno het volgende:
He, ik lees net dat er een serie is over Flash Gordon, vaan een paar jaar terug. Jullie zijn nogal serievolgers: is het wat? Of een slap aftreksel waar Barbarella zich nog voor schamen?
Komt door het uitzetten van leidingen/beugels of radiatoren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
WTF
al mijn radiatoren zijn aan het tikken? heeft iemand dat ook wel eens gehad?
thanks even lezen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Komt door het uitzetten van leidingen/beugels of radiatoren.
Is een topic over op fok!:
tikkende radiator
Mooi he, nieuwbouw. Vol met verrassingenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay ik ga vanavond als het tikken er nog eens wat dingetjes uitzoekenmoet nu namelijk zo weg
de kachels zijn ook nooit nooit aan geweest dus ik heb ze net even aan gezet, het lijkt nu wel wat minder te worden misschien omdat ze nu dus langzaam warm worden
Mja ach ik ben nog steeds verliefd op mijn appartementjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi he, nieuwbouw. Vol met verrassingen
Veel plezier met het uitzoeken van je serviƫrquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ach ik ben nog steeds verliefd op mijn appartementje![]()
Ik ga nu ook weg, meubels zoeken
Zou ik ook zijn met een eigen huisje in bezit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ach ik ben nog steeds verliefd op mijn appartementje![]()
Ik ga nu ook weg, meubels zoeken
Oh ja, die moet ik ook nog eens halenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:10 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
* Poit wants back to the world of Dark Souls...
Zeker doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog eens halen
Het stomme is dat ik hetzelfde had met Demon Souls maar op een of andere manier gaat Dark Souls me iets beter af.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:49 schreef Fallen het volgende:
Ik durf Dark Souls niet te halen, ik heb Demon's Souls nog nauwelijks gespeeld. Ben geen hardcore gamer genoeg... geen zin meer na 2x proberen. Alleen de eerste eindbaas is neer, de rest geloof ik allemaal wel....
Gewoon een beetje apatisch zaad liggen ontvangenquote:
Die zijn verstuurd, dus ik verwacht ze eigenlijk wel in jullie bus. Ik ben ook eens een week op vakantiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker doenEcht enorm tof om te doen
Heb je trouwens nog iets vernomen over de Dead Island games?
Gotta start somewherequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon een beetje apatisch zaad liggen ontvangenno thanks.
Ach, ik vermaak me voorlopig wel hoor, heeft geen haast maar de game ligt al bijna in de budgetbakken voordat we hem ontvangen hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn verstuurd, dus ik verwacht ze eigenlijk wel in jullie bus. Ik ben ook eens een week op vakantieNu nog die kerstzooi van vorig jaar, dat zou nu ook goe dmoeten zijn, maar ja, ik wacht eerst maar weer op bevestiging
Geen idee waarom er van alles soms misgaat.
Al wacht ik zelf ook al een week op een reviewcopy, gaat ook weer lekker.
And that somewhere is a breathing equivalent of a blow-up doll?quote:
Ik vind het gewoon irritant als zoiets gebeurt. Zeker als het buiten mijn eigen macht is. Beetje gaan klagen bij post en zo werkt toch niet, die hebben daar schijt aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:57 schreef Poit het volgende:
Ach, ik vermaak me voorlopig wel hoor, heeft geen haast maar de game ligt al bijna in de budgetbakken voordat we hem ontvangen hebben
Kan me voorstellen.. Ach, het valt nog mee.. Heb ooit een keer (5 jaar geleden ofzo) een DVD gewonnen op de FP, die ontving ik ruim 2 maanden later..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant als zoiets gebeurt. Zeker als het buiten mijn eigen macht is. Beetje gaan klagen bij post en zo werkt toch niet, die hebben daar schijt aan
Jupz, hoe minder ze weten hoe meer je ze naar je hand kunt vormen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
And that somewhere is a breathing equivalent of a blow-up doll?
Ja fuck dat. Een mokkel dat weet waar ze mee bezig is >>>>>>>>>> maagd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz, hoe minder ze weten hoe meer je ze naar je hand kunt vormen.
Variatie kerel, een maagdje op z'n tijd is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Een mokkel dat weet waar ze mee bezig is >>>>>>>>>> maagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |