Na de bevrijding hadden we in het beschaafde NL ook een bijltjes-dag. Pek en veren, "moffen hoeren" verkrachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet echt 40.000% zeker dat wij o zo verlichte Westerlingen net zo reageren, na 42 jaar onderdrukking. Mensen zijn barbaren, deal with it.
En dat was na slechts een paar jaar ipv 40+.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na de bevrijding hadden we in het beschaafde NL ook een bijltjes-dag. Pek en veren, "moffen hoeren" verkrachten.
En dat na 5 jaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na de bevrijding hadden we in het beschaafde NL ook een bijltjes-dag. Pek en veren, "moffen hoeren" verkrachten.
Vergelijk het eens met Mussolini, Nicolae Ceaușescu,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dus dan maar met zijn allen naar Allah schreeuwen en met geweren zwaaien als een stel barbaren terwijl hij dood aan het gaan is? Het boeit mij verder weinig, het toont alleen maar aan dat zowel de aanhangers van Kadhaffi als de tegenstanders bestaat uit een stel achterlijke barbaren.
Openbare lynchpartijen van studenten (Studenten die protesteerden tegen zijn bewind) in de jaren 80 op pleinen van Universiteiten in Benghazi. Live uitgezonden op tv. Aljazeera heeft er een documentaire over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef friskvind het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat deze wrede dictator allemaal in Libië heeft uitgespookt.
Heeft hij mensen vermoord? Verkracht? Andere vergrijpen?
Ik kan hierover op internet geen feiten vinden.
Heb net op youtube het filmpje gezien waar er door de "helden" geposeerd wordt met een dode Khadaffi.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dus dan maar met zijn allen naar Allah schreeuwen en met geweren zwaaien als een stel barbaren terwijl hij dood aan het gaan is? Het boeit mij verder weinig, het toont alleen maar aan dat zowel de aanhangers van Kadhaffi als de tegenstanders bestaat uit een stel achterlijke barbaren.
massagraf bij gevangenis gevonden: http://www.refdag.nl/nieu(...)ie_gevonden_1_590946quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef friskvind het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat deze wrede dictator allemaal in Libië heeft uitgespookt.
Heeft hij mensen vermoord? Verkracht? Andere vergrijpen?
Ik kan hierover op internet geen feiten vinden.
duizenden misdaden ??quote:[En dat is 1 van de duizenden misdaden die hij gepleegd heeft in het binnen en buitenland.
Sponsoring van burgeroorlogen in Afrika bijvoorbeeld. Met sponseren bedoel ik het leveren van geld of wapens of beiden.quote:
De NAVO en daarmee Nederland hebben de burgeroorlog in Libië ook gesponsord. Rutte ook crimineel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Sponsoring van burgeroorlogen in Afrika bijvoorbeeld. Met sponseren bedoel ik het leveren van geld of wapens of beiden.
Ook zijn er veel massagraven gevonden in Libie die dateren uit de jaren <90.
in de ogen van Ghadaffi aanhangers wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De NAVO en daarmee Nederland hebben de burgeroorlog in Libië ook gesponsord. Rutte ook crimineel?
Nee, Ghadaffi was een oorlog begonnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De NAVO en daarmee Nederland hebben de burgeroorlog in Libië ook gesponsord. Rutte ook crimineel?
Dat is in NL ook gelukt na bijltjesdag '45.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef quo_ het volgende:
[..]
Heb net op youtube het filmpje gezien waar er door de "helden" geposeerd wordt met een dode Khadaffi.
Alle mooie verhalen ten spijt zie ik die figuren niet als de grondleggers van een toekomstige libische democratische staat. De toekomstige libische taliban komt dichter in de buurt.
Ze waren vredig begonnen met protesteren. Ik hoop dat je dat niet vergeten bent en dat Kazaffi toen massaal mensen neerschoot?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef timmmmm het volgende:
In mijn ogen ook. Of de VN het nou wil of niet, wapens aan rebellen geven die even moordlustig zijn als het kwaad dat ze bestrijden, is precies hetzelfde als elders een burgeroorlog sponsoren.
Vergelijking van lik me snikkel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is in NL ook gelukt na bijltjesdag '45.
Oh? Vertel. Waarom?quote:
Helemaal niet. Het NL regime werkte grotendeels mee met de bezetter. In feite dezelfde situatie als in LibiË, behalve dat wij wel van buiten werden bevrijdt.quote:
Jij suggereert dat Nederland voor 1940 geen democratie zou zijn geweest. En dat is een vergelijking die niet klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het NL regime werkte grotendeels mee met de bezetter. In feite dezelfde situatie als in LibiË, behalve dat wij wel van buiten werden bevrijdt.
Je hebt er wel heel veel verstand van, zo te lezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het NL regime werkte grotendeels mee met de bezetter. In feite dezelfde situatie als in LibiË, behalve dat wij wel van buiten werden bevrijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |