abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102990165
ik zou eerder een probleem hebben met een gebruikte pan.
dalijk zit een idioot die pan onder te schijten spoelt het af en brengt hem terug
nee dank je :') :{w
pi_102990257
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:36 schreef kovenant het volgende:
ik zou eerder een probleem hebben met een gebruikte pan.
dalijk zit een idioot die pan onder te schijten spoelt het af en brengt hem terug
nee dank je :') :{w
You serious? :')

Dat is ook het eerste wat ik doe met een product welke ik toch maar niet wil hebben, lekker besmeuren met uitwerpselen, ik zal ze hebben }) })
pi_102990646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:46 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Als het alleen uit de verpakking isg ehaald en er weer in gedaan is dan MAG het ook als nieuw verkocht worden. Je krijgt ook gewoon de normale garantie van een nieuw product!
^ Dit, maar dat snapt die randdebiel niet.
pi_102992876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:46 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Als het alleen uit de verpakking is gehaald en er weer in gedaan is dan MAG het ook als nieuw verkocht worden. Je krijgt ook gewoon de normale garantie van een nieuw product!
helemaal mee eens!

maar dat soort mensen staan wel als eerste te roepen in de winkel :
mag ik hem eens zien/beethouden.
waardoor winkelier verpakking open moet maken , en dan toch zeggen :
nee ik hoef hem toch niet.
pi_102993172
Is me tot twee keer toe gebeurd in de Media Markt Den Haag centrum. Was toen met mp3-spelers. Eerste keer was kerstcadeau voor mn moeder, ding kwam "nieuw" uit de verpakking. Een schuifknopje bleek kapot, er zaten wat krasjes op. Teruggebracht, kregen toen weer een "nieuwe" mee. Daar bleek thuis gekomen gewoon al foute rapmuziek op te staan en ook hier vage krasjes op de mp3-speler. Ook maar teruggebracht en geld teruggevraagd. Daarna nooit meer iets gehaald bij die Media Markt.
pi_102993618
Bij alle bouwmarkten is het trouwens ook zo.
heb je een doos schroefjes gekocht en per ongeluk de verkeerde maat?
dan ruil je ze gewoon om.

je kan best dus 2e hands schroefjes hebben gekocht ooit
Nothing to see here, carry on
pi_102993679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:33 schreef RijstNatie het volgende:
Bij alle bouwmarkten is het trouwens ook zo.
heb je een doos schroefjes gekocht en per ongeluk de verkeerde maat?
dan ruil je ze gewoon om.

je kan best dus 2e hands schroefjes hebben gekocht ooit
nog nooit een half brood gekocht waarvan je zeker wist dat er een sneetje weg was ?
huh huh ??
read topic plx!:P
pi_102993790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef verplichtveldje het volgende:

[..]

Voordat het in de doos ingepakt wordt in de fabriek, worden kleine dingen ook even getest, is het dan ook niet meer nieuw? :')
in 90% van de gevallen, zul je het nieteens weten, maargoed we moeten toch wat te zeuren hebben he. :W
dat is iets heel anders.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:48:13 #109
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_102997840
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:02 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het gaat om de term 'als nieuw'! Prima dat het gebruikt of gerepareerd is, maar geef dat dan duidelijk aan en verkoop het niet voor de volle mep!
Waarom? Een apparaat dat toevallig een paar dagen is gebruikt is, is nog zo goed als nieuw, en je krijgt gewoon dezelfde garantie en dergelijke. Slijtage van een paar dagen gebruik is verwaarloosbaar. Verder is dit gewoon iets dat je weet als je bij een zaak als de Media Markt koopt. Het is niet voor niks allemaal zo goedkoop.
Ook geen sig dus
pi_102998230
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:48 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Waarom? Een apparaat dat toevallig een paar dagen is gebruikt is, is nog zo goed als nieuw, en je krijgt gewoon dezelfde garantie en dergelijke. Slijtage van een paar dagen gebruik is verwaarloosbaar. Verder is dit gewoon iets dat je weet als je bij een zaak als de Media Markt koopt. Het is niet voor niks allemaal zo goedkoop.
Als ik iets als nieuw koop moet het ook nieuw zijn. Klaar. Rot op met wat je vindt, iets wat 2 dagen gebruikt is is niet nieuw. Simpel toch?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:01:30 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102998288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Als ik iets als nieuw koop moet het ook nieuw zijn. Klaar. Rot op met wat je vindt, iets wat 2 dagen gebruikt is is niet nieuw. Simpel toch?
wettelijk gezien hoeft dat dus niet :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:13:21 #112
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_102998715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Als ik iets als nieuw koop moet het ook nieuw zijn. Klaar. Rot op met wat je vindt, iets wat 2 dagen gebruikt is is niet nieuw. Simpel toch?
Wel volgens de wet, hoeveel jij ook 'simpel toch' roept, zo simpel is het simpelweg niet.
Ook geen sig dus
pi_102999022
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:13 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Wel volgens de wet, hoeveel jij ook 'simpel toch' roept, zo simpel is het simpelweg niet.
Artikel en wetboek svp o|O
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:40:25 #114
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_102999622
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Artikel en wetboek svp o|O
Weet ik veel waar het staat, maar een winkelier moet klanten een 'goed of goed werkend' product verkopen. Er staat nergens dat het nieuw moet zijn, of wat de precieze definitie van nieuw is. Als een product als nieuw functioneert en uitziet, is het geen oplichting als hij toevallig al twee dagen eerder door iemand anders is gebruikt.
Ook geen sig dus
pi_102999704
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Weet ik veel waar het staat, maar een winkelier moet klanten een 'goed of goed werkend' product verkopen. Er staat nergens dat het nieuw moet zijn, of wat de precieze definitie van nieuw is. Als een product als nieuw functioneert en uitziet, is het geen oplichting als hij toevallig al twee dagen eerder door iemand anders is gebruikt.
Als dat nog niet goed geregeld is bij wet moeten ze dat maar eens doen. Een teruggebracht product heeft bij electronica imo meer kansen op manko's dan nieuwe producten.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:45:22 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102999814
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Als dat nog niet goed geregeld is bij wet moeten ze dat maar eens doen. Een teruggebracht product heeft bij electronica imo meer kansen op manko's dan nieuwe producten.
nou en, je garantie vervalt toch niet? :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:45:34 #117
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_102999821
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Als dat nog niet goed geregeld is bij wet moeten ze dat maar eens doen. Een teruggebracht product heeft bij electronica imo meer kansen op manko's dan nieuwe producten.
Dus jij vind dat mensen altijd een splinternieuw product moeten krijgen, maar tegelijk ook dat ze hun spullen altijd weer kunnen retourneren als ze spijt hebben van hun aankoop. Wat moet de mediamarkt (en andere winkels) dan? Gewoon goed werkende, geretourneerde spullen in de prullenbak gooien? Ik hoop dat je zelf ook wel ziet dat dat niet redelijk is.

Verder is de kans op een mankement door twee dagen slijtage verwaarloosbaar. En anders heb je altijd gewoon evenveel garantie als bij een nieuw product.
Ook geen sig dus
pi_102999845
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nou en, je garantie vervalt toch niet? :)
Weet je hoeveel fucking extra tijd en frustratie dat kost?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:47:56 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102999915
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Weet je hoeveel fucking extra tijd en frustratie dat kost?
Moet je maar geen produkten kopen die na 2 dagen gebruik al half stuk gaan. Overigens wel hypocrieft dat je linkt naar apple terwijl die precies hetzelfde doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102999940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Moet je maar geen produkten kopen die na 2 dagen gebruik al half stuk gaan.
Daarom wil ik dus gewoon nieuwe producten en geen gebruikte. Doh!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:49:11 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102999960
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Daarom wil ik dus gewoon nieuwe producten en geen gebruikte. Doh!
of het nu door 2 dagen jouw gebruik stuk gaat, of door 2 dagen gebruik van iemand anders waarna jij een stuk produkt krijgt... ik zie geen verschil.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:49:30 #122
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_102999972
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Daarom wil ik dus gewoon nieuwe producten en geen gebruikte. Doh!
Je bent echt aan het zeuren om het zeuren nu, want een mp3 speler of whatever die toevallig een dag door iemand anders is gebruikt gaat echt niet opeens sneller stuk. Of zijn alle spullen die je eens aan vrienden uitleent ook gelijk kapot?
Ook geen sig dus
pi_103000050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:49 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Je bent echt aan het zeuren om het zeuren nu, want een mp3 speler of whatever die toevallig een dag door iemand anders is gebruikt gaat echt niet opeens sneller stuk. Of zijn alle spullen die je eens aan vrienden uitleent ook gelijk kapot?
Ik denk dat er relatief veel producten die teruggebracht worden wel een manco hebben. Maar ok er is geen onderzoek naar dus het is puur een gevoel dat de kans ook groter is.

Als ik iets nieuw koop moet het ook gewoon nieuw zijn, anders kan ik beter op marktplaats.nl zijn he.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:53:51 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_103000134
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat er relatief veel producten die teruggebracht worden wel een manco hebben. Maar ok er is geen onderzoek naar dus het is puur een gevoel dat de kans ook groter is.

Als ik iets nieuw koop moet het ook gewoon nieuw zijn, anders kan ik beter op marktplaats.nl zijn he.
nooit meer iets kopen dus, ook niet bij apple.com :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_103000174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nooit meer iets kopen dus, ook niet bij apple.com :)
In de kwaliteitscontrole van apple bij teruggebrachte producten heb ik absoluut meer vertrouwen dan in die van de mediamarkt.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:00:32 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_103000382
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

In de kwaliteitscontrole van apple bij teruggebrachte producten heb ik absoluut meer vertrouwen dan in die van de mediamarkt.
Dat kan (alhoewel je wel met foxconn te maken hebt, bedrijf met beroerde kwaliteitsprocedures), maar toch verkopen ze gebruikte produkten alsof ze nieuw zijn :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:04:18 #127
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103000507
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

In de kwaliteitscontrole van apple bij teruggebrachte producten heb ik absoluut meer vertrouwen dan in die van de mediamarkt.
Als een apparaat bij de mediamarkt terugkomt omdat de klant hem gewoon niet wilde, is er niks mis met het apparaat zelf en is er geen kwaliteitscontrole nodig. Als hij stuk is gaat hij terug naar de fabriek voor controle, daar heeft mediamarkt verder ook niks mee te maken.
Ook geen sig dus
pi_103000716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:04 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Als een apparaat bij de mediamarkt terugkomt omdat de klant hem gewoon niet wilde, is er niks mis met het apparaat zelf en is er geen kwaliteitscontrole nodig. Als hij stuk is gaat hij terug naar de fabriek voor controle, daar heeft mediamarkt verder ook niks mee te maken.
Right. Enough said. Mediamarkt zuigt en houdt geen rekening met je privacy.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:10:44 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_103000759
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Right. Enough said. Mediamarkt zuigt en houdt geen rekening met je privacy.
huil niet, dit doet elke winkel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:10:59 #130
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103000771
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Right. Enough said. Mediamarkt zuigt en houdt geen rekening met je privacy.
Waar haal je privacy nou weer vandaan?
Ook geen sig dus
pi_103000797
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

huil niet, dit doet elke winkel.
Echte winkels doen dat niet, die maken tenminste netjes alle gegevens weer leeg.
pi_103000842
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Echte winkels doen dat niet, die maken tenminste netjes alle gegevens weer leeg.
echte klanten maken hun product ook weer leeg / netjes voro ze het terug brengen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:13:07 #133
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103000856
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Echte winkels doen dat niet, die maken tenminste netjes alle gegevens weer leeg.
Als je een apparaat terugbrengt met al je gegevens erop ben je gewoon een domme lul.
Ook geen sig dus
pi_103000896
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Als je een apparaat terugbrengt met al je gegevens erop ben je gewoon een domme lul.
Genoeg groepen mensen die niet weten hoe. Daarbij is het de winkel haar verantwoordelijkheid, zij verkoopt het weer als nieuw.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:16:03 #135
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103000990
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Genoeg groepen mensen die niet weten hoe. Daarbij is het de winkel haar verantwoordelijkheid, zij verkoopt het weer als nieuw.
Handleiding. Of als je het bij het inleveren even vraagt doen ze het vast wel voor je.
Ook geen sig dus
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:17:05 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_103001032
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Genoeg groepen mensen die niet weten hoe. Daarbij is het de winkel haar verantwoordelijkheid, zij verkoopt het weer als nieuw.
Hier een linkje waaruit blijkt dat Apple hetzelfde doet :D
http://gizmodo.com/392019(...)a-no-way-to-erase-it
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_103001042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Handleiding. Of als je het bij het inleveren even vraagt doen ze het vast wel voor je.
Blijft verantwoordelijkheid winkel.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:21:00 #138
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103001192
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Blijft verantwoordelijkheid winkel.
Wetboek en artikel?
Ook geen sig dus
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:25:16 #139
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103001363
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Blijft verantwoordelijkheid winkel.
Onzin. De winkel hoeft jouw producten niet eens terug te nemen als ze niet stuk zijn. Dat is een gunst of extra service die de winkel jou vrijwillig verleent. Je hebt het recht helemaal niet om te eisen dat ze ook nog jouw data gaan verwijderen die je er zelf in hebt gezet en er zelf ook weer uit had kunnen halen.
Ook geen sig dus
pi_103001897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:25 schreef Dennis_enzo het volgende:

De winkel hoeft jouw producten niet eens terug te nemen als ze niet stuk zijn.
Dat klopt, dat is geen wettelijk recht. Je hebt wel recht op een deugdelijk product. Je hebt immers een koopovereenkomst gesloten en koop = koop volgens de wet. (bron: Consuwijzer)

De zogenaamde bedenktijd bij aankoop op afstand bestaat wel, en is zeven dagen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_103003528
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:21 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Wetboek en artikel?
Je zei zelf dat het in nieuwstaat moet verkeren. Andermans gegevens erop valt daar niet onder. Daarbij is het ronduit onder de noemer kutservice te zetten.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:29:58 #142
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103004108
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Je zei zelf dat het in nieuwstaat moet verkeren. Andermans gegevens erop valt daar niet onder. Daarbij is het ronduit onder de noemer kutservice te zetten.
Een product is niet kapot of ondeugdelijk als er toevallig andermans gegevens instaan. Het staat misschien wat slordig, maar er is geen enkele plicht voor winkels om er iets aan te doen.
Ook geen sig dus
pi_103004150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:29 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Een product is niet kapot of ondeugdelijk als er toevallig andermans gegevens instaan. Het staat misschien wat slordig, maar er is geen enkele plicht voor winkels om er iets aan te doen.
Echt wel :{w Da's niet wat je mag verwachten van een nieuw product nml. Klaar.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:35:08 #144
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103004307
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Echt wel :{w Da's niet wat je mag verwachten van een nieuw product nml. Klaar.
Jouw mening is geen feit of wet, ik hoop dat je dat begrijpt.
Ook geen sig dus
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:36:19 #145
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_103004360
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Als dat nog niet goed geregeld is bij wet moeten ze dat maar eens doen. Een teruggebracht product heeft bij electronica imo meer kansen op manko's dan nieuwe producten.
Zou maar nooit meer iets bij een webshop kopen dan, wat denk je dat er gebeurd met producten die in de afkoelingsperiode retour gestuurd worden?
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 17:36:33 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_103004367
Ik snap sowieso niet dat mensen hun telefoon niet eerst helemaal leegmaken voordat ze die terugbrengen. Maar ALS hij niet leeg is, dan vind ik wel dat de winkel dat moet doen.

Wat ik een stukje terug lees over kleding die een dag wordt gedragen en dan terug wordt gehangen in het rek vind ik ronduit smerig (gelukkig was ik alles wat ik gekocht heb eerst, maar toch).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_103004408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:35 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Jouw mening is geen feit of wet, ik hoop dat je dat begrijpt.
Geen rechten gehad zeker.

http://www.jipvenlo.nl/downloads/consumentenkoop_en_garanties.pdf
pi_103004438
Wie werken er hier allemaal bij de mediamarkt trouwens :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:50:20 #149
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_103004797
quote:
Ik lees in jouw mooie document:

quote:
De verkoper is verplicht een product te leveren dat met de koopovereenkomst in overeenstemming is:
1) Het product moet voldoen aan de eigenschappen die je mag verwachten bij normaal gebruik.
Met een auto moet je kunnen rijden en remmen. Op een pc moet je zonder problemen een
tekstverwerkingsprogramma kunnen draaien.
2) De koper mag verwachten dat een product de eigenschappen bezit die door de verkoper zijn
toegezegd. Heeft de koper bijvoorbeeld verteld dat hij een auto nodig heeft om met zijn caravan
naar de Ardennen te gaan, dan moet de auto daartoe in staat zijn. Het kan dus van belang zijn
om de verkoper te vertellen waarvoor het product gebruikt zal worden.
3) Een verkoper is niet alleen gebonden aan zijn eigen mededelingen. Als de fabrikant reclame voor
het product maakt, kan de koper daar rechten aan ontlenen (zie ook “Garanties”). Voldoet het
product niet aan de in de reclame toegezegde eigenschappen, dan kan de koper de verkoper
hierop in principe aanspreken.
4) Draagt de verkoper zorg voor de installatie van het product, maar voert hij de installatie
ondeugdelijk uit, dan geldt dit als een gebrek aan overeenstemming van het product aan de
overeenkomst. Hetzelfde geldt als de koper zelf het product installeert, maar de bijgevoegde
montagevoorschriften gebreken vertonen, waardoor het eindresultaat tegenvalt.
Bij alle vier de punten word met geen woord gerept over wanneer een product wel of niet nieuw is, en of gegevens van andere mensen iets betekent verder. Dus ik begrijp niet zo goed wat je punt is. Volgens mij heb je het zelf niet eens gelezen.
Ook geen sig dus
pi_103005211
Ik denk dat je wetgeving niet helemaal begrijpt, in basis gaat het om de geest van de wet.

Enfin, succes met je medamarkt carriere ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')